XXL Nutrition

Jasper's Offseason Log

@MassOrPass Heb je nog een gesprek gehad tijdens de Only whey BBQ ?

Heb niet alles altijd gevolgd dus daar kan ik niks over zeggen.
Ik ben ook wispelturig, maar ik ben meestal wispelturig met plannen die nog moeten komen

Die tijd dat ik orals af en toe erbij sprokkelde deed ik elke eind vd maand een bloedtest

En als wispelturig iemand kan ik het beste een ander wispelturig iemand erop wijzen lijkt mij

Ben ff kwijt wat je stats zijn en je doelen. Maar 200/250 is niet heel vreemd voor een health fase.

Zelf kies ik voor 125 omdat het meer richting je natuurlijke aanmaak zit.

Maar je kan een bloedtest doen kijken hoe je er voor staat en als goed is iets verhogen en opnieuw testen. Meten blijft toch weten, ook al voelt het op moment zonde. Op het einde als je gezond blijft is het je waard geweest ;-)

Ze hebben meeuw niet meer als pispaaltje dus moeten nu iemand anders pakken
Nee is onzin

Ik heb ook vaak genoeg mensen gehad in mn log die mij bashte op mn keuzes

Je kan of in een slachtofferrol kruipen
Of je kan na gaan denken; waarom gebeurt mij dit

Niet iedereen hier brengt het even lief, maar het is ook al vaak genoeg bewezen dat lief brengen geen f**k uithaalt

En nogmaals je hebt goede genetics, health wise zo te zien ook

Dus fix die fucking discipline van je nou eens, dan kan je het echt ver schoppen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.189
Ben ff kwijt wat je stats zijn en je doelen. Maar 200/250 is niet heel vreemd voor een health fase.

Zelf kies ik voor 125 omdat het meer richting je natuurlijke aanmaak zit.

Maar je kan een bloedtest doen kijken hoe je er voor staat en als goed is iets verhogen en opnieuw testen. Meten blijft toch weten, ook al voelt het op moment zonde. Op het einde als je gezond blijft is het je waard geweest ;-)
Ja idd. Bloedwaarden zijn momenteel goed, alles binnen referentiewaarden. Wil over 8 weken pre cycle nog paar dingen laten meten voor ik ga blasten weer en dan na 12 weken ofzo weer.

• Like
Waarderingen: GruX
  • #2.190
Nee is onzin

Ik heb ook vaak genoeg mensen gehad in mn log die mij bashte op mn keuzes

Je kan of in een slachtofferrol kruipen
Of je kan na gaan denken; waarom gebeurt mij dit

Niet iedereen hier brengt het even lief, maar het is ook al vaak genoeg bewezen dat lief brengen geen f**k uithaalt

En nogmaals je hebt goede genetics, health wise zo te zien ook

Dus fix die fucking discipline van je nou eens, dan kan je het echt ver schoppen
Ik reageer echt wel veel beter op "lieve" adviezen ipv de adviezen zoals het nu gaat, ga op deze manier steeds meer van me af bijten.

Ik weet ook dat ik lang niet alles perfect doe, ik heel wispelturig ben enzo. Heb dat nooit ontkent, alleen ben er ook mee bezig alleen als ik dan iets als vraag post en krijg gewoon weer een hele laag over me heen dan ben ik t ook snel zat snapje.

• #2.191
Vanaf nu allemaal gewoon weer lief doen? ;)

Ik zal mn best doen de adviezen anders op te pakken, ik ga aankomende tijd hard aan mezelf werken.

Ik reageer echt wel veel beter op "lieve" adviezen ipv de adviezen zoals het nu gaat, ga op deze manier steeds meer van me af bijten.

Ik weet ook dat ik lang niet alles perfect doe, ik heel wispelturig ben enzo. Heb dat nooit ontkent, alleen ben er ook mee bezig alleen als ik dan iets als vraag post en krijg gewoon weer een hele laag over me heen dan ben ik t ook snel zat snapje.
Snap ik sowieso en ik vind het ook goed dat je gewoon alles eerlijk deelt ookal krijg je een shitstorm over je heen

Alleen wanneer iemand lief 5x verteld wordt niet door rood te rijden en de 6e keer doet ie het alsnog ga je andere manieren zoeken om het te brengen :p

Ik ben gewoon zelf nieuwsgierig wat er uit komt als jij wel goed je schouders er onder kan krijgen, daarom pikeert het mij als er na X tijd weer een wijziging van het plan komt

Dan denk ik van yo, bijt ff door die zure appel heen van (nu dan) een health phase, zet je lijf ff op een goede plek en ga dan pushen

Meeuw is genoeg gebashed toentertijd, maar wanneer hij z'n best deed werd dat ook gezien door mensen en werd hij daar ook op gecomplimenteerd

Vanaf nu allemaal gewoon weer lief doen? ;)

Ik zal mn best doen de adviezen anders op te pakken, ik ga aankomende tijd hard aan mezelf werken.
Eerlijkste adviezen krijg je van onbekende en niet van je moeder. Beste adviezen kriig je niet altijd van onbekenden is gewoon iets wat je zelf moet ondervinden, “trial and error”.
Alhoewel ik sommige keuzes ook dom van je vind snap ik het wel gezien je leeftijd en nieuwsgierigheid.

Ben er wel van overtuigd dat je enorm veel resultaat laat liggen doordat je verre van “optimaal” vaak bezig bent.

Daar gaan we weer.

Je bent nu een paar weken bezig met je ‘health’ phase, waar je je niet eens aan je dieet kon houden, nu nog steeds niet zonder semaglutide.

Fix eerst eens de basis en je discipline. Je krijgt echt genoeg goede adviezen, maar je gedraagt je als een meisje van 8. Enige wat jij wil horen is dat het prima is om overal een middel voor in te zetten of de dosis te verhogen. Grow some balls, kies niet elke keer de makkelijkste weg en vergelijk je zelf zeker niet met andere zoals Wengstertje die op een heel ander level zit. Of denk je dat hij ook stiekem cheat met zijn dieet zonder misbruik van middelen?

Niets meer vragen of poneren hier.

Staat dat er!! Nope. En dit soort opmerkingen die gaan echt het verschil maken. Opbouwend ook.

Paar pagina’s terug staat mijn goed bedoelde en opbouwende advies waar hij toch niks mee doet. Blijf elkaar vooral lekker met fluwelen handschoentjes aaien, zo komt die discipline vanzelf.

Paar pagina’s terug staat mijn goed bedoelde en opbouwende advies waar hij toch niks mee doet. Blijf elkaar vooral lekker met fluwelen handschoentjes aaien, zo komt die discipline vanzelf.
dat doe ik toch helemaal niet. En heb zat reacties erop gezet dat hij niet zoveel moet switchen.
Maar met de laatste reacties gaat het alle kanten op. Vanuit die reacties geef ik mijn reactie om het hier niet te posten omdat er geen eenduidigheid uit voortkomt.
En ik ben de laatste die iemand niet de waarheid zegt of dat nu een leuk of niet zo leuk wordt gevonden.

• Like
Waarderingen: GruX
Terug
Naar boven