Fitness Seller

Jamie's log

• Topic Starter Topic Starter
Training van gisteren was helemaal niet goed:

- Squat:
Opwarmen
3x40kg
3x60kg
3x80kg
3x90kg
1x100kg
1x5x105, 1x3x105 en 1x3x105 kg

- Military Press:
Opwarmen
3x30kg
1x35
1x4x40 1x0x40 en 1x2x40 kg

Ik weet niet hoe het kwam maar bij de 2de set kreeg ik de eerste echt niet in de lucht :mad:

- BOR:
Opwarmen
3x5x40kg

- Dips:
1x4 en 1x4

Slechte training dus. Maar volgens mij komt het door te weinig eten. Ik zal een manier moeten vinden om tijdens school evenveel te kunnen eten als tijdens de vakantie.

Laatst bewerkt:
Ja op school eten is altijd lastig. maar aan de andere kant meestal zit je zomaar in de klas, kun je makkelijk een shakebaker met kwark leegdrinken bijvoorbeeld of tonijn op je brood doen. Alleen zal niet alles even makkelijk gaan natuurlijk. Pasta bijv. ga je niet zomaar eten in de klas en het is een heel gedoe om alles klaar te maken. Ben soms sochtends wel 3 kwartier bezig om al mijn maaltijden voor te bereiden. Gelukkig heb ik maar 1 dag hele dag les zegmaar.

en je training vind ik wel netjes hoor! zal idd door je eten komen als het voor jou tegenvalt ;)

Jup, eten en slaap zijn de belangrijkste factoren om die progressie voort te zetten (heb het zelf ervaren)

Nog steeds een sterke training IMO, ondanks dat het tegenviel :)

De volgende keer zou ik wat niet lukte het aantal kilo's hetzelfde houden, en dan vanaf daar langzamer progressie maken. Of het nou 5 of 2,5kg is, gaat nog steeds heel hard vooruit ;)

Ik neem zelf altijd op een lange schooldag, duurt iets van 8 uur: 6-8 boterhammen, 2 stukken fruit, chocomel, junk broodje. Op mijn brood meestal plakken zalm of kaas+ham/kipfilet

Junk broodje en chocomel zo min mogelijk, alleen als ik echt trek heb. Op kortere schooldagen laat ik dat altijd weg. Vaak ontbijt ik ook heel stevig en na school ook flink eten, dan lukt het wel.

Ik vind brood niet zo geweldig, vind het ontzettend zout...

En jij?

Vandaag heb ik op school amper 3 boterhammen gegeten dus dat zal zeker wat meer moeten worden. Maar altijd brood is ook maar saai na een tijdje.

Vanaf volgende week heb ik wel een beter uurrooster en zitten er een paar halve dagen in dus dan kan ik ook wel weer rijst en kip eten in de namiddag.

Ik hoop alleen dat ik nog 3x in de week ga kunnen trainen want ik denk dat het een druk jaar zal worden.

goede progressie man!
ff abbo nemen op deze log, hoeveel weeg je op het moment?

Op de weegschaal thuis is het rond de 73 maar waar ik train ligt het rond de 75-76 dus ik weet niet welke juist is :p

Vandaag dus niet veel tijd gehad dus de training heb ik niet kunnen afwerken.

- Squat:
Opwarmen
3x40kg
3x60kg
3x80kg
3x90kg
1x100kg
1x3x105
Heb gezien dat mijn techniek niet meer goed is dus ik ga verlagen.
Daarna heb ik
3x3x85kg
2x90kg
2x95kg
1x100kg
1x105kg
Dan nog de 110 geprobeerd maar deze ging niet meer met de juiste techniek.

Volgende training ga ik weer verlagen naar de 80kg denk ik.
- BenchPress:
Opwarmen
5x30kg
3x40kg
3x5x45kg

Ben niet naar 55kg gegaan wegens te weinig tijd en ik zag het niet zo meer zitten na de squat.

- Deadlift:
Niet meer kunnen doen

Vrijdag zal ik niets kunnen doen vrees ik want tegen dat ik thuis zal zijn.

ok dan heb je wel veel les. ik doe hbo en heb maar 12 uur les per week, soms nog wel minder :eek:

wel lekker veel vrije tijd om te trainen/eten.

Normaal moet het vanaf volgende week beter zijn. Dan heb ik maar 1 lange dag meer en de rest ook halve dagen. Maar het is vooral de verplaatsing naar en terug van die ook redelijk veel tijd in beslag neemt.

ik doe ook hbo en heb toch best veel lessen.
Ik herken het probleem van nietkunnen eten enzo, maar ik eet altijd in de bus
of tussen de lessen door snel iets.

Zoals verwacht niet kunnen gaan trainen vandaag.

Maandag weer 9u les maar dan kan ik gelukkig wel gaan trainen. En de dag erna heb ik in de voormiddag geen les dus dat komt al goed uit :) Vanaf volgende week ook de woensdag + vrijdag 's middags gedaan dus dat is perfect :p

Vandaag eindelijk nog eens gaan trainen. De trainingen gaan precies van slecht naar slechter...

- BenchPress:
Opwarmen
5x30kg
3x40kg
3x45kg
1x50kg
1x4x55kg, 1x3x55kg en 1x1x55kg

Dit was wel te verwachten maar toch

- Squat:
Opwarmen
3x40kg
3x60kg
3x70kg
3x80kg
3x5x85kg

Dit is wel gelukt maar toch, het voelde zwaar aan.

- Deadlift:
Opwarmen
3x60kg
3x80kg
3x100kg
3x110kg

Gestopt aan 3x110kg. Bij 80kg had ik al een kromme rug bij 1 oefening en bij 110 lukte het mij al helemaal niet meer om deze recht te houden. Vrijdag dan maar weer verlagen en concentreren op de rug.

- Chin-Ups:
1x6 en 1x5

Heb me al beter gevoeld na een training. Ik zag het volledig zitten maar het is niet echt geworden wat ik ervan verwacht had.
Volgende keer beter zeker.

Vandaag toch nog eens een redelijk goede training :)

- Squat:
Opwarmen
3x40kg
3x60kg
3x70kg
3x80kg
1x85kg
3x5x87,5kg

- Military Press:
Opwarmen
3x30kg
1x35
1x4x40 1x3x40 en 1x2x40 kg

Hier zal ik weer moeten verlagen maar dat zag ik een beetje aankomen. Het is toch al beter dan de vorige keer waarbij het mij niet eens lukte om de 2de keer het gewicht omhoog te krijgen.

- BOR:
Opwarmen
5x40kg
3x5x42,5kg

- Dips:
1x3 en 1x3

Vrijdag weer 55kg BenchPress proberen. Hopelijk lukt het mij deze keer :p

Squat :D nice :thumb:

Vandaag heb ik op school amper 3 boterhammen gegeten dus dat zal zeker wat meer moeten worden. Maar altijd brood is ook maar saai na een tijdje.

Vanaf volgende week heb ik wel een beter uurrooster en zitten er een paar halve dagen in dus dan kan ik ook wel weer rijst en kip eten in de namiddag.

Ik hoop alleen dat ik nog 3x in de week ga kunnen trainen want ik denk dat het een druk jaar zal worden.

Van mij mag je de zaterdag avond komen trainen als dat u beter uitkomt. Kzit er dan toch ;)

Aja, zou misschien wel handig zijn voor als ik eens in de week niet kan. Vanaf wanneer zit je daar dan ongeveer?

Meestal vanaf 7u.

gymowner? :D

Terug
Naar boven