XXL Nutrition

Jasper's Offseason Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.022
Blijf dan eerst 10 dagen op werkelijke 3200Kcals, en kijk dan ondertussen wat er gebeurt.
het riedeltje van wegen en buikomtrek ken je al ?
Jaa tuurlijk haha. Ben niet compleet nieuw he :) ik heb alle kennis en pas die ook toe op mn coaching athleten. Alleen bij mezelf is t ff lastiger

• #2.024
Vandaag start cut-fase. Stappen minimaal 12000 p.d ook erbij. Red 10k altijd wel dus kleine verhoging.

Momenteel neem ik weer 2,5iu hgh p.d. ik neem het pre bed alleen voor fatloss is ochtend fasted iets beter lijkt mij? Idk of 't veel verschil gaat maken, wat denken jullie?

Vandaag start cut-fase. Stappen minimaal 12000 p.d ook erbij. Red 10k altijd wel dus kleine verhoging.

Momenteel neem ik weer 2,5iu hgh p.d. ik neem het pre bed alleen voor fatloss is ochtend fasted iets beter lijkt mij? Idk of 't veel verschil gaat maken, wat denken jullie?
Volgens de meeste maakt het niks uit qua timing als je een lage dosis neemt tot 3iu pd. Daarboven zou je nuchter/pre bed kunnen doen en eventueel 6/10iu pd kan je halverwege ze dag keer extra prikken.

lekker pre bed blijven nemen. helpt je ook met je slaap en dus herstel

• #2.034
Jullie kunnen mn financiële situatie toch niet inzien? Deze reacties slaan nergens op. Zoals eerder gezegt heb ik dr hgh gekocht toen ik nog thuis woonde en ruim 1500 extra te spenderen had.

Zit in een huur appartement van 1750 kale huur dus is nu allemaal compleet anders helaas

Jullie kunnen mn financiële situatie toch niet inzien? Deze reacties slaan nergens op. Zoals eerder gezegt heb ik dr hgh gekocht toen ik nog thuis woonde en ruim 1500 extra te spenderen had.

Zit in een huur appartement van 1750 kale huur dus is nu allemaal compleet anders helaas
Godammmm 1750 kale huur, zit je in een penthouse ofwa. Hypotheek voor een koopwoning is nog goedkoper.

• #2.036
Godammmm 1750 kale huur, zit je in een penthouse ofwa. Hypotheek voor een koopwoning is nog goedkoper.
Ja belachelijke huur. Is een vrije sector niruwbouwappartement midden in Purmerend. We wouden een 2 slaapkamer appartement ivm kinderwens dus dat tikte snel aan.

We mogen met ons salaris 240.000 lenen met hypotheek van 800 max. Maar we mogen wel 1750 huur betalen. Kut Nederland.

Ja belachelijke huur. Is een vrije sector niruwbouwappartement midden in Purmerend. We wouden een 2 slaapkamer appartement ivm kinderwens dus dat tikte snel aan.

We mogen met ons salaris 240.000 lenen met hypotheek van 800 max. Maar we mogen wel 1750 huur betalen. Kut Nederland.
Godammm men. Had wellicht nog ff 1 of 2 jaar thuis gewoond, flink gespaard samen en dan iets kopen van 3 ton. Nu is het elk jaar 20k weggooien ipv in de pensioen spaarpot.

• #2.039
Godammm men. Had wellicht nog ff 1 of 2 jaar thuis gewoond, flink gespaard samen en dan iets kopen van 3 ton. Nu is het elk jaar 20k weggooien ipv in de pensioen spaarpot.
Ging thuis niet langer tussen mij en mn vader helaas. Dus moest echt t huis uit

Ging thuis niet langer tussen mij en mn vader helaas. Dus moest echt t huis uit
Geen keus is geen keus, maar deze keus gaat je wel voor de rest van je leven naaien. Waarschijnlijk heb je berekend dat je alsnog over x jaar iets kunt kopen, maar realiteit is dat eenmaal je huurt het voor het leven is doordat je vrijwel niets overhoud. 100/200/300€ om sparen schiet niet op voor een eigen vermogen op te bouwen bij tekortkoming van een hypotheek.

Terug
Naar boven