MassOrPass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.791
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 16%
Is het ook

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het ook

Minder dan van jou

Mijn mening en doe ermee wat je wil.Ben nogsteeds druk bezig mn posing routine samen te stellen. Merk dat het nog zo schokkend en slecht eruit ziet maar als ik het 3x per dag oefen nu gaat het vast snel beter. Moer alleen nog laatste +-15 seconden wat vooral eem freestyle is
Posing routine
Nummer: Survivor
0:55 - Startpositie op knie op grond
0:59 - Front Double Bicep op knie
1:03 - Classic Lat & Bicep staand
1:06 - Most Muscular
1:11 - Abs & Thighs
~ Langzaam doordraaien naar de rug
1:18 - Back Double Bicep
1:22 - Lat Spread
1:25 - Arnold Back Pose
~ Langzaam naar side chest
1:32 - Van side chest naar side tricep

Niet alleen dit, de stage foto's zijn voornamelijk van je poseer routine dus als je maar 1 sec een pose vasthoud hebben ze weinig tijd voor om een foto te maken.Mijn mening en doe ermee wat je wil.
Veel te snel. Gewoon relaxt doen. Ik doe 6 a 7 poses in een minuut. Oogt meer in control dan het afraffelen van 10 of meer poses. Je moet je laten zien en niet showen dat je veel poses kan doen.![]()
waarom niet de voeten naast elkaar zetten?Ik zou die twisted back double biceps niet doen als je hem zo uitvoert. Zulke poses alleen laten zien als je ze uit goed kunt. Anders houden bij de basis.
Bij de front double biceps trouwens niet voeten naast elkaar zetten.
De jury ziet liever een voet op een teen iets naar voren/buiten, zeker bij classic
bij ifbb is dat. bij NPC nietDe jury ziet liever een voet op een teen iets naar voren/buiten, zeker bij classic

Tijdens de laatste poseerclinic zeiden ze van wel. Had het namelijk specifiek gevraagd.
o okee op de siggi stond ik ook met mijn benen naast elkaar. op het NK wel hoe jij beschrijft.Tijdens de laatste poseerclinic zeiden ze van wel. Had het namelijk specifiek gevraagd.
Vaak spreken ze elkaar ook tegen hooro okee op de siggi stond ik ook met mijn benen naast elkaar. op het NK wel hoe jij beschrijft.
Zag ze op de olympia ook veel poseren met voeten naast elkaar. Wesley vissers doet dat ook zo volgens mij.
maar als ze dat op die clinic hebben gezegd zou ik dat maar aanhouden ja haha
ik kreeg na mijn wedstrijd van 4 juryleden 4 verschillende verbeterpunten.Één routine perfect doen is al moeilijk zat denk ikWat vinden jullie, zou ik gewoon 1 posing routine voor beide classic en bb aanhouden en gewoon zo goed mogelijk worden in die, of voor classic eentje met meer classic poses en bodybuilding meer alleen de bb poses?

ik moes vorig jaar 6x op en heb maar 1 keer routine moeten doen.Wat vinden jullie, zou ik gewoon 1 posing routine voor beide classic en bb aanhouden en gewoon zo goed mogelijk worden in die, of voor classic eentje met meer classic poses en bodybuilding meer alleen de bb poses?
In principe doe je maar 1x je routine en bij de overige klasses wordt je uit de lijn gehaald t.b.v. routines.Wat vinden jullie, zou ik gewoon 1 posing routine voor beide classic en bb aanhouden en gewoon zo goed mogelijk worden in die, of voor classic eentje met meer classic poses en bodybuilding meer alleen de bb poses?