AndroidHealthClinic

Jack 3d getting fat and tanned

Bezoekers in dit topic

Het verdient een zekere vorm van bewondering dat je jezelf 6-7 maanden hebt kunnen inhouden om hier te posten en vervolgens uitpakken met deze post met het doel grappig te zijn.

Niet echt de behoefte om te loggen en het zijn sowieso vrij standaard trainingen.

Vandaag 95x3x5 bench paused, dus eerdaags even melden als ik op 1,5 x bw zit nu. Gewicht is stabiel @ 76

goed bezig vriend!!!

Thank you darling
 
102,5x5x3 paused bench, zwaar maar met redelijke snelheid.
Hier en daar nog wat hex bar.

Zenuw straalt wel wat uit naar mijn teen, geen pijn, maar ik ga niet squatten tot dit weg is. Deze maand manipuleren en dry-needling, wat gelukkig ook een tijd geleden is.

Daarnaast doe ik elke ochtend vijf minuten yoga.
 
Zondag 112,5 paused bench voor een PR @ 75 kg. Was echt een speedrep.
Hex bar max @ 173 kg momenteel. Alleen is het nu te koud om in de schuur te trainen. Volgende training pas weer over een week.

it’s crazy right

Hello, how are you? Come.
 
Lmao niet kunnen trainen omdat de schuur te koud is

what is life
 
Ga je nog steeds naar Middelburg voor je behandelingen?
 
Zondag 112,5 paused bench voor een PR @ 75 kg. Was echt een speedrep.
Hex bar max @ 173 kg momenteel. Alleen is het nu te koud om in de schuur te trainen. Volgende training pas weer over een week.

Gefeliciteerd man!! Moet wel meer in de tank zitten zeker met 102.5x5, hopelijk is de kou snel voorbij voor jou
 
Lmao niet kunnen trainen omdat de schuur te koud is

what is life

Daar staat mijn hex bar, benchen kan gelukkig wel binnenshuis

Ga je nog steeds naar Middelburg voor je behandelingen?

Heel dit jaar nog geen behandeling gehad

Gefeliciteerd man!! Moet wel meer in de tank zitten zeker met 102.5x5, hopelijk is de kou snel voorbij voor jou

Haha dank je, er zit zeker nog meer in. Trainingen gaan ook erg soepel bij 5x per week, ook als voeding iets te min is.
 
En deze dan, doe je die wel in Middelburg?

Tegen eind maart heb ik daar pas een afspraak. Het is echt een beer van een vent en hij heeft nagenoeg nog steeds drie pogingen nodig om mij te kunnen kraken bij mijn heup. Andere fysio´s lukt het niet.

Bij A ga ik ook nog twee afspraken inplannen, omdat ik met yoga bij sommige posities geen verbetering merk in flexibiliteit. Altijd leuk om voor speldenkussen te spelen:´)
 
Hallo in de tussentijd twee keer op vakantie geweest, lekker hard teruggezakt weer.

Eerste training vandaag weer.

Hex bar
103x5x5

BP paused
75x5x5

Beetje core

Tien minuten yoga, mainly quads en heup

Nog wat beperkingen zoals wat minder flexibiliteit in één quad. Morgen maar een afspraak inplannen voor wat droge naalden.
 
Hallo

Core

Bench paused
90x5 nog vrij gemakkelijk

Met superset ab wheel daarna, wat bij mijn schouder verrekt. In mei twee dry-needling sessie's gepland en aan het einde van de maand nog een manuele sessie.
Hoop wel dat dit morgen over is.

Hex bar zit weer ergens rond de 150
 
Hallo

Hoe gaat de train?

Train momenteel voor fysiek en niet zo zeer voor kracht. Met stage en werk ben ik zo’n zeventig uur per week zoet, dus ik train elke ochtend twintig minuten intensief.

En bij jou? Volledig hersteld?
 
Bij je homegym neem ik aan?

Ja, zo goed als. Alle pijnen zijn verdwenen en ik ben sinds een paar maanden aardig intensief om de dag aan het trainen. De pulley die ik van je heb overgenomen gebruik ik om mijn bovenrug sterker te maken.
 
Back
Naar boven