AndroidHealthClinic

It's time for some serious weights

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
volgende x beter, rust nu maar goed uit voor de aankomende benen workout, nadat je rug etc heb gehad.

van welke hoogte doe je normaal rackpulls dan?

net een stukje onder de knieschijf. dit was nog een stukje lager.
ik gebruik mijn spotter bars van mijn power rack, nu stonden ze op de laagste stand.

ja nu gewoon op vrijdag mijn lower body DE workout, ipv zaterdag.

zo ff wat van me low-energy maaltijden klaarmaken.
is al een beetje gewicht af volgens mij, ik kreeg mijn riem weer op het 5e gaatje

Ook zonder wraps bezig, dat is een stuk zwaarder. Toch een zware training als je daarna nog die rackpulls doet.

• #1.843
Ook zonder wraps bezig, dat is een stuk zwaarder. Toch een zware training als je daarna nog die rackpulls doet.

Ik laat ze idd ff uit tijdelijk. Wil over een niet al te lange tijd de 180 met wraps doen, en uiteraard die 200 halen vóór mijn 18e.
Veel werk aan de winkel dus..
Eerst opbouwen naar 3 x 3 x 150 zonder wraps, dan hetzelfde verhaal voor 160.

Over 3 a 4 weken gooi ik er weer een bulk in (minder nasty als de laatste). Want met deze voeding ga ik geen brute PR's kunnen zetten denk ik

denk dat het wel meevalt hoor mike... je lichaam moet gewoon ff wennen

net een stukje onder de knieschijf. dit was nog een stukje lager.
ik gebruik mijn spotter bars van mijn power rack, nu stonden ze op de laagste stand.

ja nu gewoon op vrijdag mijn lower body DE workout, ipv zaterdag.

zo ff wat van me low-energy maaltijden klaarmaken.
is al een beetje gewicht af volgens mij, ik kreeg mijn riem weer op het 5e gaatje
weet ik dat ook weer, voor als 'n abbo bij die sportschool ga nemen..

haha nice, btw die rug foto, echt een zieke progressie gemaakt!

• #1.846
denk dat het wel meevalt hoor mike... je lichaam moet gewoon ff wennen
hopelijk heb je gelijk :) heb net ff me shit gekookt voor morgen en overmorgen.
wat een hoop maaltijden. 6 x gezond :D

weet ik dat ook weer, voor als 'n abbo bij die sportschool ga nemen..

haha nice, btw die rug foto, echt een zieke progressie gemaakt!
Thnx, nu nog iets droger komen te staan, en dan weer lekker bulken tot dezelfde situatie aan een kg of 100 hopelijk

Hopelijk geen dirty bulk want anders kan je net zo goed op deze lijn doortrekken :P. Ik zit nog te denken om ook weer te gaan cutten tot een kg of 90 hopelijk sta ik dan op 15%

Mike, ik zou als ik jou was nog maar even wachten met bulken en wat meer op snelheid en conditie gaan trainen voordat je weer gaat bulken anders zit je straks met een pens en kan je geen enkel loop onderdeel meer aan.

• #1.849
ik ga het ook een stuk cleaner aanpakken.
als ik wat van me taille af heb, en bf wat lager is. ga ik denk ik bulken op de carb cycle methode. of te wel niet echt stijgen van BF.

hier me 2e maaltijd van vandaag. 25gr zilvervliesrijst maar liefst :P hahaha
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol dat bord heeft dezelfde drie dingen die ik elke dag paar keer eet :D
Honger gevoel word minder. Eerste paar dagen viel ik bijna flauw van de honger, maar dat gaat wel weg na een week of anderhalf.

ja mag toch juist wel wat meer vetten naar binnen werken tijdens carb cycling? dat zou het hongergevoel wat moeten stillen

• #1.854
ik was vanochtend ook een beetje misselijk op het werk. maar jah ik trek het wel.

en vetten, ik mag eigenlijk maar iets van 33gr per dag. maar ik zit aan de 50 denk. is nog steeds erg weinig. bijna alles vetloos. hier zie je bij welke maaltijden vet mag

Meal 1 (upon waking up): Carbs + protein meal
Meal 2 (10:00) Carbs, protein, and green veggies
Meal 3 (12:30): Protein, fat, and green veggies
Meal 4 (15:30): Protein, fat, and green veggies
Meal 5 (Post-workout, around 18:00): Protein and carb drink
Meal 6 (21:00): Carbs + protein meal

damn zo weinig? ik dacht dat je juist naar de 100gr ofzo ging al snel

ja mag toch juist wel wat meer vetten naar binnen werken tijdens carb cycling? dat zou het hongergevoel wat moeten stillen

true. maar als je van 5000-6000kcal opeens naar 3500kcal zakt dan helpt vet inname niet meteen tegen de honger hehe :D

komkommers maken mij iig nog meer hongerig dan geen:P

Terug
Naar boven