- Waardering
- 6.327
Lol, neem aan dat je er dan shake van maakt met je whey en zo weg drinkt?
Of wat is de keuze dat je niet havermout pakt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, neem aan dat je er dan shake van maakt met je whey en zo weg drinkt?
Of wat is de keuze dat je niet havermout pakt.

Aanbieding..
en die rolled oats/havermout moet je koken voor fatsoenlijke opneembaarheid toch?
ik stond srs bij die zooi te kokhalzen, bleef telkens hangen in me keel
oats never again.
Daar heb ik met de Ultra fine oats juist helemaal geen last van. Dat heb ik wel met de Pure rice powder. Moet ik echt moeite doen om die zooi door te slikken.

Met de Ultra fine oats heb ik nergens last van. Super spul is dat. 700 KCAL in een paar slokken naar binnen met een goede bron van zowel koolhydraten, eiwitten en vetten (mix van melk, fine oats, whey & olie).

Leuk om weer ff je log doorgespit te hebben JW.
Oats zijn zeker goedkoop (bulk) voedsel.... en erg goed ook.
Ik maak de avond van te voren altijd
120gr oats (rauw)
½ eetlepel rauwe coconut oil
1 scoup whey
1 (rauw) ei
1 theelepel cacoa
1 theelepel kaneel
Alles in de blender en dan een nachtje in de koelkast... dan zijn die oats goed doorweekt en kan het lichaam ze prima verwerken (pure rauwe oats kunnen inderdaad voor maagproblemen zorgen als je ze direct na het mixen opdrinkt)
Was een flauwe grap
Lees jouw post nog eens, en daarna die van mij
Zat niet op te lettenZat niet op te letten
---------- Toegevoegd om 07:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------
JW,
Zit totaal geen logica in jouw trainingen of wel? Ik bedoel, je volgt geen schema ofzo toch?
JW,
Weet dat jij ook schouder problemen hebt met o.a. bankdrukken. Ik merk wanneer ik mijn armen schouder breedte doe, dus niet wijd, stuk minder last. Dacht misschien het proberen waard, weet niet precies wat jou schouder probleem inhoudt.
alsin je ellebogen langs je lichaam houden met drukken, of alsin handen op schouder breedte op de bar?