Fitness Seller

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooi hoor die pr, volgende week idd 2x20kg aan de zijkanten!

Erg dichtbij die 100 nu, goed man

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.223
Squat gaat super man:) En bench ook zo te zien. Gratz.
Word een mooi jaar dit.

Thnx man ik hoop het want het wordt wel een kort jaartje he tot 21 december:p. Nee we maken er het beste van, ik hoop voor iedereen een mooi jaar met goede gains.

Mooi hoor die pr, volgende week idd 2x20kg aan de zijkanten!

Haha thnx man maar ik vrees dat die 100kg nog even moet wachten. Volgende week ga ik cutten en deze 3 weken van pr's zetten waren even een motivatie boost aan het einde van mijn bulk maar vanaf volgende week ga ik weer gewoon mooie werksetjes maken.

Erg dichtbij die 100 nu, goed man

Thnx man, er komt een dag dat ik mijn werksetjes kan maken met 100kg:D

Ik dacht dat je in februari ging cutten vandaar. Ach gewoon een week later beginnen en eerst 100kg pakken!

• #1.225
Ik dacht dat je in februari ging cutten vandaar. Ach gewoon een week later beginnen en eerst 100kg pakken!

Haha ook al zou ik willen dan kan ik het nog niet, volgende week begint mijn stage en dan ben ik heel de dag fysiek bezig. Nu eet ik bijna 5000 kcals in ruststand en dan zou ik ruim 6000 kcals moeten eten. Afgezien van het feit dat ik daar geen zin in heb kan ik dat ook niet wegwerken in dat half uurtje pauze datik heb onder het werken. Bovendien zijn die krachtmetingen wel leuk maar 100kg is maar een getal joh:P. Ik hecht veel meer waarde aan mooie setjes met 80 of 85kg op dit moment:).

• #1.226
BOR
12x stang
10x 40
8x 60
5x 70
8x 80 VPR
8x 80
8x 80 (laatste 2 niet strikt)

Pull ups
8x BW
8x BW
6x BW

Inverted row
10x BW
10x BW
10x BW

Lat pulldown breed
8x 67,5
8x 58,5
12x 49,5

Tricep extensions apparaat
10x 40,5 +5
10x 40,5
10x 31,5 +5

Tricep pushdown
12x 67,5
12x 57,5
12x 52,5
30x 32,5 (direct achter de 52 aan)

Training ging lekker, erg tevreden over de BOR. Normale verhouding was volgens mij dat hij ongeveer gelijk loopt met je bank en daar loopt ie nu een mooie eindje op voor. Deadlift heb ik niet gedaan omdat ik die vrijdag met benen mee pak.

12x52,5+30x32,5:) nice volume.
Gratz met BOR

Jelly op jouw tricep oefeningen, daar had ik vandaag zo zin in hehe.

J/k bro, netjes getraind, volgende week cut toch? Trouwens, bevalt inverted row jou is het een oefening waarvan je denkt dat je rug er baat bij heeft?

• #1.230
Jelly op jouw tricep oefeningen, daar had ik vandaag zo zin in hehe.

J/k bro, netjes getraind, volgende week cut toch? Trouwens, bevalt inverted row jou is het een oefening waarvan je denkt dat je rug er baat bij heeft?

Ja helaas man, volgende week inderdaad de cut. Ik denk wel degelijk dat de bent over row 1 van de beste massabouwers voor je rug is inderdaad. Ik heb in het begin rippetoe gedaan dus deed ik dl en bor als enige rug oefening en daarna ben ik naar een heel standaard splitje toe gegaan met ook weinig rug oefeningen maar wel de bor. Heb daar toch wel een goede rug mee opgebouwt in vergelijking met andere spiergroepen. Ik doe hem altijd graag in iedergeval, alleen de squeze bovenin is wat lastig bij de zwaardere gewichten om te doen.

Ik ben met je eens dat db row of barbell row de beste massabouwer is voor je rug. (naast deadlift) Alleen waarvoor doe je de inverted row? Enkel voor de pomp? Ik zou in plaats van die oefening 1 set meer doen bor, want dat is de compound oefening. En inverted row kun je ook niet echt zwaarder doen?

• #1.232
Ik ben met je eens dat db row of barbell row de beste massabouwer is voor je rug. (naast deadlift) Alleen waarvoor doe je de inverted row? Enkel voor de pomp? Ik zou in plaats van die oefening 1 set meer doen bor, want dat is de compound oefening. En inverted row kun je ook niet echt zwaarder doen?

Ah je doelde op die inverted row, normaal gesproken begin ik de dag met deadlifts maar omdat ik die nu niet deed koos ik ervoor om inverted rows een keertje mee te pakken. Inverted rows kan ik nog wel zwaarder maken want het eerste setje was vrij netjes en daarna waren de laatste reps met wat smokkelen. Ook kan ik de stang nog verder naar beneden zetten dan dat hij nu is dus er is wel progressie mogelijk. Verder vind ik het ook een echt lekkere oefening waarbij je bovenin als je de stang tegen je buik hebt echt even lekker kan vasthouden en squeezen. Maar volgende week hou ik de deadlift gewoon weer bij mijn rugdag dus vliegt die inverted row er weer uit;). Vrijdag train ik met ''WWE'' mee en die heeft squats en deadlifts in zijn schema gaan dus vandaar dat ik het nu even anders gedaan heb.

Serieuze BOR Jaap, netjes

strong bor
Hoe is je uitvoering?

beetje yates row achtig dus?

• #1.237
Zo doe ik ze ook maar dan heb ik mijn handen omgedraaid.

Succes met je training vandaag;)

• #1.239
Zo doe ik ze ook maar dan heb ik mijn handen omgedraaid.

Succes met je training vandaag;)

Oja ik zie het, ik doe ze ook met normale grip maar wel ongeveer met de zelfde hoek tussen mijn rug en benen. Haha ik zie je vanavond;)

• #1.240
MP
12x stang
8x 30
5x 40
3x 50
3x 60
3x 60
3x 60 VPR

Side raise
12x 10
10x 10
8x 10

Face pulls
3 sets 20-30kg

Leg press
2 opwarmsets voor het squatten

Squat
8x 60
5x 90
1x 115
1x 130 PR

Deadlift
8x 70
3x 110
1x 140
1x 155 PR
1x 165 PR

Super set good mornings (vrij licht op techniek) met calf raises
12x 50 --- 15x
12x 50 --- 15x
12x 50 --- 15x

De benen heb ik samen met ''WWE'' getraind hier van het forum, training ging lekker. Een paar leuke pr's kunnen zetten maar daar heb ik het bijgelaten de training was zwaar genoeg zo.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven