Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice! Heb je de opzet bij dl zelf zo gekozen? Steeds 1 rep, had je de 170 ook kunnen hebben? Gebruikte je belt/straps of mixed grip? Ben ik wel beniewd naar. En nu aan de cut, succes!
. Ik heb mixed grip gelift maar dan andersom dan dat ik normaal altijd gewend was.
.
. Jij ook een goed weekend he, succes met de rugby wedstrijd!Super sterke squat en deadlift neer gezet. Echt goed! Was leuk om samen te trainen.
Dat vasten lijkt me overigens wel klote man
. Lijkt dat vasten je klote omdat je het moelijk lijkt om vol te houden of lijkt het je een slechte manier van cutten omdat je denkt dat die niet werkt? Dicipline is bij mij geen probleem en het lijkt me ook gewoon best lekker om gewoon is een dag helemaal niet aan mijn eten te denken in de week. Het enige wat me nog een klein beetje zorgen baart is het verlies van spiermassa maar ik ga het een kans geven
.haha thnx man, was echt tof om een keer samen te trainen. De volgende keer als ik weer in de buurt ben doe ik sowiezo weer even een belletje. Lijkt dat vasten je klote omdat je het moelijk lijkt om vol te houden of lijkt het je een slechte manier van cutten omdat je denkt dat die niet werkt? Dicipline is bij mij geen probleem en het lijkt me ook gewoon best lekker om gewoon is een dag helemaal niet aan mijn eten te denken in de week. Het enige wat me nog een klein beetje zorgen baart is het verlies van spiermassa maar ik ga het een kans geven
.
Anders neem je gewoon in de ochtend wat bcaa caps, in de middag en in de avond? Volgens mij speelt dat niet veel met je insuline toch?
Ga je trouwens je voedingsschema posten?
8 x 80 kg bench is echt net Jaap.
Ook goed dat je de spiegel gebruikt ipv getallen! heb je meer aan.
. Weegschaal is af en toe wel leuk voor je ego, zoals nu stond ik er net voor de gein op en woog ik 91kg (met kleren aan). Maar ik ga me niet gek laten maken door wat getalletjes op een machientje van een 0,5 bij 0,5 meter.haha thnx man, was echt tof om een keer samen te trainen. De volgende keer als ik weer in de buurt ben doe ik sowiezo weer even een belletje. Lijkt dat vasten je klote omdat je het moelijk lijkt om vol te houden of lijkt het je een slechte manier van cutten omdat je denkt dat die niet werkt? Dicipline is bij mij geen probleem en het lijkt me ook gewoon best lekker om gewoon is een dag helemaal niet aan mijn eten te denken in de week. Het enige wat me nog een klein beetje zorgen baart is het verlies van spiermassa maar ik ga het een kans geven
.

Lijkt me moeilijk vol te houden.
Zeker weer laten weten als je er bent!
---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 09:05 ----------
Weeg je al een kg of 90 ja?
. Zodra ik weer in het zuidwesten van nederland ben geef ik je zeker weer een belletje. Ik weeg inderdaad 89,5kg op een nuchtere maag sochtens, savonds voordat ik naar bed ga dan kom ik wel over de 90 heen. Je zou het misschien niet direct zeggen maar 't is echt zo
.Mooie PR Jaap, gaat echt lekker bij jou laatste tijd, PR na PR! Deze week geen deadlift gedaan, waarom eigenlijk?
Wat ga je morgen met je vrije dag doen, hardcore cardio? :d
. Deze week zeker wel een deadlift maar ik heb besloten deadlift bij benen te doen in plaats van bij rug. Het beviel me vorige week wel op die manier en zo kan ik me vandaag echt helemaal lekker focussen op de bovenrug zonder de energie slurpende, gripslopende deadlift. Ook heb ik op deze manier door de weeks tijdens het werken weinig hinder van mijn relatief ''lichte'' trainingen. De weekenden kan ik dan gewoon goed herstellen van de zware training die vrijdag op het programma staat.
. Wat ik wel uit mijn vorige cut geleerd heb is dat mijn lichaam niet zo gemaakt is voor cardio en ik vind er ook geen hol aan. Ik speel morgen wel wat met low carbs en wat minder kcals. Cardio laat ik zo lang mogelijk achterwege en hou dat als laatste redmiddel achter de hand mocht de cut toch niet snel genoeg gaan. Ik moet natuurlijk wel een beetje ripped voor de dag komen deze zomer, de vakantie is al geboekt 12 dagen naar Sunnybeach Bulgarije. Daar zal ik waarschijnlijk weinig met shirt aanlopen dus hoop dan wel goed droog te staan.klasse training weer, bor gaat erg goed vooruit idd! keep it up, buffel in wording!
.