MassOrPass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.807
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 16%
Weer zo'n onzin reactie dit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer zo'n onzin reactie dit
Verwacht je wat anders van een dikke aap dan ?
Heb met iedereen er beetje over gepraat daaro idd.@MassOrPass Heb je nog een gesprek gehad tijdens de Only whey BBQ ?
Ik ben ook wispelturig, maar ik ben meestal wispelturig met plannen die nog moeten komenHeb niet alles altijd gevolgd dus daar kan ik niks over zeggen.
Zien we wel met je bloedtesten die je coach aanraadde maar jij niet deed jaIk neem vooral advies aan van de mensen om me heen die ik vertrouw en van weet dat ze echt kennis hebben
Nee is onzinZe hebben meeuw niet meer als pispaaltje dus moeten nu iemand anders pakken
Ja idd. Bloedwaarden zijn momenteel goed, alles binnen referentiewaarden. Wil over 8 weken pre cycle nog paar dingen laten meten voor ik ga blasten weer en dan na 12 weken ofzo weer.Ben ff kwijt wat je stats zijn en je doelen. Maar 200/250 is niet heel vreemd voor een health fase.
Zelf kies ik voor 125 omdat het meer richting je natuurlijke aanmaak zit.
Maar je kan een bloedtest doen kijken hoe je er voor staat en als goed is iets verhogen en opnieuw testen. Meten blijft toch weten, ook al voelt het op moment zonde. Op het einde als je gezond blijft is het je waard geweest ;-)
Ik reageer echt wel veel beter op "lieve" adviezen ipv de adviezen zoals het nu gaat, ga op deze manier steeds meer van me af bijten.Nee is onzin
Ik heb ook vaak genoeg mensen gehad in mn log die mij bashte op mn keuzes
Je kan of in een slachtofferrol kruipen
Of je kan na gaan denken; waarom gebeurt mij dit
Niet iedereen hier brengt het even lief, maar het is ook al vaak genoeg bewezen dat lief brengen geen f**k uithaalt
En nogmaals je hebt goede genetics, health wise zo te zien ook
Dus fix die fucking discipline van je nou eens, dan kan je het echt ver schoppen
Snap ik sowieso en ik vind het ook goed dat je gewoon alles eerlijk deelt ookal krijg je een shitstorm over je heenIk reageer echt wel veel beter op "lieve" adviezen ipv de adviezen zoals het nu gaat, ga op deze manier steeds meer van me af bijten.
Ik weet ook dat ik lang niet alles perfect doe, ik heel wispelturig ben enzo. Heb dat nooit ontkent, alleen ben er ook mee bezig alleen als ik dan iets als vraag post en krijg gewoon weer een hele laag over me heen dan ben ik t ook snel zat snapje.

Eerlijkste adviezen krijg je van onbekende en niet van je moeder. Beste adviezen kriig je niet altijd van onbekenden is gewoon iets wat je zelf moet ondervinden, “trial and error”.Vanaf nu allemaal gewoon weer lief doen?
Ik zal mn best doen de adviezen anders op te pakken, ik ga aankomende tijd hard aan mezelf werken.
Niets meer vragen of poneren hier.Ik reageer echt wel veel beter op "lieve" adviezen ipv de adviezen zoals het nu gaat, ga op deze manier steeds meer van me af bijten.
Ik weet ook dat ik lang niet alles perfect doe, ik heel wispelturig ben enzo. Heb dat nooit ontkent, alleen ben er ook mee bezig alleen als ik dan iets als vraag post en krijg gewoon weer een hele laag over me heen dan ben ik t ook snel zat snapje.
Staat dat er!! Nope. En dit soort opmerkingen die gaan echt het verschil maken. Opbouwend ook.En lekker zijn eigen pad volgen, komt vast helemaal goed 👍
Staat dat er!! Nope. En dit soort opmerkingen die gaan echt het verschil maken. Opbouwend ook.
dat doe ik toch helemaal niet. En heb zat reacties erop gezet dat hij niet zoveel moet switchen.Paar pagina’s terug staat mijn goed bedoelde en opbouwende advies waar hij toch niks mee doet. Blijf elkaar vooral lekker met fluwelen handschoentjes aaien, zo komt die discipline vanzelf.
En ik ben de een na laatste dan!En ik ben de laatste die iemand niet de waarheid zegt of dat nu een leuk of niet zo leuk wordt gevonden.