MassOrPass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.807
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kilootje of 5 word hem zeker niet, ben dan bijna mn oude stage weight lol.Ziet er al een stuk beter uit. Nog een kilootje of 5 vet eraf en je hebt weer een goede uitgangspositie om te progressen.
Chill trouwens dat je afvalt van een cheat meal. Als ik een cheat meal doe heb ik letterlijk +3kg vocht erbij de volgende dag(en).
toch zou ik dat gaan aimen, zeker voor jou is meteen een goede les voor je discipline en als je hem dan rustig kan opbouwen vanaf daar kan je zo 20+ weken bouwenKilootje of 5 word hem zeker niet, ben dan bijna mn oude stage weight lol.
Hoeveel had je dan zelf in gedachten? Denk dat 5kg wel redelijk reëel isKilootje of 5 word hem zeker niet, ben dan bijna mn oude stage weight lol.
Ja is t ook idd. Alleen ben ervoor veel te lang on geweest dus moest even alles op een rijtje zetten kwa health en fysiek
Ja idd zal dat ook zeker volgende keren doenzal sowieso nooit in je healthfase gaan cutten ook. beter na je push je healthfase doen daaarna weer je gear uppen en dan je minicut.
Leermomentje hier ;-)Liefst start ik cycle nu al maar gear is nog niet binnen van de Chinees lol
Was van plan pas over 3 a 4 weken te starten dus vandaar dat ik nu pas bestelde, alleen nu na zo lang off te zijn kriebelt het wel een beetje hahah.
Haha herkenbaar en ook wel eens gehad.Was van plan pas over 3 a 4 weken te starten dus vandaar dat ik nu pas bestelde, alleen nu na zo lang off te zijn kriebelt het wel een beetje hahah.
t*ring man kan je nou eens kappen met die onzin.