- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ik ben niet slim
Hehe had er ook al aangedacht, dat mag gewoon?
als je slim bent kom je ook binnenkort eens in biest-houtakker trainen..
tja, ik doe liever strongman om mijn strongman skills te verbeteren![]()

denk wel als je het ff vraagt..
ik moet er soms wel betalen (15 euro per maand voor 2 x per week), en 20 of 25 voor onbeperkt..
maar dat komt ook niet zo nauw meestal..
laatst hoefde ik niet eens te betalen omdat ik maar een enkele keer was geweest..
ben er inmiddels alweer een hele tijd niet geweest.. misschien dat ik morgen even langs ga

nog niet... maar ik moet er eens achteraan gaan.Mike hebben ze daar die bakdeadlift ook gewoon altijd staan?
gym is 24/7 open iigDat is waar, maar 3 x per week strongman is te belastend imo
Goed om te weten, dan ga ik die onderdelen ook eens aanvoelen. Weet je toevallig wanneer ze open zijn?
Roy en ik gaan komende zondag.als je slim bent kom je ook binnenkort eens in biest-houtakker trainen..
hehe dan ga ik net naar Baarn

zou vooral willen weten hoe die bakdeadlift is en de powerstairs.
Zou vooral willen weten hoe die bakdeadlift is en de powerstairs.
jepzZaterdag ga je naar Baarn Mike.
Ik ben ook best benieuwd naar die bakdeadlift, hoeveel gewicht daarop moet.
valt mee nog de reistijd..Bakdeadlift staat er al en kun je dus al doen. Er moeten wel nog aanpassingen aan gedaan worden vertelde Paul mij. Dit omdat er nu wel heel veel gewicht op moest om de lift zwaar te maken. Zou toch vet zijn om een 400kg bakdeadlift te doen.
Met de auto denk ik 30/45min rijden.

Bakdeadlift staat er al en kun je dus al doen. Er moeten wel nog aanpassingen aan gedaan worden vertelde Paul mij. Dit omdat er nu wel heel veel gewicht op moest om de lift zwaar te maken. Zou toch vet zijn om een 400kg bakdeadlift te doen.
Met de auto denk ik 30/45min rijden.
jepz
valt mee nog de reistijd..
haha ja, volgens mij vertelde paul mij dat er een keer iets fvan 700kg is gelift![]()
700kg
Wat voor rekensom zou je moeten maken om op een beetje gewicht voor je zelf uit te komen.
Als bijvoorbeeld je deadlift 200 is, wat je dan op de bak zou moeten proberen.