Fitness Seller

It's time for some serious weights

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
omdat ik suck @ normaal benchen
en zoals de bovengenoemde redenen, lekker triceps versterken.

maar ik ga denk voortaan toch wel db bench press erin houden, voor nog wat borst te ontwikkelen. aangezien die van bb bench press niet echt groeit bij mij, en zo zero chest is ook niks imo

zo ff wat lichte shit trainen, omdat ik maandag eigenlijk full body heb gedaan.
core shizzle
beetje pompen voor de girlz

Laatst bewerkt:
omdat ik suck @ normaal benchen
en zoals de bovengenoemde redenen, lekker triceps versterken.

maar ik ga denk voortaan toch wel db bench press erin houden, voor nog wat borst te ontwikkelen. aangezien die van bb bench press niet echt groeit bij mij, en zo zero chest is ook niks imo

Heb liever Bench Press over Dumbbell Presses, vind het met Dumbbells echt zeer schoudergevoelig in vergelijking met Barbell. :p

• #1.743
Heb liever Bench Press over Dumbbell Presses, vind het met Dumbbells echt zeer schoudergevoelig in vergelijking met Barbell. :p

maarjah ik heb nog steeds p*ssy titties dus misschien dat ze daar van groeien
borst is echt het enige deel wat bijna niet is gegroeid in de tijd dat ik train

maarjah ik heb nog steeds p*ssy titties dus misschien dat ze daar van groeien
borst is echt het enige deel wat bijna niet is gegroeid in de tijd dat ik train

Het is dan ook echt om je fysiek wat completer te maken, anders dan dat heb je als Strongman vrij weinig aan wat borstkracht. :p

flyes en incline db press is imo de beste combi voor dikke pecs :) maarja ik mag niet klagen met over mijn pecs

• #1.748
ff lekker gepompt
ging nog redelijk, vandaag van 06.00 tot 16.00 gewerkt

Hanging Leg Raise's
de normale manier
10 x
8 x
8 x

Barbell Rollouts
8 x
8 x
8 x
pfff heavy

Crunches
15 x
20 x
18 x
buik = dood

Leg Extension
12 x 20
12 x 40
12 x 60
12 x 80
12 x 80

Barbell Curl
8 x 40 STRICT = PR :D
8 x 40 nog een keer strikt
8 x 40 sloppy + 20 x 20 lekker laten branden die zooi

status nu: zweten als een rund.
lekker in me blote borst getraind, heerlijk weertje

Declines nog nooit geprobeerd wil niet met de bankjes bij onze sportschool xD

Btw mike je moet leren benchen met de pecs.

Flat Bench + paar schijfjes onder de beengedeelte = Decline.

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Enige manier om je training af te ronden was nog met wat plank holds want dan ga je echt goed janken. :p

• #1.750
Flat Bench + paar schijfjes onder de beengedeelte = Decline.

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Enige manier om je training af te ronden was nog met wat plank holds want dan ga je echt goed janken. :p

ik zal die oefening is opzoeken, en eens een keer proberen :D klinkt leuk

Nothing special, gewoon leunen op je onderarm en op je teentjes, buik aanspannen en kont laag houden. En doodgaan dan maar, smakelijk!

:sd: haha lekkere core training Mike, al goed herstelt van de wedstrijd?

Het is dan ook echt om je fysiek wat completer te maken, anders dan dat heb je als Strongman vrij weinig aan wat borstkracht. :p

Vind ik niet. Bearhugs en Stones en shit komt toch veel kracht van de borst ook. Er zullen nog wel oefeningen zijn.

• #1.756
Vind ik niet. Bearhugs en Stones en shit komt toch veel kracht van de borst ook. Er zullen nog wel oefeningen zijn.

ik denk dat bij een tire flip, en dan bij een flinke tire een (incline) bench ook wel wat effect heeft. als je hem vanaf het einde van de liftoff door wilt flippen.

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

:sd: haha lekkere core training Mike, al goed herstelt van de wedstrijd?

ja, gaat lekker weer
knietjes zijn weer lekker

alleen eet nu wel minder laatste tijd, wil van me buik af. of iig hem niet groter laten worden, en wel sterker worden

Decline voor een mooie brede onderkant borst. Chest dips werken daar nog beter voor.

Tire is een Incline Press, Incline word sowieso voor elke strongman aanbevolen. Flat Bench heeft wat dat betreft weinig tot geen carryover voor een strongman. Het is wel een lekkere ego oefening.

je compris

bedankt trouwens mino ( dat schijnt hier te horen )

voor strongman heb je dus sterke triceps nodig - maar is een goeie sterke borst niet de tegenhanger voor de balans in je lichaam - straks heb je sterke triceps - goeie rug , maar geen borst , want alleen met een close gripp ontwikkel je je borst volgens mij niet veel

maar ik lees dat je gaat db pressen - oke dan

Laatst bewerkt:
Ach je moet het zo bekijken:

Benchpress is een waardevolle oefening omdat:
1 Het een compound is waar je veel gewicht kunt verplaatsen en dus veel spiervezels aanspreekt.
2 Het belast naast borst ook nog eens in grote mate de triceps en schouders.

Beide zijn nogal prettig als je het voor welke krachtsport dan ook bekijkt. In deze lijn zie je dus dat ook grote strongmankampioenen best wel eens bankdrukken. Verdorie ik durf zelfs te wedden dat Kazmaier een groot gedeelte van zijn tricepskracht heeft ontwikkeld met zijn loeizware benchtrainingen voor het PL.

Het enige wat dan wat tegenspreekt is dat er nooit een strongmanevent wordt gedaan waar je iets van je borst moet drukken. In deze lijn van gedachte zou een incline benchpress meer waardevol zijn. Echter de load is hier ook weer iets lager.

Ik zou lekker fijn blijven benchpressen en het vooral in je grip zoeken. Voor strongman heeft een relatief close grip het meeste nut.

Terug
Naar boven