XXL Nutrition

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice! Heb je de opzet bij dl zelf zo gekozen? Steeds 1 rep, had je de 170 ook kunnen hebben? Gebruikte je belt/straps of mixed grip? Ben ik wel beniewd naar. En nu aan de cut, succes!

super training. PR regen er bij!

goed weekend dude

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.243
Nice! Heb je de opzet bij dl zelf zo gekozen? Steeds 1 rep, had je de 170 ook kunnen hebben? Gebruikte je belt/straps of mixed grip? Ben ik wel beniewd naar. En nu aan de cut, succes!

Bedankt man ik was er zelf ook erg tevreden mee, opzet bij de dl was een beetje improviseren omdat ik samen met ''WWE'' trainde heb ik gewoon ongeveer zijn opbouw gebruikt. De 170 had ik denk ik wel gered als ik deadlift als eerste oefening gedaan had, ik gebruikte geen belt of straps, niet eens magnesium:p. Ik heb mixed grip gelift maar dan andersom dan dat ik normaal altijd gewend was.

Dit weekend me eigen nog lekker volproppen en dan cutten inderdaad maar ik ben er nog niet helemaal uit. Het ''eat-stop-eat'' principe staat me ook wel aan eigenlijk. Ik zit er sterk over na te denken om gewoon elke dag ongeveer op onderhoud te eten en van zaterdag 12 uur smiddags tot zondag 12 uur smiddags gewoon 24 uur te vasten. Dan kom ik zeg maar 3000kcals per week tekort = 12000 per maand = 1,5kg. Dat vind ik opzich wel snel genoeg en het lijkt me wel een simpele manier dan dat ik elke dag mijn voeding moet veranderen van low/med/high carbs etc. etc. Ik denk dus dat dat hem wordt:D.

super training. PR regen er bij!

goed weekend dude

Bedankt Bart, het ging lekker:). Jij ook een goed weekend he, succes met de rugby wedstrijd!

Super sterke squat en deadlift neer gezet. Echt goed! Was leuk om samen te trainen.

Dat vasten lijkt me overigens wel klote man

• #1.245
Super sterke squat en deadlift neer gezet. Echt goed! Was leuk om samen te trainen.

Dat vasten lijkt me overigens wel klote man

haha thnx man, was echt tof om een keer samen te trainen. De volgende keer als ik weer in de buurt ben doe ik sowiezo weer even een belletje:). Lijkt dat vasten je klote omdat je het moelijk lijkt om vol te houden of lijkt het je een slechte manier van cutten omdat je denkt dat die niet werkt? Dicipline is bij mij geen probleem en het lijkt me ook gewoon best lekker om gewoon is een dag helemaal niet aan mijn eten te denken in de week. Het enige wat me nog een klein beetje zorgen baart is het verlies van spiermassa maar ik ga het een kans geven:).

haha thnx man, was echt tof om een keer samen te trainen. De volgende keer als ik weer in de buurt ben doe ik sowiezo weer even een belletje:). Lijkt dat vasten je klote omdat je het moelijk lijkt om vol te houden of lijkt het je een slechte manier van cutten omdat je denkt dat die niet werkt? Dicipline is bij mij geen probleem en het lijkt me ook gewoon best lekker om gewoon is een dag helemaal niet aan mijn eten te denken in de week. Het enige wat me nog een klein beetje zorgen baart is het verlies van spiermassa maar ik ga het een kans geven:).

Anders neem je gewoon in de ochtend wat bcaa caps, in de middag en in de avond? Volgens mij speelt dat niet veel met je insuline toch?

Ga je trouwens je voedingsschema posten?

• #1.247
Bench press
20x stang
10x 40
5x 60
3x 70
8x 80 VPR
6x 80
6x 75

Incline dumbbell press
10x 26 (lang rust door drukte)
6x 26
6x 24

Cable fly's
12x 65
10x 65
15x 45

Machine curls
10x 31,5
10x 31,5 +5
11x 31,5 +10

Cable curls
10x 52,5
10x 52,5
10x 52,5

Seated incline hammer curls
10x 14
10x 14
10x 14
25x 5

Barbell roll outs (op de knietjes)
10x
10x
10x

Leg raises
15x
15x
15x

Training ging lekker, vandaag begonnen met stagelopen en met mijn cut. Ik heb besloten te gaan cutten op 4500 kcals op trainingsdagen en ongeveer 4000 op rustdagen, dit is bijna excact hetzelfde als waar ik tot nu toe mee bulkte. Doordat mijn activiteitsfactor nu overdag een heel stuk hoger ligt dan normaal op school zal 4500 waarschijnlijk zo'n beetje mijn onderhoud zijn, misschien zelfs iets eronder.

Ook wil ik het eat-stop-eat principe gaan toepassen voor 1 dag per week, ik wil dit doen op iedere zaterdag van 12 uur smiddags tot zondag 12 uur smiddags. Ik hoop hiermee ruim 12000 kcals per maand mee onder mijn onderhoud te zitten. Ik smeer mijn cut uit over ongeveer 4-5 maanden dus waarschijnlijk is dat ruim genoeg om mijn doel te bereiken.

Start gewicht cut: 89,5kg, vetpercentage schat ik een procent of 15 (als ik aanspan zijn mijn abs nog goed zichtbaar. Progressie meet ik met de spiegel, weegschaal zegt mij niet zo veel.

Anders neem je gewoon in de ochtend wat bcaa caps, in de middag en in de avond? Volgens mij speelt dat niet veel met je insuline toch?

Ga je trouwens je voedingsschema posten?

Bedankt voor de tip maar ik ga het eerst zonder proberen, na een week of 2-3 kan ik dan denk ik wel zeggen of het effect heeft op mijn kracht/spiermassa denk ik. Mocht dat zo zijn zal ik misschien wel over gaan op die caps maar waarschijnlijk is dat dan ook niet genoeg om het te voorkomen.

Ik hoop dat je aan mijn bovenstaande antwoord onder mijn training voldoende antwoord hebt anders wil ik hem best nog een keer voor je posten.

8 x 80 kg bench is echt net Jaap.

Ook goed dat je de spiegel gebruikt ipv getallen! heb je meer aan.

• #1.249
8 x 80 kg bench is echt net Jaap.

Ook goed dat je de spiegel gebruikt ipv getallen! heb je meer aan.

Thnx man dit was ook wel een soort van doel dat ik had om gewoon een mooie set van 8 herhalingen met 80kg te kunnen doen. Het volgende doel is om dat met 85kg te doen:). Weegschaal is af en toe wel leuk voor je ego, zoals nu stond ik er net voor de gein op en woog ik 91kg (met kleren aan). Maar ik ga me niet gek laten maken door wat getalletjes op een machientje van een 0,5 bij 0,5 meter.

Lijkt me moeilijk vol te houden.
Zeker weer laten weten als je er bent!:)

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 09:05 ----------

Weeg je al een kg of 90 ja?

• #1.251
Lijkt me moeilijk vol te houden.
Zeker weer laten weten als je er bent!:)

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 09:05 ----------

Weeg je al een kg of 90 ja?

Haha ik hou wel van een uitdaging, lekker de hele dag koffie en thee luiten en lekker een paar uur besparen die ik anders aan eten besteed:D. Zodra ik weer in het zuidwesten van nederland ben geef ik je zeker weer een belletje. Ik weeg inderdaad 89,5kg op een nuchtere maag sochtens, savonds voordat ik naar bed ga dan kom ik wel over de 90 heen. Je zou het misschien niet direct zeggen maar 't is echt zo:p.

• #1.252
Barbell row
12x stang
10x 30
8x 40
5x 60
3x 75
5x 90 PR
8x 80
8x 80

Pull ups
8x bw
7x bw
5x bw

Inverted rows
10x
10x
10x

Lat pulldown wide
8x 67,5
9x 58,5
12x 48,5

Tricep extension machine
10x 40,5 +15
10x 40,5 +5
12x 31,5 +5

Tricep pushdown
15x 67,5 (had een lange pauze)
10x 67,5
12x 57,5
25x 37,5 (direct erachteraan)

Super set standing skulls met rotate iets voor schuine buikspiertjes (meer een extraatje want ik moest wachten op iemand)
12x 20 12x
12x 20 12x
12x 20 12x

Training ging lekker, erg blij met mijn barbell row. Het waren gewoon goeie rows, bovenlichaam mooi gelockt en ze voelde prima in het ruggetje. Morgen een mooi snipperdagje, de uitvoerder waar ik nu alleen mee in de keet zit is op cursus. We doen nu nog de werkvoorbereiding voor volgende week (als het niet teveel gaat vriezen) dus we zijn nu de enige op het werk.

Mooie PR Jaap, gaat echt lekker bij jou laatste tijd, PR na PR! Deze week geen deadlift gedaan, waarom eigenlijk?

Wat ga je morgen met je vrije dag doen, hardcore cardio? :d

• #1.254
Mooie PR Jaap, gaat echt lekker bij jou laatste tijd, PR na PR! Deze week geen deadlift gedaan, waarom eigenlijk?

Wat ga je morgen met je vrije dag doen, hardcore cardio? :d

Thnx man als ik dit zo kan volhouden in mijn cut dan teken ik daar voor:p. Deze week zeker wel een deadlift maar ik heb besloten deadlift bij benen te doen in plaats van bij rug. Het beviel me vorige week wel op die manier en zo kan ik me vandaag echt helemaal lekker focussen op de bovenrug zonder de energie slurpende, gripslopende deadlift. Ook heb ik op deze manier door de weeks tijdens het werken weinig hinder van mijn relatief ''lichte'' trainingen. De weekenden kan ik dan gewoon goed herstellen van de zware training die vrijdag op het programma staat.

Morgen gaan we is lekker rustig aan doen en zeker geen hardcore cardio:p. Wat ik wel uit mijn vorige cut geleerd heb is dat mijn lichaam niet zo gemaakt is voor cardio en ik vind er ook geen hol aan. Ik speel morgen wel wat met low carbs en wat minder kcals. Cardio laat ik zo lang mogelijk achterwege en hou dat als laatste redmiddel achter de hand mocht de cut toch niet snel genoeg gaan. Ik moet natuurlijk wel een beetje ripped voor de dag komen deze zomer, de vakantie is al geboekt 12 dagen naar Sunnybeach Bulgarije. Daar zal ik waarschijnlijk weinig met shirt aanlopen dus hoop dan wel goed droog te staan.

sterke bb row zeg

klasse training weer, bor gaat erg goed vooruit idd! keep it up, buffel in wording!

• #1.257

Bedankt man ik dacht **** it ik gooi er gewoon 90 op dan maar 2 of 3 herhalingen maar ze gingen eigenlijk nog verassend goed tot de 5de rep.

klasse training weer, bor gaat erg goed vooruit idd! keep it up, buffel in wording!

Thnx ouwe nachtwerker, die rows gaan de laatste tijd wel lekker inderdaad. Motivatie is ook weer op en top, er staat een magnetron in de keet en een koelkast dus mijn maaltijden meenemen is allemaal geen probleem, levert wel grappige gezichten op:p.

• #1.258
MP
12x stang
8x 30
5x 40
3x 50
4x 60 VPR
6x 55
8x 50 VPR

Side raises
12x 10
12x 10
10x 10

Face pulls
12x 37,5
12x 42,5
12x 42,5

Squat
5x 60
3x 80
2x 100
5x 110 VPR
5x 110
6x 100

Deadlift
8x 60
5x 100
3x 120
5x 150 (hoppa de kracht is er nog)
5x 140
6x 130 (totall loss)

Front squat
5x 70
5x 70
6x 65

Benen zaten hier goed vol, onderrug ook goede pomp dus goodmornings laten zitten.

Seated calf press
12x 94,5
12x 94,5
12x 94,5
15x 40,5

Training duurde veel te lang, bijna 2 uur, veel lopen praten met oude bekende die ik al een tijdje niet gezien had. Na de training nog is een half uur lopen praten dus in totaal 2,5 uur bij de sportschool geweest.

Met wat meer werksetjes is deze training voor mij niet echt goed te doen, deadlifts en squats op 1 dag met daarvoor schouders. Volgende week deel ik deadlifts gewoon weer in bij mijn rug, even kijken hoe ik dat in elkaar ga schuiven.

echt sterke MP, deads en squats kerel! Heb je bij die deads geen last van je grip?

5x150, sterk! Military press ook netjes, ben benieuwd naar progressie pics. Je bent laatste 2 maanden echt sterk vooruit gegaan qua kracht, dat moet ook wel terug te zien zijn in je fysiek.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven