- Waardering
- 96
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou niet echt veel opmerkingen hoor. Log gaat je makkelijk af, je zult dieper moeten zitten als het gewicht zwaarder wordt tijdens de clean maar nu gaat het zo nog easy. Verder zal ik je het geheim van een goede conans wheel wel een keer hier uitleggen. Het is jammer dat we dat nog niet hebben besproken hier. Ik zal ook eens uitpluizen hoe we die hier kunnen doen. Die 4e stone is heel jammer, je had nog net de power om te strekken uit de rug maar je verloor balans. Had je geen balans verloren had je hem wrs gehad.

Het geheim is waarschijnlijk een bruinkleurig drankje?![]()

Thnx Fawaz.Nette wedstrijd en een zeer goede plaatsing.
Zei toch dat er zekers een top 10 plaatsing in zat!
Thnx andy.Proficiat met 7e plek, kwist niet dat je 17 was echt nice. Sterke prestaties.
Oké, ja het was idd jammer van die stone.. 105 bij jou op 1.24 op een paar reps gedaan. dus ik had eigenlijk wel verwacht deze erop te leggen.Nou niet echt veel opmerkingen hoor. Log gaat je makkelijk af, je zult dieper moeten zitten als het gewicht zwaarder wordt tijdens de clean maar nu gaat het zo nog easy. Verder zal ik je het geheim van een goede conans wheel wel een keer hier uitleggen. Het is jammer dat we dat nog niet hebben besproken hier. Ik zal ook eens uitpluizen hoe we die hier kunnen doen. Die 4e stone is heel jammer, je had nog net de power om te strekken uit de rug maar je verloor balans. Had je geen balans verloren had je hem wrs gehad.

mmmmhHet geheim is waarschijnlijk een bruinkleurig drankje?![]()

90 had er misschien ook wel ingezeten ja, maar ik heb nog nooit hoger als 83 gedaan (en die 83 was nog op een iets dikkere log)die 85kg ging je makkelijk af, jammer van die 4e stone, mooie plaatsing ook.
hoeveel min. rust zit er trouwens tussen de onderdelen?

Ja, je werd er soms wat zenuwachtig van al het wachten hemeer dan genoeg. eigenlijk meer dan goed was als het aan mij lag..

Thnx Lennart
Zeer goed Mike ! die log ging je nog best makkelijk af
Thnx Chreiz
Jup, ben er blij mee

Thnx Mark.Na 2 onderdelen stond Mike gewoon dik voor op mij. Dat deed je goed jongen. Helaas daarna wat afgezakt. Je bent natuurlijk ook in korte tijd wat zwaarder geworden en zag dat je daardoor wat snelheid miste die je voorheen meer had.
Je bent wel stukken sterker geworden en als je zo doorgaat kun je al snel aan een B-wedstrijd deelnemen. Hard gewerkt bro.
Thnx Mark
Thnx zunnepitte
Zeker, jij ook zeker goed gewerkt, al helemaal gezien je voorbereidingLeuk je gesproken te hebben gisteren!
Erg goede wedstrijd gedraaid..
hehe, ja jammer was wel leuk geweest zo'n foto.forse rug op die stone foto!
jammer dat je geen foto hebt waar je echt zo'n ''rawr'' gezicht trekt.
jullie hadden wel geluk met het weertje!
daar moet ik jammer genoeg wel aan de front wat voor inleveren, zero chest

lijkt mij ook mooier. en handiger voor de organisatie.