- Waardering
- 27.870
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh lol dacht dat het glycerol was, lekker dan hahaGlycine is geen glyserol-glyserine. Glycersize zit wel glyserol poeder in
Glycine is goed te gebruiken als je slaapproblemen hebt. en zorgt voor beter herstel.
Momenteel is de PWO van MM goed, met 25g dosering
Dat is niet laag maar gewoon normaal.
Zou het bij 1 houden, te veel kan ook weer negatieve bijwerkingen hebben.Slik momenteel 2 caps rode gistrijst voor cholesterol al heel lang
Is 10mg monacolin per cap
Aan je waarde nu zou ik daar ook 1 van nemen.
Binnekort gaat blast beginnen dus denk dat ik hem op 1 cap houd en als het nodig is tijdens kuur verhoog naar 2.Aan je waarde nu zou ik daar ook 1 van nemen.
als je geen tabs neemt kun je ook een tijdje geheel stoppen
Neem rode gistrijst als preventief middel meestal. Is eerste keer dat ik cholesterol meet dus vandaar zie ik nu pas waarden voor eerstNormaal start je met 10mg Simvastatine als je LDL 4+ is.
Snap ikHet gaat er om dat wat je neemt, hoog is. De overheid heeft de waarde laten verlagen van 10 naar 3mg. Verder is een medicijn als Simvastatine gecontroleerd en niet alle supps worden gecontroleerd. Je weet niet wat er verder bij in zit als citrinine.
If it ain't broke, don't fix itBinnekort gaat blast beginnen dus denk dat ik hem op 1 cap houd en als het nodig is tijdens kuur verhoog naar 2.
Maar mn waarden zijn zo doordat ik rode gist slik. Dus als ik stop verslechteren ze toch juist?
Waarschijnlijk blijven ze met 1 cap ook goedMaar mn waarden zijn zo doordat ik rode gist slik. Dus als ik stop verslechteren ze toch juist?
Hoe weet je ook dat het daardoor komt, je had ze toch nog nooit gemeten?Maar mn waarden zijn zo doordat ik rode gist slik. Dus als ik stop verslechteren ze toch juist?