XXL Nutrition

Jasper's Offseason Log

Je verkoopt jezelf onzin om extra eten goed te praten. Bent net x weken in een cut en roept al dat je massa aan het verliezen bent. Realiteit is gewoon dat je na je wedstrijd overal een potje van hebt gemaakt en het nu zichtbaar is dat je bar weinig progressie in een jaar hebt gemaakt. Ondertussen wel elke 3 dagen van plan veranderen aangezien daar het probleem zit.

Probleem zit in jou mindset.

Ik denk dat ie hetzelfde zegt als ik al tijden roep hier: je Cut gaat te hard, op verkeerd(e)gebruik/ tijd of wat het is. 1.5kg per week verliezen is ook massa verliezen.
Het lijkt, mij tenminste nu, dat je de hele periode vanaf wedstrijd voor Jan Lul hebt gedaan en je alles verliest. Daarom wil je denk ik ook niet zien dat je starks op 86-87kg uit gaan komenn, want dat komt hard aan. Mede omdat je al spoorloos bent, is dat helemaal klote. *** te snel gainen en te snel cutten is niet de juiste weg !!!!

Gebrek van discipline ontbreekt bij jou of zoek echt een anderen coach. Ik snap überhaupt niet dat je zo van het plan mag/kan afwijken. Het is inderdaad super zonde van je professie maar ik denk dat zulke fases je ook meemaakt in bodybuilding, en dat je hier even doorheen moet je kan niet alles perfect doen.

Voel me wel echt mega klein. Ben ook echt flink wat massa verloren, eerst toen ik ziek was en erna nu een flinke cut op cruise dosis. Maar wann mn kuur start ga ik bij 't begin wel groeien als een malle door muscle memory
Hier oordeel je ook weer dat je massa bent verloren. Waar baseer je dat op? Mensen kunnen moeilijk objectief over zichzelf oordelen.

Je praat jezelf continue dingen aan die misschien helemaal niet zo zijn.

Waar jij nog het meeste baat bij hebt denk ik is gewoon niet meer in een spiegel kijken, niet meer forums lezen maar gewoon een plan aanhouden voor een jaar en daar niet van afwijken.

Je neemt een supplement tegen honger.
Je leest iets op internet en je neemt t3.
Je hebt t idee dat je ineens massa bent verloren na een paar weken cutten op 2k cal. Ineens ga je weer meer eten.

Morgen lees je weer iets anders en ga je daar weer op over

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.305
Hier oordeel je ook weer dat je massa bent verloren. Waar baseer je dat op? Mensen kunnen moeilijk objectief over zichzelf oordelen.

Je praat jezelf continue dingen aan die misschien helemaal niet zo zijn.

Waar jij nog het meeste baat bij hebt denk ik is gewoon niet meer in een spiegel kijken, niet meer forums lezen maar gewoon een plan aanhouden voor een jaar en daar niet van afwijken.

Je neemt een supplement tegen honger.
Je leest iets op internet en je neemt t3.
Je hebt t idee dat je ineens massa bent verloren na een paar weken cutten op 2k cal. Ineens ga je weer meer eten.

Morgen lees je weer iets anders en ga je daar weer op over
Dit vat het idd heel goed samen. Denk ook dat ik idd dit log ga stoppen want dit brengt niet veel positiefs op dit moment.

Kwa massa verloren is puur op shape foto's van laatste cut en nu. Ookal zat ik daar flink aan de roids en hier op trt

Dit vat het idd heel goed samen. Denk ook dat ik idd dit log ga stoppen want dit brengt niet veel positiefs op dit moment.

Kwa massa verloren is puur op shape foto's van laatste cut en nu. Ookal zat ik daar flink aan de roids en hier op trt
Dat zeg ik nou ook niet direct, denk dat je wel enigszins iets nodig hebt om je op t pad te houden of dat nou een coach is of je partner of dit log. Gezien je zelf nogal wispelturig bent. Sommige Posts zijn misschien niet leuk maar moet je misschien ook doorheen leren kijken

Daar zeg je ook al iets, trt vs blast is logisch dat je meer muscular lijkt met meer roids..

Gooi al je ondersteuningskosten op een hoop en reken dan het totaal uit.
Kies een coach en overleg met hem de aanpak m.b.t. ondersteuning.
Bereken die ondersteuning en brengt die kosten bij elkaar. Dan kan je objectief op basis van feiten (kosten) bepalen of je met die coach in zee kan gaan en dus ook de kosten kan dragen.

Leg gewoon je budget neer en neem dan besluiten.
En je vriendin is bijzaak. Als zij er niet mee kan dealen dan is dat haar pech.
Jij wil iets bereiken en daar moet je dan ook voor gaan. (wijsheid van een oudere man)

• Like
Waarderingen: K82
  • #2.308
Gooi al je ondersteuningskosten op een hoop en reken dan het totaal uit.
Kies een coach en overleg met hem de aanpak m.b.t. ondersteuning.
Bereken die ondersteuning en brengt die kosten bij elkaar. Dan kan je objectief op basis van feiten (kosten) bepalen of je met die coach in zee kan gaan en dus ook de kosten kan dragen.

Leg gewoon je budget neer en neem dan besluiten.
En je vriendin is bijzaak. Als zij er niet mee kan dealen dan is dat haar pech.
Jij wil iets bereiken en daar moet je dan ook voor gaan. (wijsheid van een oudere man)
heb ik laatst gedaan idd. Kan bij jannes coaching brons nemen voor onder de 100 euro, alleen heb dan 1x per maand checkup. Voor her wekelijkse checkup pakket (wat ik wel nodig heb) betaal ik het dubbele ruim, en dat red ik financiële niet.

Ben aan gear en meds momenteel maar 30 euro per maand kwijt want haal alles uit buitenland super goedkoop

Ik krijg miss een andere baan en als dar door gaat heb ik er genoeg voor over

Kwa dat van mn vriendin: mn vriendin blijft op eerste plek staan, zou bodybuilding nier boven haar kiezen dus dat helpt ook mee

heb ik laatst gedaan idd. Kan bij jannes coaching brons nemen voor onder de 100 euro, alleen heb dan 1x per maand checkup. Voor her wekelijkse checkup pakket (wat ik wel nodig heb) betaal ik het dubbele ruim, en dat red ik financiële niet.

Ben aan gear en meds momenteel maar 30 euro per maand kwijt want haal alles uit buitenland super goedkoop

Kwa dat van mn vriendin: mn vriendin blijft op eerste plek staan, zou bodybuilding nier boven haar kiezen dus dat helpt ook mee
Yep dat is wel ruk ja.
Concreet geld te kort. Dan zal je de prioriteit anders moeten stellen.
Wil je iets bereiken dan zal je daar extra geld en tijd in moeten stoppen. Tijd heb je gecoverd, nu nog het geld.
Mijn bestedingsruimte is groot en mijn ambities zijn laag hahaha dis past allemaal prima. Chinees of lokaal.

Dat is toch voldoende ?

Waarom moet je je coach wekelijks zien?

Als ik jou was zou ik @wovano of @Wengstertje als coach overwegen. Zij kennen bovendien je labiele persoonlijkheid al en kunnen hier op anticiperen en wellicht krijg je nog forumkorting van ze.

Je neemt gewoon geen verantwoording of je bent te stom om los te lopen.

Geen geld voor coaching daar waar dit je passie is, wel een dure huurwoning en wellicht elk weekend uit eten etc.

#prioriteiten on point hiero.

• #2.314
Je neemt gewoon geen verantwoording of je bent te stom om los te lopen.

Geen geld voor coaching daar waar dit je passie is, wel een dure huurwoning en wellicht elk weekend uit eten etc.

#prioriteiten on point hiero.
Ik vind een woning hebben en samenwonen belangrijker dan een coach nemen en meer geld in bodybuilding pompen idd. Is verschil tussen stukje toekomst en stukje hobby

• #2.315
  • #2.316
Ipv uitstellen en uitstellen en uitstellen heb ik gewoon (na overleg met mn meisje) de stap gezet en ben ik vanaf nu athleet bij Wengstertje.

Dan maar nog krapper zitten aankomende maanden of een dagje extra werken ofzo, maar ik moet die discipline en structuur erin krijgen.

Ik ga van wesley veel leren

Ipv uitstellen en uitstellen en uitstellen heb ik gewoon (na overleg met mn meisje) de stap gezet en ben ik vanaf nu athleet bij Wengstertje.

Dan maar nog krapper zitten aankomende maanden of een dagje extra werken ofzo, maar ik moet die discipline en structuur erin krijgen.

Ik ga van wesley veel leren
Gefeliciteerd.

• #2.320
Vandaag t/m zondag een 3 dagen deload (0 training) en maandag starten op mijn nieuwe plan van wesley.

Motivatie is echt op zn top, nieuwe prikkel en wil mezelf en wesley trots maken.

Excited!

Terug
Naar boven