Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squat gaat super manEn bench ook zo te zien. Gratz.
Word een mooi jaar dit.
. Nee we maken er het beste van, ik hoop voor iedereen een mooi jaar met goede gains.Mooi hoor die pr, volgende week idd 2x20kg aan de zijkanten!

Ik dacht dat je in februari ging cutten vandaar. Ach gewoon een week later beginnen en eerst 100kg pakken!
. Ik hecht veel meer waarde aan mooie setjes met 80 of 85kg op dit moment
.
.Jelly op jouw tricep oefeningen, daar had ik vandaag zo zin in hehe.
J/k bro, netjes getraind, volgende week cut toch? Trouwens, bevalt inverted row jou is het een oefening waarvan je denkt dat je rug er baat bij heeft?
Ik ben met je eens dat db row of barbell row de beste massabouwer is voor je rug. (naast deadlift) Alleen waarvoor doe je de inverted row? Enkel voor de pomp? Ik zou in plaats van die oefening 1 set meer doen bor, want dat is de compound oefening. En inverted row kun je ook niet echt zwaarder doen?
. Vrijdag train ik met ''WWE'' mee en die heeft squats en deadlifts in zijn schema gaan dus vandaar dat ik het nu even anders gedaan heb.Bedankt
Wel redelijk goed denk ik, alleen sta ik wel in een hoek van ongeveer 30 graden in plaats van helemaal voorover.
Zo doe ik ze ook maar dan heb ik mijn handen omgedraaid.
Succes met je training vandaag![]()