Fitness Seller

It's time for some serious weights

Proficiat met 7e plek, kwist niet dat je 17 was echt nice. Sterke prestaties.

Nou niet echt veel opmerkingen hoor. Log gaat je makkelijk af, je zult dieper moeten zitten als het gewicht zwaarder wordt tijdens de clean maar nu gaat het zo nog easy. Verder zal ik je het geheim van een goede conans wheel wel een keer hier uitleggen. Het is jammer dat we dat nog niet hebben besproken hier. Ik zal ook eens uitpluizen hoe we die hier kunnen doen. Die 4e stone is heel jammer, je had nog net de power om te strekken uit de rug maar je verloor balans. Had je geen balans verloren had je hem wrs gehad.

Nou niet echt veel opmerkingen hoor. Log gaat je makkelijk af, je zult dieper moeten zitten als het gewicht zwaarder wordt tijdens de clean maar nu gaat het zo nog easy. Verder zal ik je het geheim van een goede conans wheel wel een keer hier uitleggen. Het is jammer dat we dat nog niet hebben besproken hier. Ik zal ook eens uitpluizen hoe we die hier kunnen doen. Die 4e stone is heel jammer, je had nog net de power om te strekken uit de rug maar je verloor balans. Had je geen balans verloren had je hem wrs gehad.

Het geheim is waarschijnlijk een bruinkleurig drankje? :p

die 85kg ging je makkelijk af, jammer van die 4e stone, mooie plaatsing ook.

hoeveel min. rust zit er trouwens tussen de onderdelen?

meer dan genoeg. eigenlijk meer dan goed was als het aan mij lag..

Je hebt een nette prestatie neergezet vind ik.

7e van de 20? Das heel goed Mike! :clap:

Na 2 onderdelen stond Mike gewoon dik voor op mij. Dat deed je goed jongen. Helaas daarna wat afgezakt. Je bent natuurlijk ook in korte tijd wat zwaarder geworden en zag dat je daardoor wat snelheid miste die je voorheen meer had.

Je bent wel stukken sterker geworden en als je zo doorgaat kun je al snel aan een B-wedstrijd deelnemen. Hard gewerkt bro.

Goed bezig Mike!

Lekkere wedstrijd gedraaid.

Leuk je gesproken te hebben gisteren!
Erg goede wedstrijd gedraaid..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.673
Nette wedstrijd en een zeer goede plaatsing. :)
Zei toch dat er zekers een top 10 plaatsing in zat!
Thnx Fawaz.
heb er heel hard voor moeten werken!

Proficiat met 7e plek, kwist niet dat je 17 was echt nice. Sterke prestaties.
Thnx andy.

Oké, ja het was idd jammer van die stone.. 105 bij jou op 1.24 op een paar reps gedaan. dus ik had eigenlijk wel verwacht deze erop te leggen.
volgende keer pak ik hem gewoon.

en het log cleanen gaat me gelukkig nog makkelijk af, nu het pressen nog :P

Het geheim is waarschijnlijk een bruinkleurig drankje? :p
mmmmh :D

die 85kg ging je makkelijk af, jammer van die 4e stone, mooie plaatsing ook.

hoeveel min. rust zit er trouwens tussen de onderdelen?
90 had er misschien ook wel ingezeten ja, maar ik heb nog nooit hoger als 83 gedaan (en die 83 was nog op een iets dikkere log)
dus ik heb op safe gespeeld, want ik was ook echt niet zeker van die 85, zelfs niet van de 80.
veel rust, je moet op 19 andere deelnemers wachten dus reken maar uit :P

meer dan genoeg. eigenlijk meer dan goed was als het aan mij lag..
Ja, je werd er soms wat zenuwachtig van al het wachten he :P

:roflol:
Zeer goed Mike ! die log ging je nog best makkelijk af
Thnx Lennart

Je hebt een nette prestatie neergezet vind ik.
Thnx Chreiz

7e van de 20? Das heel goed Mike! :clap:
Jup, ben er blij mee :D

Na 2 onderdelen stond Mike gewoon dik voor op mij. Dat deed je goed jongen. Helaas daarna wat afgezakt. Je bent natuurlijk ook in korte tijd wat zwaarder geworden en zag dat je daardoor wat snelheid miste die je voorheen meer had.

Je bent wel stukken sterker geworden en als je zo doorgaat kun je al snel aan een B-wedstrijd deelnemen. Hard gewerkt bro.
Thnx Mark.
in het begin ging het idd lekker, jammer van het afzakken.
toch punten om aan te werken om goed sterk te blijven tijdens alle onderdelen.

Thnx Mark

Thnx zunnepitte

Leuk je gesproken te hebben gisteren!
Erg goede wedstrijd gedraaid..
Zeker, jij ook zeker goed gewerkt, al helemaal gezien je voorbereiding

nu knietjes/voeten ff laten herstellen en dan weer knallen potverdomme.
ga trouwens ff wat minderen met eten, heb ff niet zo'n zin om zoveel te blijven eten, en ik ben echt vet geworden laatste tijd.
wil eigenlijk niet echt gewicht verliezen, maar wel wat droger worden (paar %'s maar)
ff kijken hoe de kracht gains gaan, anders moet ik wel blijven bulken

en ik heb hier nog wat pics, dit zijn de pics die ik wel tof vond.
bdr1gm.jpg

14kfiub.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

forse rug op die stone foto!
jammer dat je geen foto hebt waar je echt zo'n ''rawr'' gezicht trekt.

jullie hadden wel geluk met het weertje!

Mike heeft ook echt een abnormale rug dikte!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.676
Die 90 log zat er zeer zeker in maarja dit was de eerste keer de volgende keer beter :) je ging erg lekker gozer

Last man standing was voor sommigen wel ideaal geweest.

lijkt mij ook mooier. en handiger voor de organisatie.

Terug
Naar boven