XXL Nutrition

J-Whey doet meer mee > bulken tot 90-95 kg

• Topic Starter Topic Starter
Srs wat doet jij altijd s nachts, die tijdstippen waar jij vaak op post.

Proef je dat eigenlijk, kokosolie of olijfolie door je shake?
Waar koop je je studentenhaver? Ben er ook naar opzoek maar zag t bij de AH liggen voor €4,19 voor 350gr, best prijzig

haha wakker zijn. Echt een kloteritme ffs.
Kokosolie proef je niet, olijfolie wel. Was gister wat uitgeschoten en dan is het kokhalzend wegdrinken. Voor mij iig.
En ik haal studentenhaver bij de AH ook > ah basic, 170 180 voor 250 gram

---------- Toegevoegd 22 February 2014 om 01:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst 21 February 2014 om 14:31 ----------

Vandaag borst en armen getraind, ging wel ok, schouder zeurde niet echt. Weet nog dat ik dat vorige week vrijdag ook zei en vervolgens 5dagen verrot last had, dus we wachten t even af.

voeding vandaag:
2shakes rond training
210gram m&ms crispy
250gram studentenhaver
shake
3 gekookte eieren
liter volle chocomelk

Zal vanavond even voeding van gister posten, nette 3800 kcal. Training ging ook wel ok, geen schouderpijntjes met werk vandaag

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

vrijdag 14-02

Voeding:
vr142_zpsd50620d8.jpg

Dit was donderdag met pomp in rug en traps:
20140213_232706-1_zpsa840d8c1.jpg

Gewicht blijf redelijk stabiel maar voor mn gevoel oog ik wel groter, dus ben redelijk tevreden. Kom moeilijk aan laatste tijd.

Wtf, nette massa man!

Hoppaaaaaa. MRI afspraak staat.. :D

Congratz bro. Zei de ortho verder nog wat nuttigs?

JW ik doe nu ook chocomel dieet mee. 1l per dag maar vult wel ziek hé.

GRoetjes

Congratz bro. Zei de ortho verder nog wat nuttigs?

had zon teringchagrijnige receptioniste aan de telefoon. Liet me mn verhaal niet eens afmaken, maar afspraak staat iig, dus boeien

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

JW ik doe nu ook chocomel dieet mee. 1l per dag maar vult wel ziek hé.

GRoetjes

haha iknow. prima toch? :D

Re: J-Whey doet meer mee > bulken tot 90-95 kg

Lees ik nou 180 gram vet? volgens mij is scheiten een hel voor jou :p

Er gaat bij mij al een halve wc rol door bij 100 gram vet, blijf maar vegen :p

En je ouders maar afvragen waarom de riolering steeds verstopt is.

JW, als jij een bloed prik moet doen komt er gewoon chocolade melk uit XD

Goed dat de afspraak staat, nu nog afwachten

Er gaat bij mij al een halve wc rol door bij 100 gram vet, blijf maar vegen :p

:roflol: haha valt hier nog wel mee

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

En je ouders maar afvragen waarom de riolering steeds verstopt is.

JW, als jij een bloed prik moet doen komt er gewoon chocolade melk uit XD

Goed dat de afspraak staat, nu nog afwachten

bloedprikken vandaag gedaan, best wat waardes meegenomen!
Ook vrij test.. ben benieuwd.

:roflol: haha valt hier nog wel mee

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

bloedprikken vandaag gedaan, best wat waardes meegenomen!
Ook vrij test.. ben benieuwd.

Waar heb je bloed laten prikken, en welke waardes? Wil binnenkort ook even laten prikken!

Healthlab. Was totaal 140 euro. waardes staan in ander topic:

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/interpretatie-bloedwaardes-361817/
Om antwoord te geven op je laatste vraag in dat topic;

test in de fysiologische range heeft een vrij beperkte invloed op eiwitsynthese, hoger test binnen de normale range gaat je geen extra gains opleveren. Is wel van invloed op het aanzetten van vet en de distributie ervan, alsmede het mentale aspect (libido, energie, etc). Dus hoger test is nog altijd prettig, ook al gaat het je niet meer gains opleveren, je kunt wel makkelijker droog blijven en je hebt een chillere distributie (relatief minder buikvet etc, gelijkmatigere verdeling).

Verder snap ik niet dat je je zorgen maakt om je cholesterolwaardes, je zou de mijne is moeten zien (http://oi61.tinypic.com/j669li.jpg) :o en ik geef geen fuks. Zolang je HDL en TG waardes goed zijn (hoog HDL, laag TG), je bloeddruk goed is en je bloedsuiker ook (en verder geen klachten), geen zorgen maken.

Om antwoord te geven op je laatste vraag in dat topic;

test in de fysiologische range heeft een vrij beperkte invloed op eiwitsynthese, hoger test binnen de normale range gaat je geen extra gains opleveren. Is wel van invloed op het aanzetten van vet en de distributie ervan, alsmede het mentale aspect (libido, energie, etc). Dus hoger test is nog altijd prettig, ook al gaat het je niet meer gains opleveren, je kunt wel makkelijker droog blijven en je hebt een chillere distributie (relatief minder buikvet etc, gelijkmatigere verdeling).

Verder snap ik niet dat je je zorgen maakt om je cholesterolwaardes, je zou de mijne is moeten zien (http://oi61.tinypic.com/j669li.jpg) :o en ik geef geen fuks. Zolang je HDL en TG waardes goed zijn (hoog HDL, laag TG), je bloeddruk goed is en je bloedsuiker ook (en verder geen klachten), geen zorgen maken.

Okee thanks bro voor reactie!!
Weet jij misschien hoe ik vrij test wat hoger kan krijgen dan? Mn libido is bijvoorbeeld niet extreem hoog.

Okee thanks bro voor reactie!!
Weet jij misschien hoe ik vrij test wat hoger kan krijgen dan? Mn libido is bijvoorbeeld niet extreem hoog.
Ik weet niet of je vrij test hoogte kan reguleren zoals je totaal test wel vrij degelijk kunt sturen (althans, naar normale hoogtes brengen door tekorten te vermijden). Mogelijk dat vrij test zelf gereguleerd wordt door het lichaam.

Either way, mijn test boost tips zijn vrij standaard:
- minstens 8 uur slaap per nacht
- veel verzadigd vet, simpele omega-6 vetten vermijden en laag houden (plantaardige olie, junkfood, pindakaas heeft ook vrij veel ervan)
- veel rood vlees (250g+) of gewoon een zink supplement (20mg+ amino acid chelated, ook een koper supplement nemen om te counteren, ratio koper/zink 1:8 tot 1:15)
- veel eieren voor het arachidonzuur (3+ p/d)
- weinig tot geen alcohol
- chemicaliën/additieven/etc beperken tot vermijden
- laag VP% (max 12%)
- vitamine D waarde in het bloed (25[OH]D) van 40-50 ng/dl of 100-125 nmol/l (zul je meestal voor moeten supplementeren, 2000-5000 IU p/d)
- magnesium supplementen verlagen mogelijk SHBG en zorgen dus mogelijk voor vrij test, meen dit een paar keer gelezen te hebben. Magnesium supplementeren vind ik sowieso een goed idee (200-400mg p/d)

Zit zelf op 25 nmol/l nu kwa test, probeer het bovenstaande zoveel mogelijk toe te passen maar ben er verder absoluut niet heel strikt in (m.n. alcohol :o)

Betekent overigens niet dat je libido automatisch ook hoog wordt, je kunt ook libido problemen op hoog test hebben (slechte test/oestrogeen ratio bv, prolactine waardes die off zijn), dat ligt veel een veel ingewikkelder (heb hier ook over gezocht). Vraag me niet hoe het zit, maar ik weet alleen dat er veel meer bij komt kijken dan test waardes hehe

heb zelf geen hoog libido ofzo, vrij normaal zou ik zeggen. al houd ik no-fap meestal niet langer dan een dag vol hehe, laatst geprobeerd en vrij snel weer opgegeven :o:o:o
kan voor mijn gevoel wel makkelijker droog blijven nu, afgelopen twee maanden veel gevreten en gecheat, maar geen stijging in vp% (zakking zelfs)

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of je vrij test hoogte kan reguleren zoals je totaal test wel vrij degelijk kunt sturen (althans, naar normale hoogtes brengen door tekorten te vermijden). Mogelijk dat vrij test zelf gereguleerd wordt door het lichaam.

Either way, mijn test boost tips zijn vrij standaard:
- minstens 8 uur slaap per nacht
- veel verzadigd vet, simpele omega-6 vetten vermijden en laag houden (plantaardige olie, junkfood, pindakaas heeft ook vrij veel ervan)
- veel rood vlees (250g+) of gewoon een zink supplement (20mg+ amino acid chelated, ook een koper supplement nemen om te counteren, ratio koper/zink 1:8 tot 1:15)
- veel eieren voor het arachidonzuur (3+ p/d)
- weinig tot geen alcohol
- chemicaliën/additieven/etc beperken tot vermijden
- laag VP% (max 12%)
- vitamine D waarde in het bloed (25[OH]D) van 40-50 ng/dl of 100-125 nmol/l (zul je meestal voor moeten supplementeren, 2000-5000 IU p/d)
- magnesium supplementen verlagen mogelijk SHBG en zorgen dus mogelijk voor vrij test, meen dit een paar keer gelezen te hebben. Magnesium supplementeren vind ik sowieso een goed idee (200-400mg p/d)

Zit zelf op 25 nmol/l nu kwa test, probeer het bovenstaande zoveel mogelijk toe te passen maar ben er verder absoluut niet heel strikt in (m.n. alcohol :o)

Betekent overigens niet dat je libido automatisch ook hoog wordt, je kunt ook libido problemen op hoog test hebben (slechte test/oestrogeen ratio bv), dat ligt veel een veel ingewikkelder (heb hier ook over gezocht). Vraag me niet hoe het zit, maar ik weet alleen dat er veel meer bij komt kijken dan test waardes hehe
Thanks man. Zal je thuis even karma geveb haha. Kan niet op telefoon.
libido is niet laag, maar naai geen 6x per dag ofzo, dus mag van mij wel wat hoger :p

Terug
Naar boven