Fitness Seller

Jasper's Offseason Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.241
Je zou misschien eens unwind van tbjp of normale ashwagandha kunnen proberen als het cortisol gerelateerd is. Maar hoe jij het beschrijft lijkt het ergens anders door te komen. Met een hypo wil ik juist zo snel mogelijk eten
Neem momenteel al 500mg ashwaganda daily. Miss train ik gewoon te hard :)

Cortiless van Only Whey, is nu ook in aanbieding btw

IMG_1197.jpeg

• #2.246
Gisteren eerste cheatmeal gehad, vandaag 600 gram lichter. Was depleated as f**k.

Vanaf maandag kcal met 200 naar beneden op training en rustdagen. Nog even diep graven aankomende 4 weken en dan langzaam reversen.

Gisteren bloed laten prikken en opgestuurd voor schildklierwaarden dus ben benieuwd naar de uitslag.

• #2.247
Bloedwaarden van schildklier zijn binnen:

TSH 0.62 mlU/L (0.35 - 5.0)
free t4 12 pmol/L (10-22)
Total T3 1,1 nmol/L (1.0-3.0)

Allemaal binnen de referentiewaarden maar wel aan de lage kant, dit verklaard ook waarom ik zo laag moet gaan met cutten en waarom mijn energielevel vaak laag is.

Al met al toch besloten dit te gaan supplementeren als vervangingstherapie.

Na flink wat onderzoek online en een hele uitgebreide video van vigorous steve ga ik deze dosering nemen:
100mcg T4
25mcg T3

Ik zal met een paar weken weer laten testen om te kijken of ik hiermee goed zit, of ik te hoog / laag zit.

T3 en t4 moeten op nuchtere maag, kan iets zoals bijvoorbeeld clen er wel bij geslikt worden of ook liefst andere tijd?

Allemaal binnen de referentiewaarden maar wel aan de lage kant, dit verklaard ook waarom ik zo laag moet gaan met cutten en waarom mijn energielevel vaak laag is.

Na flink wat onderzoek online en een hele uitgebreide video van vigorous steve ga ik deze dosering nemen:
100mcg T4
25mcg T3

Ik zal met een paar weken weer laten testen om te kijken of ik hiermee goed zit, of ik te hoog / laag zit.

T3 en t4 moeten op nuchtere maag, kan iets zoals bijvoorbeeld clen er wel bij geslikt worden of ook liefst andere tijd?
Ik heb zelf Hashimoto (dus schildklier werkt te langzaam door auto-immuun reactie) met daarbij zonder medicatie veel meer afwijkende waarde dan jij. Ik slik 75 Levothyroxine(T4). Bij mij luistert het heel nauw qua dosering om er niet ontzettend opgejaagd van te worden (bij te hoge dosering dus).

Overigens gaat je TSH juist omhoog als je schildklier te langzaam werkt.

Jouw waardes zijn bij mij met medicatie juist de gewenste waardes ;)

Laatst bewerkt:
Tsh is juist hoog.
Een ‘TSH’ waarde van boven de 5 geeft juist aan dat je schildklier ‘langzaam’ is.

Ik heb zelf een TSH van 8 en neem geen medicatie.

T3 heb ik geen verstand van maar dat is wel je actieve schildklier hormoon. Die lijkt aan de lage kant maar binnen de referentie waarden. En dat terwijl je ook aan t cutten bent.

Ik zelf zou niet gaan vervangen tenzij het puur voor je cut/ prep is.

100mcg T4
25mcg T3

En die hoeveelheden t3/t4 ga je runnen op trt en laag GH?

Succes, je gaat nog platter worden dan plat.

100mcg T4
25mcg T3

Je hebt clen en t3 combi alleen 'nodig' in je prep de laatste 6 weken. T4 en 3 niet samen nemen, dat helpt geen F. 25mcg is ook veel te laag. T3 75/clen60 is een mooie dosis.

Maar je zoekt steeds maar iets om je cut zgn makkelijker te maken. het zijn allemaal geen wondermiddeltjes natuurlijk. misschien voel je je wel verrot door sema of welke je neemt

• #2.252
Je hebt clen en t3 combi alleen 'nodig' in je prep de laatste 6 weken. T4 en 3 niet samen nemen, dat helpt geen F. 25mcg is ook veel te laag. T3 75/clen60 is een mooie dosis.

Maar je zoekt steeds maar iets om je cut zgn makkelijker te maken. het zijn allemaal geen wondermiddeltjes natuurlijk. misschien voel je je wel verrot door sema of welke je neemt
75 t3?? Dat is een mega dosering

• #2.253
Thnx voor de info mannen. Vaag dat mm tsh goed is maar t3 en t4 waarden laag zijn.

Ik twijfel wat ik ermee ga doen. Vooral nu in deze cut fase.

Deze combi is ook voor je laatste % in prep.

Je hebt nu nog helemaal niets nodig ! Je zit gewoon in een cut voor je volgende bulk, niet in westrijdprep

“Pleister op een wond” aanpak.

Ik denk dat je mentaal struggles hebt waardoor alles moeizaam loopt en je oplossingen gaat zoeken in de verkeerde hoek. Je bent paar weken aan het cutten en weer zoek je naar iets om het makkelijker te maken. Zet gewoon ff paar weken door, zolang hoef jij niet te cutten

Kan iig niet wachten op je prep en hoop dat je dit ook logt, zal zeker een avontuur worden 😂

• #2.259
“Pleister op een wond” aanpak.

Ik denk dat je mentaal struggles hebt waardoor alles moeizaam loopt en je oplossingen gaat zoeken in de verkeerde hoek. Je bent paar weken aan het cutten en weer zoek je naar iets om het makkelijker te maken. Zet gewoon ff paar weken door, zolang hoef jij niet te cutten

Kan iig niet wachten op je prep en hoop dat je dit ook logt, zal zeker een avontuur worden 😂
Ik probeer het niet makkelijker te maken. Alles verloopt nu prima en houd t goed vol. Alleen de test kwam laag uit vandaar dat ik aan vervanging zit te denken

Terug
Naar boven