- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb dat welleens geprobeerd alleen merkte zelf niet heel veel verschil ervan. Heb een converting chest press machine en die voel ik enorm en die start ik mee nu altijdHeb je wel eens geprobeerd om te beginnen met pec deck flyes om je borst te activeren? Gewoon high rep 15-20 volpompen met bloed en dan pas gaan pressen. Heeft bij mij echt heel goed gewerkt.
Merkte zelf eerder dat mn borst daardoor al wat moe werd en mn schouders nog sneller overnamen helaasHeb je wel eens geprobeerd om te beginnen met pec deck flyes om je borst te activeren? Gewoon high rep 15-20 volpompen met bloed en dan pas gaan pressen. Heeft bij mij echt heel goed gewerkt.
Gaat dat denkje zoveel verschil maken? Ik duwde echt op mn hardst en het ging er niet in
Ja ik vind sowieso 1ml olie door een slin pin duwen echt een eeuwigheid durenGaat dat denkje zoveel verschil maken? Ik duwde echt op mn hardst en het ging er niet in
Ja, ff je vials of spuit in warm water laten opwarmen helpt enorm. Dan zou 27G prima moeten lukken. Heb nu per ongeluk 30G en zelfs dat gaat... al moet ik nu wel kei hard duwen, lol.Gaat dat denkje zoveel verschil maken? Ik duwde echt op mn hardst en het ging er niet in
Quads, delts, biceps, 2 plekken triceps, chest en heel, heel soms glutes. Traps en kuiten ook gedaan maar is kut. PIP in je traps of kuiten is echt hel. Lats kan ik niet fatsoenlijk, 1 grote roerpartij dan en hams durf ik niet :'). Moet er wel bij zeggen dat ik in een blast ED zet en de dosis dan verdeel over 2 spots, dus beide quads, beide delts enzovoort.Ik twijfel of het daar wel aan ligt. Heb maanden lang met deze naalden gedrukt zonder op te warmen en zonder last.
Hoeveel spots roteren jullie?
Lats onhandig? Easy spot juistZelf wil ik in de toekomst ook chest gaan doen en lats lijkt me echt nice maar onhandig om bij te komen
L/R delts-lats-quads-gutes repeatIk twijfel of het daar wel aan ligt. Heb maanden lang met deze naalden gedrukt zonder op te warmen en zonder last.
delts, pecs, quads en af en toe glute. hoe ziet je vial er uit, misschien deze even opnieuw opwarmen.Ik twijfel of het daar wel aan ligt. Heb maanden lang met deze naalden gedrukt zonder op te warmen en zonder last.
Ik doe 3x per week en altijd om en om en nooit problemen.Gisteren geprikt in schouder, alleen kreeg de olie er gewoon niet in, zo hard duwen als ik maar kon. Toen 1cm naar links gegaan en weer zelfde. Na 3e keer met heel veel moeite ging de olie erin.
Ik neem aan dat dit komt door littekenweefsel, prik al maanden alleen schouders namelijk.
Ga ventro glute weer proberen denkik, heb alleen nu 27g 13mm naalden dus hopen dat die lang genoeg zijn.
Welke spots vinden jullie het chilst om te prikken? Hoor veel over borst alleen het idee van in je borst prikken lijkt me niks haha
Met slin pins? Ik zit soms al keihard te wiebelen in mn schouder kan me niet voorstellen hoe dat in je lat is
Zou sowieso wat meer gaan afwisselen tbh. Niet om te haten maar je ziet wel dat je veel je schouders injecteerd.Gisteren geprikt in schouder, alleen kreeg de olie er gewoon niet in, zo hard duwen als ik maar kon. Toen 1cm naar links gegaan en weer zelfde. Na 3e keer met heel veel moeite ging de olie erin.
Ik neem aan dat dit komt door littekenweefsel, prik al maanden alleen schouders namelijk.
Ga ventro glute weer proberen denkik, heb alleen nu 27g 13mm naalden dus hopen dat die lang genoeg zijn.
Welke spots vinden jullie het chilst om te prikken? Hoor veel over borst alleen het idee van in je borst prikken lijkt me niks haha
Ik snap werkelijk niet waarom jullie die moeite met slinpins doen. 2ml spuit + 0.45x16mm gaat als water, praktisch even dunne en korte naald.Met slin pins? Ik zit soms al keihard te wiebelen in mn schouder kan me niet voorstellen hoe dat in je lat is
Gister nog 2ml VG gezet met 0.45x13. Nergens last van?Met dit weer als problemen, het is nog niet eens winter. via slin moet je wat harder drukken dan normaal. VG ga je een bult krijgen als je 13mm naald gebruikt en meer dan 0.4ml
Zet L+R Lats, glutes, delts, VG, chest. Alles met 0.45x13mm behalve glutes die zet ik met 0.6x25mm omdat ik niet zo lang in die gedraaide houding kan staan.Ik twijfel of het daar wel aan ligt. Heb maanden lang met deze naalden gedrukt zonder op te warmen en zonder last.
Zit nu 14 weken op 250 test als cruise (cruise geen trt!) Waarden zijn allemaal prima dus waarschijnlijk binnekort verhogen, hoop dat de hgh dan ook iets omhoog kan.
Ben zelf erg benieuwd naar een high test kuur (1000mg en hoger) voor langere periode als offseason, bijvoorbeeld beginnend op 500, bij stagneren maar 750 verhogen, dan 1000 enzovoort.
Zal dit aan coach aangeven kijken wat hij zegt