MassOrPass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.791
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed voor vertering meende ik d.m.v. een enzymIk zie vaak een hele boel ananas voorbij komen bij preps. Is hier een specifieke reden voor?
Ja alleen moet je wel het gedeelte eten waar het meeste in zit en dat doen we niet. Beter een pilletje als je het puur om die reden eet.
Moet je wel verse ananas hebben. Ananas uit blik of ananas die opgewarmd is bevat geen bromelaïne meer.
Ah dit was het iddMoet je wel verse ananas hebben. Ananas uit blik of ananas die opgewarmd is bevat geen bromelaïne meer.

Dat zou kunnen, ik eet het verder niet.Ja alleen moet je wel het gedeelte eten waar het meeste in zit en dat doen we niet. Beter een pilletje als je het puur om die reden eet.
Zie wovano hierbovenDat zou kunnen, ik eet het verder niet.
Welk gedeelte dan?

Werk in de gym, kan gelukkig eten wanneer ik wil. Heb vandaag zo lamg mogelijk uitgeslapen zodat ik elke 2 uur kan eten hahaWat voor werk doe je eigenlijk dat je elke 1,5-2u eet? Kan nl. lang niet overal.
Hoe zit dat met ingevroren ananas?Moet je wel verse ananas hebben. Ananas uit blik of ananas die opgewarmd is bevat geen bromelaïne meer.
Die bevat nog wel bromelaïne. Die stof gaat grotendeels verloren bij verhitting zoals bij ananas in blik gebeurt om het langer houdbaar te maken. Vriesvers is qua voedingswaarde gelijk aan vers, soms beter qua vitaminen zelfs.
Ik eet al mn hele prep uit blik oepsDie bevat nog wel bromelaïne. Die stof gaat grotendeels verloren bij verhitting zoals bij ananas in blik gebeurt om het langer houdbaar te maken. Vriesvers is qua voedingswaarde gelijk aan vers, soms beter qua vitaminen zelfs.
Post je je stack om 12 uur vanavond al :-)?Jannes zn reactie na checkin fotos vanochtend:
"Shape lekker leeg maar vet is zo goed als weg"
Morgen en overmorgen een high day om iets op te vullen. Gelukkig mag ik dus op mn verjaardag morgen iets meer eten
iedereen om 23:59 klaarzitten voor de stack droprelease