Fitness Seller

It's time for some serious weights

is een dure hobby. ik wilde ook wel zo'n ding thuis maar heb niet echt veel ruimte en die t*fus dumbbells zijn niet normaal duur. en ik ga liever naar de sportschool want ik zou minimaal 1x per dag trainen:rolleyes:
hoop voor je dat jij je straks kan inhouden als je alles thuis hebt staan:D

• Topic Starter Topic Starter
een woord:
AWESOME!

hoeveel gaat het bij elkaar kosten?

ik begin met deze set: http://www.fitness-seller.nl/produc...ck-incl--Utility-Bench---145kg-Halterset.html

en dan later nog wat schijven + die universele dumbbells bijkopen.

en een dipriem moet er ook komen :D

en @ maxB. als ik 18 word gaat deze sportschool mij 40 euro per maand kosten.. do the math.
je bespaart veel kosten, en kan trainen wanneer je wilt.

en ik kan hier in een aangebouwde garage alles kwijt. kan genoeg in

Laatst bewerkt:
ik heb vandaag voor het eerst clean & Press gedaan, en het ging wel goed.
het cleanen is nog niet eens zo moeilijk, met de gewichten die ik nu heb gedaan. alleen moet het nog veel explosiever.
deze blijft er 1 x p/w in.

Front Squat
10 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 60
3 x 3 x 67,5

Bench Press
10 x 20
10 x 20
5 x 30
5 x 40
5 x 50
3 x 3 x 65

BOR

10 x 20
5 x 40
3 x 3 x 65

Clean & Press
1st time, als ik 3 reps neerzet, dan clean ik hem 3 x + press 3 x
3 x 40
3 x 50
2 x 60
2 x 70

Netjes hoor die clean and press, maar is t niet meer een clean and jerk als ik je schouderstats zie?

Netjes hoor die clean and press, maar is t niet meer een clean and jerk als ik je schouderstats zie?

weet niet precies, het is me bedoeling straks die log van 70kg wel omhoog te krijgen.

ik clean hem eerst. dan sta ik rechtop. en met een beetje leg drive stoot ik hem omhoog en lock ik hem.

beetje legdrive maakt niet uit, dan is een jerk toch heel wat anders. maar zeker sterk voor een beetje legdrive.

Goed bezig mike,
ik zou als ik jou was je doelen wat hoger leggen.
90 kg log lift?:D

heb vandaag mn belt en wraps binnen gekregen, zal ze zondag mee nemen kan je t even proberen!

Lekker mike :) clean & press gaan lekker nu nog de logglift

log lift ga ik pas vanaf ergens in januari denk of februari kunnen trainen als mc chick gaat beginnen.
tot die tijd gewoon t*ring hard gaan op de clean & press :D

net vanaf 6 tot 10 me eigen weer helemaal uitgeleefd met slopen. nu eerst eens wat flink bikken, douche en naar bed. morgen weer om 5 uur op :(

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Goed bezig mike,
ik zou als ik jou was je doelen wat hoger leggen.
90 kg log lift?:D

heb vandaag mn belt en wraps binnen gekregen, zal ze zondag mee nemen kan je t even proberen!

ok, ben benieuwd hoe dat allemaal is.
en log lift is wel een onderdeel waar ik wat punten op kan pakken hoop ik

Lekker aan het trainen, vind alleen de verhoudingen tussen je clean and press en benchpress en front squat raar, heb je gewoon heel veel schouderkracht?

mooi powerrackie mike
is ook nog een droom van mij
maar nu vermaak ik mij nog opperbest in gym

schouders zijn wel me sterkste punt denk ik ja, samen met onderrug. Alleen vind ik zelf me squat nog niet zo slecht met 1 x 125. Front squat komt er zo uit uit mijn excel schema als ik 5 x 5 doe met een gezICHT VAN 85.. Thanks ove.

Sta nu trouwens bij me werk zonder benzine. Ff te voet een tank station vinden pff

Laatst bewerkt:
hee mike, zou je zondag iets eerder kunnen komen?
Ipv 12 uur, 11 uur ofzo?

hee mike, zou je zondag iets eerder kunnen komen?
Ipv 12 uur, 11 uur ofzo?

oke, ik fix wel dat ik er ben dan. word vroeg opstaan dan op een zondag :P
morgen de pr dag, op squat ga ik denk voor een paar doubles op 100+kg. heb ik nog niet gedaan voorheen.
mp single of double. kijken hoe hoog ik strict ga komen.
deadliften tot 160 weer denk ik.

Laatst bewerkt:
werk op naar 130 squat en 90bp, dan heb je je 400 totaal :p

werk op naar 130 squat en 90bp, dan heb je je 400 totaal :p

dat komt wel goed voor 2010 denk ik, squatten gaat beter als ooit te voren, en bench opzijn gangetje.

deadlift heeft meer prioriteit op betere tehcniek nu, is alleen maar zwaarder laatste tijd als ik op tehcniek let.
dus tijdje geen nieuwe 1rms proberen, dat komt nog wel voor mijn 18e ergens die 200

netjes die clean en press man! ik doe het alleen wel zonder legdrive om puur triceps en schouderkracht te trainen. maar voor een log is het handig om r een soort pushpress van te maken idd!

netjes die clean en press man! ik doe het alleen wel zonder legdrive om puur triceps en schouderkracht te trainen. maar voor een log is het handig om r een soort pushpress van te maken idd!
Thanks. Mijn mp doe ik ook puric maar zoals je ook al door had is het in dit geval0voor de loi te trainen.

Gaat lekker zo te zien. En bevalt Texas method jou?

@jjongen: Texas method bevalt zeker goed ja

2e week dat ik het doe, 2e pr dag net gehad. en ja hoor er zijn weer wat prs, en volume prs

Squat
10 x 20
5 x 30
5 x 30
5 x 50
3 x 70
3 x 80
3 x 90
vanaf hier allemaal volume pr, nog nooit meer dan 1 reps boven de 100 gedaan
2 x 100
2 x 110
2 x 115
1 x 110
3 x 110
2 x 110
ik ben hier flink tevreden over, aangezien mijn 1rm van 125, zijn dit reps op een hoog percentage voor mij, veel zaten ook dicht tegen fail aan. maar gewoon doorknallen!

Militairy Press

STRICT
10 x 20
5 x 30
5 x 30
2 x 40
2 x 50
1 x 60 PR
1 x 65 PR
1 x 70FAIL
2 x 55
2 x 55

Deadlift
deadlift moet laatste tijd echt uit me tenen komen ???
5 x 60
3 x 80
3 x 110
2 x 130
2 x 140
1 x 150
1 x 150

En, ik was al DOOD op, maar omdat het toch een leuke trainingsdag is, nog wat assistance achteraan geknald.

Hanging Leg raise's

hangedn aan de smith (stang erboven), zonder rust benen tussen de reps.
10 x BW
5 x BW

Barbell Curl
8 x 25
8 x 30
8 x 30
8 x 30

Front Lat Pull Down
widest grip
8 x 8/25
8 x 12/25
8 x 14/25