MuscleMeat

It's time for some serious weights

komkommers maken mij iig nog meer hongerig dan geen:P

bijna elke groente naast komkommers geeft me ook meer honger terwijl het vroeger juist tegen hield. Maar volgens mij is het niet echt een honger gevoel, maar meer de ghreline hormoon aanmaak dat tijdelijk versterkt wordt. geen idee of die theorie klopt, maar ik wordt ook niet vrolijk van groentes mbt honger gevoel. Ze helpen veel met toilet bezoeken en vet verlies dus een noodzakelijk kwaad hehe.

true. maar als je van 5000-6000kcal opeens naar 3500kcal zakt dan helpt vet inname niet meteen tegen de honger hehe :D

ja of course maar mike heeft het over 33gr per dag... dat lijkt me erg weinig, zelfs als je een grote drop maakt in kcal inname

rackpulls are the thing mike
goed gedaan

ja of course maar mike heeft het over 33gr per dag... dat lijkt me erg weinig, zelfs als je een grote drop maakt in kcal inname

dat is inderdaad erg weinig. ben benieuwd welke berekeningen hij gebruikt heeft voor zijn macro's. Zelfs op me high carb dagen zit ik nog rond de 60-80gr vet op een dag tegenover 120-140gr op een low carb dag.

ik dacht dat je bij carb cycling juist altijd evenveel eiwit/vet eet, maar dat je alleen in de carbs varieert?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.866
Thnx Ove.

@ Falstyr en Corpaul
http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_carb_cycling_codex

ze hebben een voorbeeld van een 220 pounds atleet, en als die vet wil verliezen zit die aan 33gr vet.

in de bulk fase volgens deze manier van voeding zit hij dan weer een stuk hoger

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

ik dacht dat je bij carb cycling juist altijd evenveel eiwit/vet eet, maar dat je alleen in de carbs varieert?

eiwit is ook iedere dag rond de 300gr, vet ook ongeveer hetzelfde per dag.

alleen verschillen bij mij de kcal eenheden en de koolhydraten

ik zou echt nooit onder het minimale 60gr vet gaan. en op de low dagen waarbij je veel carbs weg laat juist proberen die 30% van je kcal aan vetten te houden. Er zijn meer dan genoeg studies die aantonen dat 30% onverzadigd vet wonderen doet voor je eigen testosteron aanmaak.

lijkt me ook weinig... maar ik kijken even aan het wat voor jou doet :D

haha xD quitter :P

damn, mooi rack... wie de **** is bas trouwens

• #1.874
haha en nu die bas gaan k*tten. k*t gast dat het is

Training
mix van ub en lb ff.
ik ga voortaan gewoon 2 x per week zwaar squatten, niet 1 x zwaar. 1 x licht. gewoon 2 x zwaar potverdomme en vooruit komen zal ik :roflol:
komende training de 140 weer aanvallen, alleen ik begin dan een keer met deads denk. wil ff kijken hoe het daar mee zit als eerste.

Squat
10 x 20
5 x 60
3 x 100
2 x 130
3 x 130
3 x 130
3 x 130

Speed DL
alles pronated...
reps waren snel genoeg
5 x 100
2 x 130 + 1 x sumo, dat is niks :P
2 x 150
2 x 150
2 x 150

DB Bench Press
10 x 25
10 x 25
10 x 25

DB Row
deze ga ik er zeker in houden, hij is nog vrij zwak.. heb deze maar enkele keren gedaan. 1 x per week normaal, en x per week db rows
5 x 25
5 x 35
5 x 35
5 x 35

Pull Up´s widest grip
is tijdje geleden, lang chin up´s gedaan
8 x PR
6 x
4 x
gek, heb de 8 x nooit eerder gehaald, terwijl ik deze oefening lange tijd niet heb gedaan.. wel veel met weighted chins aan de slag geweest laatste tijd..

Tussendoor nog ff 8 x 60 seated front press gedaan, en 3 x 92,5 cgbp
me pa had weer meegetraind

Laatst bewerkt:
goeie overal training mike

Good train mike ;)

Knap dat er nog genoeg snelheid in de 150 zit man.

Lekker getraind man! doe je rows supported of doe je zo op erwins corewrecking wijze?

• #1.879
Thnx Ove

Thnx man

Knap dat er nog genoeg snelheid in de 150 zit man.
Je moet je nu ook geen opwarm deadlift setje gaan voorstellen he :P

Lekker getraind man! doe je rows supported of doe je zo op erwins corewrecking wijze?
supported nog.. eerst ff zorgen dat ik er een fatsoenlijk gewicht op pak, dan zal ik me daar wel aan gaan wagen denk ik ja.

maar voorlopig dus:
2 x optrekken in de week: 1 x weighted chins (ME), 1 x pull up's (RE)
2 x zwaar squatten gewoon
1 x speed deads (gewoon niet max effort iig) + 1 x max effort
2 x rowen in de week: 1 x bb rows op ME dag, en op RE dag nog db rows

• #1.880
UB ME

Push Press
10 x 20
8 x 40
5 x 60
2 x 80 auw me binnenkant elleboog begint weer.
sleeve aangedaan (linkerarm)
2 x 90 (3f) film PR
1 x 90
3 x 82,5
3 x 82,5
4 x 82,5 PR
de 90 voelde bij de 1e set lekker licht aan vandaag

CGBP
10 x 20
5 x 60
3 x 80
1 x 100 verloor tightness
1 x 100 (2f)
3 x 90
2 x 90 (3f) potverdomme, zit niet mee vandaag, stop er maar mee voordat ik onder die barbell begraven lig.

BOR
10 x 20
8 x 50
5 x 75
5 x 75
5 x 75gaat lekker laatste tijd

Chin Up's
5 x +15 PR(?)
3 x +25 PR :D
3 x +20
3 x +20
5 x +10