Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer van de deadlift, maar kan gebeuren had het vorige week ook. hoe kwam het denk je? die dip machine is assisted oid?
Ja, maar waarom ging je niet gewoon over op mixed grip dan?
Grip zal zeker wel sterker worden met de tijd... Ik had gewoon mixed grip gepakt, ook mixed grip ja wisselen he, das toch de rede dat je dat niet meer doet, verschil in ontwikkeling? Draai de mixed grip dan om.
.
.Daarom zeg ik, draai de mixed grip dan om, links onder en rechts boven of visaversa... Of straps gaan gebruiken bij overhandse grip, is natuurlijk zonde als je niet aan je max komt door grip failure.
Oh lord wat een training! jouw squat is mijne allang voorbijgestreefd. mooi mp, ook 3x5x55!
. Nee maar ik denk dat als jou squats ook tot parallel zijn dat je me dan nog steeds voor bent hoor. Ik dacht dat je al een keer 8x 110 deed ofzo, dat red ik nu echt nog niet. Ik merk sowiezo dat ik met lagere reps in erhouding ook sterker ben dan hogere reps, na 5+ reps merk ik vaak al snel verzuring opkomen of iets dergelijks.Haha thnx man, daar doen we het voor. Nee maar ik denk dat als jou squats ook tot parallel zijn dat je me dan nog steeds voor bent hoor. Ik dacht dat je al een keer 8x 110 deed ofzo, dat red ik nu echt nog niet. Ik merk sowiezo dat ik met lagere reps in erhouding ook sterker ben dan hogere reps, na 5+ reps merk ik vaak al snel verzuring opkomen of iets dergelijks.
Haha wel mooi dit onze krachtstats zijn ongeveer gelijk. Gezonde competitie onderling! Dat motiveert toch wel onbewust. Trouwens mijn squats zijn parallel kan niet dieper door lies , dus ik vind jouw squat erg sterk! maar back squat is enige oefening waarbij ik niet voor kracht ga als ik op front en lwg press sterker word dan komt back sq ook wel vanzelf.
Het maakt voor je beenspieren niet uit of je de stang bij het squatten achter je nek legt, of aan de voorkant van je torso op je schouderkoppen laat rusten. Dat ontdekten bewegingswetenschappers van de University of Florida toen die de effecten van de
Ook belangrijk voor mijn knie dit.BF = biceps femoris [de hamstring aan de buitenkant van je bovenbeen]; RF = rector femoris [de grote quad aan de voorkant van je bovenbeen]; ST = semitendinosus [de hamstring aan binnenkant van je bovenbeen]; VL = vastus lateralis [de quad aan de buitenkant van je bovenbeen]; VM = vastus medialis [de quad aan de binnenkant van je bovenbeen]; E = erector spinae [strekker van je onderrug].
Daarnaast berekenden de onderzoekers aan de hand van camerabeelden hoeveel druk de oefeningen in de gewrichten veroorzaakten. Zo achterhaalden ze dat de front-squat 18 procent minder druk uitoefende op het kniegewricht dan de back-squat.
Voor sporters met een kwetsbaar kniegewricht is de front-squat dus beter geschikt dan de back-squat. Hetzelfde geldt voor sporters die door een beperkte flexibiliteit in het schoudergewricht moeite hebben tijdens de reguliere squat de stang vast te houden. Maar als dat allemaal niet voor jou geldt, dan is er geen reden om de ene oefening te verkiezen boven de andere. Ze zijn hetzelfde.
Dat had ik ook gelezen, maar ik heb ook gelezen dat front en back squat voor massa geen verschil maken voor de ontwikkeling in benen. Tevens als je op leg press sterker wordt, dan neemt je massa ook toe hoor. Dat kan niet anders.
http://www.ergogenics.org/gezondheid173.html
. Kijk maar naar ''justBart'' die heeft ook echt een monsterlijke leg press in verhouding met zijn squat.