Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Ik wordt ook PL'er

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wordt ook PL'er

is niet altijd leuk hoor zoveel eten
kost ook zoveel tijdidd, erg lekker

dat dacht ik ook. dankje zal het zeker nodig hebbenZo dan, dat is nog eens goed krachtvoer.Heel veel succes morgen Mike!
idd, soms tegen je zin etenvoor een paar dagen is het misschien leuk om zoveel te eten. maar geloof me dat weken lang 6000+ kcal elke dag niet leuk meer is. krijg er dan gewoon een voedsel aversie voor.
maarjah je moet er wat voor over hebben om groot en sterk te wordenLol wtf ik dacht dat je voor je competitie juist clean moest eten.![]()
Eten vooraf:
De dag vooraf junken! Laden met die hap. Op de ochtend zelf iets dat lang energie geeft zoals brinta, havermout of paar sneden bruin brood.
jammer genoegTrue, als je een kilo gehakt kookt verdampt daar een halve kilo van. Gewoon weg, foetsie!

ik wil dat niet weten, klinkt niet goed.ik moet er niet aan denken. gelukkig is het geen eetwedstrijd
mike ik ben benieuwd hoe jouw aderen er van binnen uitzien over een jaar of wat![]()
als het een eetwedstrijd zou zij zou je score inderdaad niet al te hoog zijn. als ik terug denk aan je reacties hoe je niet eens 2 king size pizza's + 500ml ben en jerries weg kan krijgen...![]()
Thnx,
eerder top 15ik wil dat niet weten, klinkt niet goed.
maar als je het combineert met gezond voedsel, zal de schade toch wel meevallen?
of is zoveel eten echt ongezond?

top 15? Je bent wel wat beter dan een groot deel van een deelnemers veld. Zou gewoon zeggen top 8![]()
klopt ja maar er komt nou niet echt heel veel gezond eten voorbij in je log man![]()