- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
in 6 jaar maar 80kg op de deadlift? Wat een wantrouwen zeg, foei!
Als je op die niveau zit mag je blij zijn.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

doelen hoog stellen zodat ze eerste instantie net niet te halen zijn. en achteraf de doelen easy halen en hoger zelfs 
idddoelen hoog stellen zodat ze eerste instantie net niet te halen zijn. en achteraf de doelen easy halen en hoger zelfs
njah we zullen zien
komende week ga ik ub/lb'en ala gijs

JaH als ieck op dii nivotjuh sit ben ieck kaolo blaai.

JaH als ieck op dii nivotjuh sit ben ieck kaolo blaai.

Erg brutale training Mike ! ben echt benieuwd wat je gaat doen op de NCC

Zichzelf blesseren.
Nah, jk, zou wel ****ing lullig zijn om jezelf voor/tijdens de wedstrijd te blesseren.![]()

Volgens mij dat ik jou ging blesseren, voor biest houtakkert.

Haha, dan is het voor mij het beste om RDP de komende tijd te vermijden.![]()

zie het als iets positiefs. hij wilt jou blesseren dus ziet je als een geduchte tegenstander. de rest van ons hebben het volste vertrouwen dat je jezelf weet te blesseren met je gestuntel![]()

Thnx chreiz, yes dat is gewoon incline benchen met de log![]()
Hehe, ik ben ook benieuwd. iedereen doet zijn best dus het zal een leuke strijd worden.
Erg brutale training Mike ! ben echt benieuwd wat je gaat doen op de NCC
hehe +1zie het als iets positiefs. hij wilt jou blesseren dus ziet je als een geduchte tegenstander. de rest van ons hebben het volste vertrouwen dat je jezelf weet te blesseren met je gestuntel![]()
Thnx Jorrit, zie je volgende week zondag?
Thnx Chreiz, was er zelf ook blij mee.
zie het als iets positiefs. hij wilt jou blesseren dus ziet je als een geduchte tegenstander. de rest van ons hebben het volste vertrouwen dat je jezelf weet te blesseren met je gestuntel![]()

de slimme manier dusik train op de powerlift manier....minimaal 30mins rust tussen iedere set
ik train niet om moe te worden...dan zou ik wel wat rondjes gaan rennen ofzo lol
Thnx GBeestige training wederom jonge testoboy. En voorzichtig met je vader he![]()