AndroidHealthClinic

Jasper's Offseason Log

is er geen mogelijkheid om particulier niet iets goedkoper te wonen? Want die prijs die je betaald is echt heel veel. Ik zou je nog wel inschrijven voor sociale huurwoningen en elke ochtend om 7 uur mee doen met lotingen. Zo heb ik ook het geluk gehad. Veel succes verder.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.062
Haha bozert. Mag ook een beetje gelachen worden hier.
Ja je had bijvoorbeeld tijdelijk voor een appartement met één kamer kunnen gaan als je nu nog geen kinderwens hebt.
Die zijn er wel voor 11-1300 in purmerend, misschien niet in de tijd dat jij zocht (zou kunnen).
Anders zoek je toch lekker in een andere (in de buurt gelegen) gemeente verder? Dat zou ik je sowieso aanraden, zeker als je nu al allebei 40 uur werkt.
Hebben ruim een jaar in Purmerend gezocht en op tientallen wachtlijsten gestaan. Helaas niks bij alles geworden (kwa klasse 11-1300)

We hebben ook richting hoorn en zaandam gekeken alleen ook niks kunnen vinden.

• #2.063
is er geen mogelijkheid om particulier niet iets goedkoper te wonen? Want die prijs die je betaald is echt heel veel. Ik zou je nog wel inschrijven voor sociale huurwoningen en elke ochtend om 7 uur mee doen met lotingen. Zo heb ik ook het geluk gehad. Veel succes verder.
We blijven rondkijken voor goedkopere woningen idd. Sociaal huur niet ivm dar we over her maximum salaris zitten maar wel goedkopere vrije sector woningen

• #2.064
Maar nu even niet meer over woningen:

Ma: Pull A
maandag 22 jul 2024, 15:46

Lat Pulldown (Machine)
Set 1: 160 kg × 11
Set 2: 120 kg × 12
Note: Topset: 10-12
Backoff: 12-15

T Bar Row
Set 1: 105 kg × 8
Set 2: 100 kg × 8
Note: Topset: 6-8
Backoff: 8-10

High Cable Row (unilateral)
Set 1: 35 kg × 12
Set 2: 32,5 kg × 12

Preacher Curl (Barbell)
Set 1: 40 kg × 7
Set 2: 30 kg × 12
Note: Topset: 8-10
Backoff: 10-12

Reverse Fly (Dumbbell)
Set 1: 15 kg × 21
Set 2: 15 kg × 18
Note: 2 x 20-25 + spider crawl

Incline Curl (Cable)
Set 1: 12,5 kg × 12
Set 2: 10 kg × 13

Alleen links

Hammer Curl (Dumbbell)
Set 1: 14 kg × 13
Set 2: 14 kg × 11
Note: 2 x 10-15

with Strong

• Like
Waarderingen: 6am
  • #2.066
Checkup van vandaag: 99,8kg.
Nieuwe plek gevonden hier thuis voor fotos, alleenmaar natural ligt vanaf buiten en 0,0 anabolic schaduwen. Voel me small af met dit licht maar is wel realistisch. Iemand tips kwa belichting?
1000026271.jpg
1000026273.jpg
1000026275.jpg
1000026276.jpg
1000026274.jpg
1000026272.jpg

Je kan het best een plek vinden waar je kunstmatig licht hebt. Ik maakte in mijn vorige appartement in de hal check in pics. Niet te veel schaduwen, ook niet te veel fel licht op je mik is belangrijk.

Wanneer het buiten donker wordt moet je weer een andere plek gaan zoeken voor je picca’s. Daarom is natuurlijk licht ook niet zo handig.

Maak je niet druk het is maar foto. foto kan vaak ook een vertekend beeld geven tov IRL.

Je kan het best een plek vinden waar je kunstmatig licht hebt. Ik maakte in mijn vorige appartement in de hal check in pics. Niet te veel schaduwen, ook niet te veel fel licht op je mik is belangrijk.

Wanneer het buiten donker wordt moet je weer een andere plek gaan zoeken voor je picca’s. Daarom is natuurlijk licht ook niet zo handig.
of de ene keer zon dan bewolkt dan regen etc etc

• #2.070
Dit is in de hal. Overal in huis zijn van die velle lampen
1000026257.jpg

• Like
Waarderingen: GruX
  • #2.072
Di: Push A
dinsdag 23 jul 2024, 19:11

Bench Press (Barbell)
Set 1: 142,5 kg × 6
Set 2: 135 kg × 6
Note: Topset: 4-6
Backoff: 6-8

Neutral Grip Chest Press
Set 1: 92,5 kg × 9
Set 2: 75 kg × 11
3s zakken 1s vast

Triceps Dip
Set 1: (+20 kg) × 7
Set 2: 11 reps

Incline Chest Fly (Dumbbell)
Set 1: 22 kg × 9
Set 2: 18 kg × 11

Lateral Raise (Dumbbell)
Set 1: 22 kg × 10
Set 2: 20 kg × 10 [Drop Set]
Backoff: 10 + dropset

Cable Laying Incline Skullcrusher
Set 1: 30 kg × 11
Set 2: 25 kg × 9

Unilateral Crossover Extension
Set 1: 15 kg × 8
Set 2: 10 kg × 12
Alleen links

• #2.073
Dag 2 completed (zoals hoort) 100% alles aangehouden. Voel me meteen 100x beter zo met structuur. Vaste tijden met vaste meals en cardio, dit is net het stukje wat ik miste afgelopen maanden.

Ben benieuwd wat mn shape gaat doen nu ik voor eerst in maanden tijd weer heel clean en gestructureerd leef

• #2.074
Gewicht vanochtend weer 99,8. Al 3 dagen stabiel. Maar houd kcals nog gelijk

• Like
  • #2.075
Mn broer gebruikt semaglutide sinds paar weken tijdens het cutten. En is er giga over te spreken. Hij geeft aan dat al z'n cravings compleet weg zijn en hij 0,0 moeite heeft met z'n 750 kcal tekort dieet momenteel.

Uit nieuwsgierigheid heb ik een flesje van hem overgekocht en wil dit gaan toevoegen tijdens deze minicut. Bevalt t goed kan ik het bij een prep ook toepassen.

Ik start op 0,25mg elke 3 dagen en kijk vanaf daar hoe ik me voel.

Puur als add-on voor minder honger momenteel dus.

• Like
Mn broer gebruikt semaglutide sinds paar weken tijdens het cutten. En is er giga over te spreken. Hij geeft aan dat al z'n cravings compleet weg zijn en hij 0,0 moeite heeft met z'n 750 kcal tekort dieet momenteel.

Uit nieuwsgierigheid heb ik een flesje van hem overgekocht en wil dit gaan toevoegen tijdens deze minicut. Bevalt t goed kan ik het bij een prep ook toepassen.

Het is inderdaad een wonder middel. start met 0.25 per week zou ik zeggen. Toen ik begon was 0.25 heel heftig en ik heb een grote eetlust.

• #2.077
Het is inderdaad een wonder middel. start met 0.25 per week zou ik zeggen. Toen ik begon was 0.25 heel heftig en ik heb een grote eetlust.
Ik zal idd eerst ff aankijken wat 0,25 doet. Hoelang duurde het voor je het merkte?

Ik zal idd eerst ff aankijken wat 0,25 doet. Hoelang duurde het voor je het merkte?
Volgende dag al. Het is subtiel. Je krijgt wel honger maar je bent sneller vul en je zult minder denken aan het eten. Maar na een week of zo begon het echt te werken.

Pas op met de doseringen, je kan echt schijten en overgeven als nooit te voren.

Persoonlijk zou ik ervan af blijven of wellicht eind prep gebruiken post show om je donuts cravings te beperken.

• #2.080
Pas op met de doseringen, je kan echt schijten en overgeven als nooit te voren.

Persoonlijk zou ik ervan af blijven of wellicht eind prep gebruiken post show om je donuts cravings te beperken.
Ja idd ik blijf zo lamg mogelijk laag doseren.

Wil eerst een keer het geprobeerd hebben buiten prep om zodat ik weet hoe ik erop reageer daarom nu ook

Terug
Naar boven