TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor speedwerk wel ja, op RE dag doe ik er wel meer
haha, benchen is ook wel leuk, close grip dan heHaha ik vind benchen het leukst deadliften het minst squatten gaat. Doe mij maar events.
Goed training box squats zijn the shizznit
Thnx Jorrit. het is nog geen 230 deadlift, maar die komt eraan

als ik all out was gegaan was 3 dagen echt niet genoeg, maar gisteren ben ik niet all out gegaan dus denk het ook wel.na 3dagen goed rusten moet je rug wel hersteld zijn, harde box-squats mikay!
Haha ik vind benchen het leukst deadliften het minst squatten gaat. Doe mij maar events.
Goed training box squats zijn the shizznit
Ik vind benchen juist helemaal niks, maarja dat komt omdat het niet lekker aanvoelt bij mij.

Goede grip met die deadlifts..
Over die kipfilet bij lidle hebben ze best goede kipfilet/kalkoenfilet voor een mooie prijs!
En als er 1kg kipfilet ergens bij een super in de aanbieding is voor 4 euro gewoon meteen 10kg inslaan![]()
Goede grip met die deadlifts..
Over die kipfilet bij lidle hebben ze best goede kipfilet/kalkoenfilet voor een mooie prijs!
En als er 1kg kipfilet ergens bij een super in de aanbieding is voor 4 euro gewoon meteen 10kg inslaan![]()

Ik kreeg te horen dat je gewoon beter wat kcal's kan minderen in plaats van te carb cyclen. (en nog een beetje cardio erbij)
en in welk opzicht is dat beter dan carb cyclen? of heb je dat niet gevraagd?
denk dat als je de artikelen doorleest dat je zelf ook wel begrijpt dat het niet beter is

volgens mij maak je een foutje met zilvervliesrijst trouwens, 100gram is ongekookt misschien 78gram kh, maar gekookt is het maar 20kh ofzo, hou daar dus wel erg in, dan moet je namelijk 400gram gekookte rijst snacken voor 80gram kh
Maar je weegt rijst toch ongekookt af en zo staat het toch ook in je schema? Dan hoef je het toch ook niet gekookt nog een keer te wegen? (Als je tenminste gewoon voor jezelf kookt.)Maar je weegt rijst toch ongekookt af en zo staat het toch ook in je schema? Dan hoef je het toch ook niet gekookt nog een keer te wegen? (Als je tenminste gewoon voor jezelf kookt.)