- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(2f)
Thnx corpaul. ja haha die k*t t**ten van me werken niet mee.nice prs kerel! je cgbp is nu ook hoger dan je normale bench![]()
![]()
Ja, had zelf ook wel een progressie verwacht. alleen die PP stang voelt wel t*ring zwaar aan zeg in verhouding met een logIk had wel verwacht dat jij je PP en CGBP wel zou verbeteren want met de incline log deed je al de 93kg. En de 83kg log lift ging ook aardig makkelijk![]()
volgens mij zonder pomp 39,xxThnx corpaul. ja haha die k*t t**ten van me werken niet mee.
Ja, had zelf ook wel een progressie verwacht. alleen die PP stang voelt wel t*ring zwaar aan zeg in verhouding met een log
ff me moeder me armen op laten meten, ze voelde nu wel goed opgepompt. links 42 rechts 41volgens mij zonder pomp 39,xx

Bij mij zit er maar 1cm verschil in opgepompt of ongepompt![]()

veel suc6! mooi dat we elkaar scherp houdenNice PRs, grappig nu moet ik me ook weer verbeteren, je houdt me scherp!
Als de gym open is ga ik voor een 110 bench![]()
Ja hiermee ga ik nu door met dit schema. van G-men afgekeken.lekkere gevarieerde training mike
je hebt sterke schouders maat
Ja, had zelf ook wel een progressie verwacht. alleen die PP stang voelt wel t*ring zwaar aan zeg in verhouding met een log

das f*cked up man
dat wel idd.klopt zit ook best een goed verschil in je rom vind ik![]()
Thnx Jorrit