TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehejij bent echt ziekelijk voorruit gegaan, ik weet nog een tijd terug dat het gewicht niet zoveel verschilde, ben benieuwd naar het filmpje en de muziek![]()
ik luister naar de volgende muzieksoorten:gaat lekker ja.Jij gaat echt hard vooruit gozer22mei ben je er ook bij toch?

heheik luister naar de volgende muzieksoorten:
hardcore, dance, reggaeton, rock, top 40, en vast nog wel meer
gaat lekker ja.
weet niet.. eerlijk gezegd heb ik weinig zin in een PL wedstrijd
http://www.youtube.com/watch?v=w0UKf3bu6Ls

hehenetjes mike! geloof dat die lowcarb je niet echt wat doet he![]()
mjah niet iedere dag gaat zo lekkerJe bent zo stevig aan het deadliften en het squatten dus ik dacht hij is zich aan het voorbereiden![]()
sterker worden is sowieso een belangrijk punt op dit momentnee, niet zo erg.Nice PRs, maar zo lift je toch niet altijd je topsets tijdens een training?
dat hitchen doe ik niet altijd nee.. bij de 200 was hier ook geen sprake vanIk bedoel niet je rug, maar die hitch aan het eind.

Ik doe mee met Minotaurus (Fawaz) in de C-klasse.Met wie doe jij Biest hout hakker.?
Ik doe miss ook mee met me Broer Enzo. In de C klasse. als er nog een spot vrij komt..
Grtz Fausto.![]()
omdat strongman op dit moment mijn prioriteiten heeft, 20 juni duurt niet lang meerWaarom heb je geen zin? Je gaat hard en het is een leuke ervaring?
Begrijp dat wel. Strongman is veel vetter dan powerliften.Waarom heb je geen zin? Je gaat hard en het is een leuke ervaring?

Begrijp dat wel. Strongman is veel vetter dan powerliften.
Wanneer ga je eens met de billen bloot roider? Of is je pa met je aan het experimenteren?
![]()

hehe thnx Ovezo effe 2 x 205 en dan een potje koffie
goed gedaan mike / solid

Begrijp dat wel. Strongman is veel vetter dan powerliften.
als je slim bent kom je ook binnenkort eens in biest-houtakker trainen..nog paar weken en dan kan ik ook eindelijk weer eens in het weekend trainen![]()
tja, ik doe liever strongman om mijn strongman skills te verbeterenDat ben ik wel met je eens. Ik vind PL ook vet om te doen, maar strongman vind ik wel bruter. PL zie ik meer als een onderdeel om m'n SM skills te verbeteren.