XXL Nutrition

J-Whey doet meer mee > bulken tot 90-95 kg

• Topic Starter Topic Starter
Damn denk je echt dat je zoveel eiwitten nodig hebt, heb je wel is de helft of minder ingenomen en gekeken wat er dan gebeurde?

Je kunt ook gewoon havermout in de winkel halen voor 33 cent per 500 gram en in de blender fl*kkeren (en daar een emmer mee vullen zodat je een voorraadje hebt), dat scheelt aardig wat als je een paar 100 gram per dag wegtikt.

ik stond srs bij die zooi te kokhalzen, bleef telkens hangen in me keel

oats never again.

Daar heb ik met de Ultra fine oats juist helemaal geen last van. Dat heb ik wel met de Pure rice powder. Moet ik echt moeite doen om die zooi door te slikken.

Met de Ultra fine oats heb ik nergens last van. Super spul is dat. 700 KCAL in een paar slokken naar binnen met een goede bron van zowel koolhydraten, eiwitten en vetten (mix van melk, fine oats, whey & olie).

Was een flauwe grap ;)
Lees jouw post nog eens, en daarna die van mij

hij zal ook wel een aardig voorraadje whey hebben?

easy as **** :)
maar zon 4,5 kg emmer gaat wel hard ja haha

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Training 16 mei:
Ging lekker vandaag..!! Beuken!

Stiff leg deadlift (pussyweights, maar toch goede pomp.. kijken of ik die wekelijks kan doen met mn knie)
10x50
10x70
10x90
10x90

Pullups
6x
8x
10x
10x
10x
10x

Cable rows
20x106
22x106
20x106
superset met
Lat pulldown supp. grip
15x50
15x60
15x70

one arm cable rows
10x25
10x27
10x30
6x32

BB shrugs, langzaam
12x90
12x90
15x90

db shrugs
15x30
15x30
15x30

hammer db curls
3x28
3x28
6x18
6x18

done.

Leuk om weer ff je log doorgespit te hebben JW.

Oats zijn zeker goedkoop (bulk) voedsel.... en erg goed ook.

Ik maak de avond van te voren altijd
120gr oats (rauw)
½ eetlepel rauwe coconut oil
1 scoup whey
1 (rauw) ei
1 theelepel cacoa
1 theelepel kaneel

Alles in de blender en dan een nachtje in de koelkast... dan zijn die oats goed doorweekt en kan het lichaam ze prima verwerken (pure rauwe oats kunnen inderdaad voor maagproblemen zorgen als je ze direct na het mixen opdrinkt)

Leuk om weer ff je log doorgespit te hebben JW.

Oats zijn zeker goedkoop (bulk) voedsel.... en erg goed ook.

Ik maak de avond van te voren altijd
120gr oats (rauw)
½ eetlepel rauwe coconut oil
1 scoup whey
1 (rauw) ei
1 theelepel cacoa
1 theelepel kaneel

Alles in de blender en dan een nachtje in de koelkast... dan zijn die oats goed doorweekt en kan het lichaam ze prima verwerken (pure rauwe oats kunnen inderdaad voor maagproblemen zorgen als je ze direct na het mixen opdrinkt)

Thanks bruhhh

Was een flauwe grap ;)
Lees jouw post nog eens, en daarna die van mij

:o Zat niet op te letten

---------- Toegevoegd om 07:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------

JW,

Zit totaal geen logica in jouw trainingen of wel? Ik bedoel, je volgt geen schema ofzo toch?

:o Zat niet op te letten

---------- Toegevoegd om 07:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------

JW,

Zit totaal geen logica in jouw trainingen of wel? Ik bedoel, je volgt geen schema ofzo toch?

Not rly. Pak mn spiergroepen 2x per week. Meer logica heb ik niet nodig. Vind t juist wel relaxt om vrijheid te hebben

JW,
Weet dat jij ook schouder problemen hebt met o.a. bankdrukken. Ik merk wanneer ik mijn armen schouder breedte doe, dus niet wijd, stuk minder last. Dacht misschien het proberen waard, weet niet precies wat jou schouder probleem inhoudt.

JW,
Weet dat jij ook schouder problemen hebt met o.a. bankdrukken. Ik merk wanneer ik mijn armen schouder breedte doe, dus niet wijd, stuk minder last. Dacht misschien het proberen waard, weet niet precies wat jou schouder probleem inhoudt.

alsin je ellebogen langs je lichaam houden met drukken, of alsin handen op schouder breedte op de bar?

alsin je ellebogen langs je lichaam houden met drukken, of alsin handen op schouder breedte op de bar?

Handen schouder breedte op de bar, dan bij zakken je armen inderdaad wat meer langs je lichaam, schat zo'n 45 graden hoek en laat de bar wat onder mijn borst zakken.
Zo wordt het misschien meer richting een CGBP maar voel mn borst er nog goed mee en zo kan ik zonder pijn bankdrukken.

Terug
Naar boven