MuscleMeat

Jasper's Offseason Log

Heb je wel eens geprobeerd om te beginnen met pec deck flyes om je borst te activeren? Gewoon high rep 15-20 volpompen met bloed en dan pas gaan pressen. Heeft bij mij echt heel goed gewerkt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
Heb je wel eens geprobeerd om te beginnen met pec deck flyes om je borst te activeren? Gewoon high rep 15-20 volpompen met bloed en dan pas gaan pressen. Heeft bij mij echt heel goed gewerkt.
Heb dat welleens geprobeerd alleen merkte zelf niet heel veel verschil ervan. Heb een converting chest press machine en die voel ik enorm en die start ik mee nu altijd

• #1.243
Merkte zelf eerder dat mn borst daardoor al wat moe werd en mn schouders nog sneller overnamen helaas

• #1.244
Gisteren geprikt in schouder, alleen kreeg de olie er gewoon niet in, zo hard duwen als ik maar kon. Toen 1cm naar links gegaan en weer zelfde. Na 3e keer met heel veel moeite ging de olie erin.

Ik neem aan dat dit komt door littekenweefsel, prik al maanden alleen schouders namelijk.

Ga ventro glute weer proberen denkik, heb alleen nu 27g 13mm naalden dus hopen dat die lang genoeg zijn.

Welke spots vinden jullie het chilst om te prikken? Hoor veel over borst alleen het idee van in je borst prikken lijkt me niks haha

Olie opwarmen? Had laatst die tip gekregen, ff onder je schouder je slin pin houden en voila

Gaat dat denkje zoveel verschil maken? Ik duwde echt op mn hardst en het ging er niet in
Ja ik vind sowieso 1ml olie door een slin pin duwen echt een eeuwigheid duren

Als ik het warm maak gaat het echt een stuk soepeler

Maar de ene plek gaat het beter dan de andere

Zelf wil ik in de toekomst ook chest gaan doen en lats lijkt me echt nice maar onhandig om bij te komen

Gaat dat denkje zoveel verschil maken? Ik duwde echt op mn hardst en het ging er niet in
Ja, ff je vials of spuit in warm water laten opwarmen helpt enorm. Dan zou 27G prima moeten lukken. Heb nu per ongeluk 30G en zelfs dat gaat... al moet ik nu wel kei hard duwen, lol.

Met dit weer als problemen, het is nog niet eens winter. via slin moet je wat harder drukken dan normaal. VG ga je een bult krijgen als je 13mm naald gebruikt en meer dan 0.4ml

• #1.250
Ik twijfel of het daar wel aan ligt. Heb maanden lang met deze naalden gedrukt zonder op te warmen en zonder last.

Hoeveel spots roteren jullie?

Ik twijfel of het daar wel aan ligt. Heb maanden lang met deze naalden gedrukt zonder op te warmen en zonder last.

Quads, delts, biceps, 2 plekken triceps, chest en heel, heel soms glutes. Traps en kuiten ook gedaan maar is kut. PIP in je traps of kuiten is echt hel. Lats kan ik niet fatsoenlijk, 1 grote roerpartij dan en hams durf ik niet :'). Moet er wel bij zeggen dat ik in een blast ED zet en de dosis dan verdeel over 2 spots, dus beide quads, beide delts enzovoort.

L/R delts-lats-quads-gutes repeat
Prik ed en max 1ml per spot (prik ik dus meer dan 7ml pw dan prik ik sommige dagen 2x smorgens/savonds).
Vrijwel alle plekken geprobeerd maar bovenstaand werkt voor mij het makkelijkst en vrijwel nooit PIP.

Lantus quads
Nova buik
Gh buik

delts, pecs, quads en af en toe glute. hoe ziet je vial er uit, misschien deze even opnieuw opwarmen.

Gisteren geprikt in schouder, alleen kreeg de olie er gewoon niet in, zo hard duwen als ik maar kon. Toen 1cm naar links gegaan en weer zelfde. Na 3e keer met heel veel moeite ging de olie erin.

Ik neem aan dat dit komt door littekenweefsel, prik al maanden alleen schouders namelijk.

Ga ventro glute weer proberen denkik, heb alleen nu 27g 13mm naalden dus hopen dat die lang genoeg zijn.

Welke spots vinden jullie het chilst om te prikken? Hoor veel over borst alleen het idee van in je borst prikken lijkt me niks haha
Ik doe 3x per week en altijd om en om en nooit problemen.
Ik zet met 16x30mm

Zou sowieso wat meer gaan afwisselen tbh. Niet om te haten maar je ziet wel dat je veel je schouders injecteerd.

Met slin pins? Ik zit soms al keihard te wiebelen in mn schouder kan me niet voorstellen hoe dat in je lat is
Ik snap werkelijk niet waarom jullie die moeite met slinpins doen. 2ml spuit + 0.45x16mm gaat als water, praktisch even dunne en korte naald.

Geen gezeur met backloaden en de rest.

Met dit weer als problemen, het is nog niet eens winter. via slin moet je wat harder drukken dan normaal. VG ga je een bult krijgen als je 13mm naald gebruikt en meer dan 0.4ml
Gister nog 2ml VG gezet met 0.45x13. Nergens last van?

Zet L+R Lats, glutes, delts, VG, chest. Alles met 0.45x13mm behalve glutes die zet ik met 0.6x25mm omdat ik niet zo lang in die gedraaide houding kan staan.

• Like
Waarderingen: vntl
Zit nu 14 weken op 250 test als cruise (cruise geen trt!) Waarden zijn allemaal prima dus waarschijnlijk binnekort verhogen, hoop dat de hgh dan ook iets omhoog kan.

Ben zelf erg benieuwd naar een high test kuur (1000mg en hoger) voor langere periode als offseason, bijvoorbeeld beginnend op 500, bij stagneren maar 750 verhogen, dan 1000 enzovoort.

Zal dit aan coach aangeven kijken wat hij zegt

Ik ben ook benieuwd naar wat een kuur met hoge test voor een langere periode je gaat brengen. Wil zelf ook zoiets gaan doen.

Persoonlijk vind ik wel (afgaande op je foto’s van begin deze week) dat je misschien een beetje te soft bent om echt voor langere tijd te gaan bulken op hoge doseringen. Op een bepaald moment kan dat tegen je gaan werken qua insulinegevoeligheid en shit, zeker als je hgh en insuline gaat gebruiken. Het beste had je gewoon na de show gelijk high test erin geramd en had je op die super lean fysiek een hoop massa geplakt. Maarja, gezondheid en al die dingen :P

Maar goed, dat is mijn bescheiden mening. Je hebt een goede koots dus ik zou daar gewoon op vertrouwen. Veel succes.

Terug
Naar boven