AndroidHealthClinic

J-Whey doet meer mee > bulken tot 90-95 kg

• Topic Starter Topic Starter
Alles weer een beetje op de rit aan het brengen, gaat wel lekker. Loop nu bij een goede fysio, zowaar chest presses gedaan vandaag, hoop dat de pijn in mn schouder wegblijft van het weekend.
MRI afspraak voor knie was niet helemaal goed gegaan (stomme receptionstek*t) dus die staat nu over 2 weken, uitslag begin april.
Vant weekend naar rome geweest dus voeding wel schijt maar supernice stad. :D

Alles weer een beetje op de rit aan het brengen, gaat wel lekker. Loop nu bij een goede fysio, zowaar chest presses gedaan vandaag, hoop dat de pijn in mn schouder wegblijft van het weekend.
MRI afspraak voor knie was niet helemaal goed gegaan (stomme receptionstek*t) dus die staat nu over 2 weken, uitslag begin april.
Vant weekend naar rome geweest dus voeding wel schijt maar supernice stad. :D

Welke fysio in wag zit je nu dan?

Hou tegenwoordig mn progressie bij in een schriftje. Zal wel wat fotos uploaden als trainingen weer beest worden. Gaat verder best ok, voeding nu elke dag 4k, merk dat ik wat vet aanzet maar kracht ook. En voor t eerst weer gesquat sinds een half jaar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

Zojuist rug gebeukt, voortijdig gestopt want koottssmisselijk. Iets te fanatiek. Noemenswaardige sets:

Pullups
10x
10x
10x
10x +10
10x +20
5x +40
10x +10

Tbar rows
10x60
10x80
15x100
12x110
20x80

Verder nog wat shit maar kotsmisselijk na die tbar

Zooo.. mri net gehad, nu nog rontgen.
Beetje lame, vorig jaar ook een gehad "maar dat was in een ander ziekenhuis dus daar hebben wij geen beelden van".
Anyway, hopen dat er wat uit komt.

Nice pic bro. Hopelijk komt er wat uit dat je eindelijk duidelijk hebt hebt.

Zooo.. mri net gehad, nu nog rontgen.
Beetje lame, vorig jaar ook een gehad "maar dat was in een ander ziekenhuis dus daar hebben wij geen beelden van".
Anyway, hopen dat er wat uit komt.
Dat kan je opvragen bij het ziekenhuis waar ze zijn gemaakt, wel worden er soms kosten aan verbonden. Heb het ook gehad met ct-scan en röntgenfoto's.

Daar gaan we, uitslag halen.. Ben heel benieuwd

We willen meer weten!

Vertel! Ik ben ook benieuwd namelijk:D

lieve bros, er was niks bijzonders te vinden. Meniscus was lichtelijk geirriteerd/beetje beschadigd, maar niet in een dusdanige zin dat het alarmerend was. Kraakbeen achter de knieschijf zelfde verhaal. Kruisbanden en ligamenten allemaal intact. Enerzijds dus heel erg opgelucht -> geen operatie nodig. Anderzijds dus alsnog geen klap verder.

Vanavond wel echt epic fotoshoot gehad; zal de resultaten uploaden als ik ze heb

lieve bros, er was niks bijzonders te vinden. Meniscus was lichtelijk geirriteerd/beetje beschadigd, maar niet in een dusdanige zin dat het alarmerend was. Kraakbeen achter de knieschijf zelfde verhaal. Kruisbanden en ligamenten allemaal intact. Enerzijds dus heel erg opgelucht -> geen operatie nodig. Anderzijds dus alsnog geen klap verder.

Vanavond wel echt epic fotoshoot gehad; zal de resultaten uploaden als ik ze heb

Mag je wel gewoon max squatten en deadliften etc? Of zou dat het verergeren?
En als het e.e.a. in je knie geïrriteerd is hebben ze iig het resultaat gevonden, nu de oorzaak nog.. hopelijk vind je daar snel meer over.

Succes bro! Karma zat al in je inbox.

Mag je wel gewoon max squatten en deadliften etc? Of zou dat het verergeren?
En als het e.e.a. in je knie geïrriteerd is hebben ze iig het resultaat gevonden, nu de oorzaak nog.. hopelijk vind je daar snel meer over.

Succes bro! Karma zat al in je inbox.

Squatten is met licht gewicht geen probleem, deadlift moet ik nog even laten zitten. Doe nu een keer per week 200 squats met bw+20 kg. Stelt geen zak voor maar brandt wel en toch beter dan niks doen

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Aangezien ik me niet aan schema's houd, en ik toch wel wat meer gezonde dingen wil binnenkrijgen, heb ik op een whiteboard op mn kamer een checklist hangen met shit die ik elke (doordeweekse dag) wil eten.

vitaminepil (laag gedoseerd)
100 gram gepureerde tomaat
50 extra vergine olijfolie
blonde linzen en zilvervliesrijst
ongebrande noten
ongebrande cacao

Deze vink ik dan af zodra ik ze vreet, werkt voor mij wel goed. Rest van de dag is alsnog wel crappy hier en daar maar dat boeit me niks. Mensen nog tips wat erbij kan? :D

Als je net als ik 4k kcal per dag eet kan je "mijn" pannenkoek proberen a 1300 kcal. Schiet aardig op en is prima te eten.

Dat je met de MRI en Röntgen niet veel op zou schieten had ik wel verwacht.

Heb je met je huidige fysio al een keer zwaar gelift? Dus een écht actief onderzoek gedaan?

Ik zou zeggen ik ga je volgen, maar daar ben ik niet consequent genoeg voor, ik kom soms wel kijken.

By the way Michieln: optimale Testosteron waarden worden uit mijn hoofd gevonden tussen 10 - 15% vet en niet <13% vet. Blijft een beetje mierennken, maar daar houd ik nou eenmaal van. Straks denkt men nog dat ze voor een optimale bulk niet boven de 12% uit mogen komen :o Daarnaast daalt het Testosteron niveau als je naar de single digits gaat.

JW, ik heb nog wel een document waarin normale bloedwaardes staan zodat je ze kan vergelijken, als je interesse hebt.

Als je net als ik 4k kcal per dag eet kan je "mijn" pannenkoek proberen a 1300 kcal. Schiet aardig op en is prima te eten.

Dat je met de MRI en Röntgen niet veel op zou schieten had ik wel verwacht.

Heb je met je huidige fysio al een keer zwaar gelift? Dus een écht actief onderzoek gedaan?

Ik zou zeggen ik ga je volgen, maar daar ben ik niet consequent genoeg voor, ik kom soms wel kijken.

By the way Michieln: optimale Testosteron waarden worden uit mijn hoofd gevonden tussen 10 - 15% vet en niet <13% vet. Blijft een beetje mierennken, maar daar houd ik nou eenmaal van. Straks denkt men nog dat ze voor een optimale bulk niet boven de 12% uit mogen komen :o Daarnaast daalt het Testosteron niveau als je naar de single digits gaat.

JW, ik heb nog wel een document waarin normale bloedwaardes staan zodat je ze kan vergelijken, als je interesse hebt.

nice, leuk dat je 'volgt' haha. En gern..! Je mag m hier toevoegen als je wilt?

JW, weet dat je voeding studeert dus ff puur uit interesse waarom ben je tot die doelen gekomen?

Hmm vervelend man. Heeft de orthopeed nog uitspraken gedaan over waar die ontsteking dan vandaan komt? Want dat blijft toch vreemd. Bij mij op de MRI was het ook vergelijkbaar, zag er allemaal prima uit alleen wellicht een OD haard aan m'n laterale condylen. Desonondanks wisten ze het niet zeker, en zou het ook evt. dus een lichte beschadiging kunnen zijn als dat het geval was zou het alleen even schoon gemaakt moeten worden. Maar dat was dus al amper te zien, is een athroscopie voor nodig om het te bevestigen. Kan me dus slecht voorstellen dat die orthopeed een lichte beschadiging kan zien waar niks aan hoeft te gebeuren :dunno: then again heb tot dusver nog 0 kennis over beeldvormende techniek.

JW, weet dat je voeding studeert dus ff puur uit interesse waarom ben je tot die doelen gekomen?

Hmm vervelend man. Heeft de orthopeed nog uitspraken gedaan over waar die ontsteking dan vandaan komt? Want dat blijft toch vreemd. Bij mij op de MRI was het ook vergelijkbaar, zag er allemaal prima uit alleen wellicht een OD haard aan m'n laterale condylen. Desonondanks wisten ze het niet zeker, en zou het ook evt. dus een lichte beschadiging kunnen zijn als dat het geval was zou het alleen even schoon gemaakt moeten worden. Maar dat was dus al amper te zien, is een athroscopie voor nodig om het te bevestigen. Kan me dus slecht voorstellen dat die orthopeed een lichte beschadiging kan zien waar niks aan hoeft te gebeuren :dunno: then again heb tot dusver nog 0 kennis over beeldvormende techniek.

uit pure luiheid > geen zin om te koken, geen zin om veel geld uit te geven aan fruit en groente, en ik vraag me af in hoeverre dat ook echt nodig is.
Veel aandoeningen kunnen worden vermeden door geen overgewicht te hebben en actief te zijn, plus niet te roken en te zuipen. Die 4 zitten bij mij goed.
Verder is er een plafondeffect wat voeding betreft; als je gezond bent gaat een extra krop sla geen positiever effect hebben dan een evengroot aantal calorien uit chips, mits je micro's ook kloppen.

Ik denk dat ik mn micros redelijk op orde heb met die vitaminepil plus inname van lijstje hierboven, en dr zijn wel wat gezondheidseffecten te noemen voor bijvoorbeeld tomatensap maar dat zijn van die niet-echt-significante dingen. Ik vind het gewoon lekker door mn rijst heen.
Vezelinname is ook belangrijk trouwens maar die zit wel redelijk ok heb ik het idee want ik schijt mn hele badkamer onder elke dag.

Orthopeed heeft verder niks gezegd over vervolg, hij zei dat hij verder niks voor me kon betekenen. Loop atm wel bij een bekwame fysio, dus kijken hoe dat vordert

Terug
Naar boven