AndroidHealthClinic

Jasper's Offseason Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.281
Val laatste dagen +- 200g pd af, en gisteren flinke cheatmeal gehad en meteen ruim een kg eraf lol

Ziet er al een stuk beter uit. Nog een kilootje of 5 vet eraf en je hebt weer een goede uitgangspositie om te progressen.

Chill trouwens dat je afvalt van een cheat meal. Als ik een cheat meal doe heb ik letterlijk +3kg vocht erbij de volgende dag(en).

Gaat hard zo man!

• #2.284
Ziet er al een stuk beter uit. Nog een kilootje of 5 vet eraf en je hebt weer een goede uitgangspositie om te progressen.

Chill trouwens dat je afvalt van een cheat meal. Als ik een cheat meal doe heb ik letterlijk +3kg vocht erbij de volgende dag(en).
Kilootje of 5 word hem zeker niet, ben dan bijna mn oude stage weight lol.

• #2.285
Voel me wel echt mega klein. Ben ook echt flink wat massa verloren, eerst toen ik ziek was en erna nu een flinke cut op cruise dosis. Maar wann mn kuur start ga ik bij 't begin wel groeien als een malle door muscle memory

Ik denk ook dat het vies gaat tegenvallen wat er in een jaar tijd aan spiermassa is bijgekomen. Eind prep 86kg nu 93kg, zou me niks verbazen als er niks is bijgekomen.

• #2.289
Misschien is 5kg eraf idd nog wel haalbaar.

Plan is wel om over 3 weken de gear te uppen, heb dan 15 weken health phase erop zitten. Houd dan eerste 2 weken van blast kcals nog wat lager en bouw vanaf daar op, dus nog circa 5 weken kcal tekort

zal sowieso nooit in je healthfase gaan cutten ook. beter na je push je healthfase doen daaarna weer je gear uppen en dan je minicut.

15 weken HF is ook wel enigszins aan de lange kant

• #2.293
Liefst start ik cycle nu al maar gear is nog niet binnen van de Chinees lol

• #2.296
  • #2.298
Heb de afgelopen weken echt op de 2000 kcal gezeten en sommige dagen zelfs lager. Fatloss is flink snel gegaan alleen massa ook.

Merk elke keer na een high day dat ik afval en dagen erna ook beter verlopen dus ga m'n kcal op td en ntd iets omhoog gooien. Offcourse wel onder kcal behoefte alleen 2000 kcal is gewoon wel erg laag

Laatst bewerkt:
Kcal omhoog in een cut, weer wat geleerd.

• #2.300
Kcal omhoog in een cut, weer wat geleerd.
t*ring man kan je nou eens kappen met die onzin.

Kcal omhoog in een cut is prima zolang je maar in een kcal tekort blijft. Ik zal op 2200 om 2500 nogsteeds afvallen want zit nogsteeds onder behoefte alleen minder dan op 2000.

Terug
Naar boven