XXL Nutrition

Jasper's Offseason Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.201
Checkup na 2 weken cutfase (nog 6 a 8 tegaan) waarvan ongeveer 1 week met low dose semaglutide. Semaglutide bevalt top, heb nogsteeds gewoon wat trek en honger en krijg meals goed weg, alleen de scherpe randjes zijn er vanaf

van 101 naar 95,9kg al (foto's na 3 meals)

Ben er nog lang niet maar is al ietsje harder dan 2 weken terug
1000027005.jpg
1000027006.jpg
1000027007.jpg
1000027008.jpg
1000027009.jpg
1000027010.jpg

Bijlagen

• 1000027003.jpg
    1000027003.jpg
    69,6 KB · Weergaven: 29
  • #2.202
Jongens een dilemma:

Heb nog 65 flesjes van 10iu hgh over. Dus 650iu totaal (meer dan ik dacht)

Heb 2 opties:
1. Ik stop nu met de 2,5iu die ik neem en bewaar deze voor mn blast en kan dan 18 weken 5iu pd zetten.
2. Ik blijf nu tijdens deze cut op 2,5iu hgh voor het kleine extra beetje lipolisis en spierbehoud maar kan dan niet 5iu tijdens blast nemen meer

Wat denken jullie dat ik meer uit ga halen?

Bewerkt:
Als ik nu nog 8 weken 2,5iu zet heb ik dus 500iu over voor mn blast dus red ik 100 dagen op 5iu, dus ook nog flink

2.5iu pd doortrekken en sparen voor als het op is je weer genoeg kunt kopen. Zou gh 12 maanden pj op 1 dosis houden en zelf niet verhogen in een blast.

Meen dat 100iu 70€ momenteel kost.

• Like
Waarderingen: GruX
  • #2.204
2.5iu pd doortrekken en sparen voor als het op is je weer genoeg kunt kopen. Zou gh 12 maanden pj op 1 dosis houden en zelf niet verhogen in een blast.

Meen dat 100iu 70€ momenteel kost.
Ja idd 100iu is 75. Dus 5iu zou 120 per maand ofzo zijn

Ja idd 100iu is 75. Dus 5iu zou 120 per maand ofzo zijn
Ik zelf vind het de moeite niet waard als je krap bij kas zit. Je kunt beter dat geld investeren in goede voeding of wat supps. Gh is prijs/gains ver off en alleen interessant als je het geld kan missen.

Wat maakt de prijs uit ?
Jongens een dilemma:

Heb nog 65 flesjes van 10iu hgh over. Dus 650iu totaal (meer dan ik dacht)

Heb 2 opties:
1. Ik stop nu met de 2,5iu die ik neem en bewaar deze voor mn blast en kan dan 18 weken 5iu pd zetten.
2. Ik blijf nu tijdens deze cut op 2,5iu hgh voor het kleine extra beetje lipolisis en spierbehoud maar kan dan niet 5iu tijdens blast nemen meer

Wat denken jullie dat ik meer uit ga halen?

Bewerkt:
Als ik nu nog 8 weken 2,5iu zet heb ik dus 500iu over voor mn blast dus red ik 100 dagen op 5iu, dus ook nog flink
ik zit op maintain van 3iu. 2.4-2.5 is het eigenlijk net niet.
Mijn zwager is zwaarder dan mij, en langer in lengte en zit op 3.6iu

• Like
  • #2.211
Helemaal true idd. Vind idd hgh het geld ook niet waard vandaar dat ik wss niet bijbestel als deze op is.

Merkte op 5iu laatste blast geen voordeel tov 0iu

Ik zou die 2,5iu doen, uiteindelijk werkt GH het beste op langere termijn

Dus langere exposure is in mijn ogen beter dan korter maar meer

• Like
Slide de dealer maar in me dm!
Toch niet vd chineez?
Bestaat toch prima Chinese shit 💪🏻 150 voor 100 💪🏻👍🏻
Helemaal true idd. Vind idd hgh het geld ook niet waard vandaar dat ik wss niet bijbestel als deze op is.

Merkte op 5iu laatste blast geen voordeel tov 0iu
Weet je zeker dat kwaliteit goed was? Zijn genoeg gasten die echt transformatie doormaakte boven de 5iu

• #2.215
  • Like
Gebruik het zelf nu pas een maandje op 2iu en het maakt toch wel een aanzienlijk verschil hoor qua volheid en rondheid, als je lean bent. En dat op 2iu…

Dus persoonlijk zal ik hgh vanaf nu altijd erin proberen te houden.

Eens temeer ook omdat wat @Vypaw zegt geloof ik wel klopt als je de experts moet geloven; hoe langer je het gebruikt, hoe meer positieve effecten je ervaart.

• #2.219
New lowest weight: 95,8kg

Dit is wat mn gewicht deze 2 weken heeft gedaan:
1000027124.jpg

Alvast mn eerste vraagje aan jullie:
Ik heb sinds mn minicut als ik honger heb erge pijn in mn maag, een hele zeurende rommelende en krakende maag die voelt alsof hij helemaal leeg is. Ik heb dit vooral 's nachts. Ik word elke nacht wakker van de honger en ben dan erg misselijk en flauw van de honger terwijl ik voor ik ga slapen nog een mega omelet heb. Miss mn maag die flink krimt na de 5000kcal? Hebben jullie dit ook welleens en wat doen jullie ertegen. Heb dit niet eerder zo erg gehad namelijk
Ik wordt ook misselijk van de honger wakker als ik vlak voor het slapen een magere maaltijd eet. Ik heb dit kunne tekkelen door meer vette toe te voegen.

Terug
Naar boven