MuscleMeat

It's time for some serious weights

Maar ik ben niet slim :D
Hehe had er ook al aangedacht, dat mag gewoon?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.922
Maar ik ben niet slim :D
Hehe had er ook al aangedacht, dat mag gewoon?

denk wel als je het ff vraagt..
ik moet er soms wel betalen (15 euro per maand voor 2 x per week), en 20 of 25 voor onbeperkt..
maar dat komt ook niet zo nauw meestal..

laatst hoefde ik niet eens te betalen omdat ik maar een enkele keer was geweest..

ben er inmiddels alweer een hele tijd niet geweest.. misschien dat ik morgen even langs ga

Huh is dat een gym dan?

Mike hebben ze daar die bakdeadlift ook gewoon altijd staan?

als je slim bent kom je ook binnenkort eens in biest-houtakker trainen..

tja, ik doe liever strongman om mijn strongman skills te verbeteren :P

Dat is waar, maar 3 x per week strongman is te belastend imo;)

denk wel als je het ff vraagt..
ik moet er soms wel betalen (15 euro per maand voor 2 x per week), en 20 of 25 voor onbeperkt..
maar dat komt ook niet zo nauw meestal..

laatst hoefde ik niet eens te betalen omdat ik maar een enkele keer was geweest..

ben er inmiddels alweer een hele tijd niet geweest.. misschien dat ik morgen even langs ga

Goed om te weten, dan ga ik die onderdelen ook eens aanvoelen. Weet je toevallig wanneer ze open zijn?

• #1.926

Ja, is een kleine gym.. en naast de gym op een open plaats kun je dan gewoon events trainen.
die events staan in een grote schuur

de wedstrijd zelf zal niet op die locatie zijn neem ik aan :P

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Mike hebben ze daar die bakdeadlift ook gewoon altijd staan?
nog niet... maar ik moet er eens achteraan gaan.
want die man zei dat ze 2 maanden voor de wedstrijd zouden beginnen met voorbereiden.
en alles klaarzetten om te trainen

Dat is waar, maar 3 x per week strongman is te belastend imo;)

Goed om te weten, dan ga ik die onderdelen ook eens aanvoelen. Weet je toevallig wanneer ze open zijn?
gym is 24/7 open iig
farmers en log kan je zo gebruiken.
maar de rest moet klaargezet worden volgens mij

Zou vooral willen weten hoe die bakdeadlift is en de powerstairs.

• #1.931
Zaterdag ga je naar Baarn Mike.

Ik ben ook best benieuwd naar die bakdeadlift, hoeveel gewicht daarop moet.

Bakdeadlift staat er al en kun je dus al doen. Er moeten wel nog aanpassingen aan gedaan worden vertelde Paul mij. Dit omdat er nu wel heel veel gewicht op moest om de lift zwaar te maken. Zou toch vet zijn om een 400kg bakdeadlift te doen. :D

Met de auto denk ik 30/45min rijden.

• #1.934
Zaterdag ga je naar Baarn Mike.

Ik ben ook best benieuwd naar die bakdeadlift, hoeveel gewicht daarop moet.
jepz

Bakdeadlift staat er al en kun je dus al doen. Er moeten wel nog aanpassingen aan gedaan worden vertelde Paul mij. Dit omdat er nu wel heel veel gewicht op moest om de lift zwaar te maken. Zou toch vet zijn om een 400kg bakdeadlift te doen. :D

valt mee nog de reistijd..
haha ja, volgens mij vertelde paul mij dat er een keer iets fvan 700kg is gelift :roflol:

Haha dat zal niet zonder straps te doen zijn.

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

jepz

valt mee nog de reistijd..
haha ja, volgens mij vertelde paul mij dat er een keer iets fvan 700kg is gelift :roflol:

700kg wtf

700kg :eek:

Wat voor rekensom zou je moeten maken om op een beetje gewicht voor je zelf uit te komen.
Als bijvoorbeeld je deadlift 200 is, wat je dan op de bak zou moeten proberen.

• #1.937
700kg :eek:

Wat voor rekensom zou je moeten maken om op een beetje gewicht voor je zelf uit te komen.
Als bijvoorbeeld je deadlift 200 is, wat je dan op de bak zou moeten proberen.

toen stond ie op een makkelijke overbrenging.. dit jaar anders sowieso.

net ff me brommert opgehaald bij de polizei. krijg zin om hem nog harder op te voeren en zo rond te gaan rijden.. laten we dat maar niet doen :roflol:

denk dat ik hem gewoon in de schuur zet en hem laat wegroesten.. en als ik de lotto win maak ik hem std en laat ik hem opnieuw keuren.

want verkopen = veeeel verlies. en daar heb ik geen zin in

Jullie zullen de bak wel mogen proberen bij de wedstrijd. Voor de mensen die het te ver reizen vinden om alleen dat te doen

Laatst bewerkt:
had ff Paul gemaild en gevraagd, de deadlift wordt last man standing. dus je hoeft niet te gokken welke gewichten je wil tillen.

Last man standing is wel beter:).

Terug
Naar boven