AndroidHealthClinic

Jasper's Offseason Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
Ik ben ook benieuwd naar wat een kuur met hoge test voor een langere periode je gaat brengen. Wil zelf ook zoiets gaan doen.

Persoonlijk vind ik wel (afgaande op je foto’s van begin deze week) dat je misschien een beetje te soft bent om echt voor langere tijd te gaan bulken op hoge doseringen. Op een bepaald moment kan dat tegen je gaan werken qua insulinegevoeligheid en shit, zeker als je hgh en insuline gaat gebruiken. Het beste had je gewoon na de show gelijk high test erin geramd en had je op die super lean fysiek een hoop massa geplakt. Maarja, gezondheid en al die dingen :P

Maar goed, dat is mijn bescheiden mening. Je hebt een goede koots dus ik zou daar gewoon op vertrouwen. Veel succes.
Insluline gaan we niet gebruiken. Kuur is nu 300 test 300 npp per week dus valt nog mee. We proberen eerste 4 weken nog beetje uit te leanen en recompen en langzaam te verhogen

Ik zou zo min mogelijk pw proberen aan te komen (0.2/0.5kg max) en vol gas de bulk/push doortrekken 30 weken+++. Ook al kom je weekje niks aan gemiddeld zou ik niet direct kcal verhogen en kijken naar andere data oa omtrekken/kracht output. Kcal verhogen elke week met 200 is gewoon toegeven naar de drang om meer te eten, maar je eetlust blijft niet maanden non stop optimaal en vroeg of laat gaat dit je tegenwerken. Hoe langer je aankomt met zo min mogelijk kcal hoe makkelijker je bulk zal lopen. Succes met maanden achter mekaar 5/6/7k kcal pd eten als je te snel toegeeft.

Ik zou zo min mogelijk pw proberen aan te komen (0.2/0.5kg max) en vol gas de bulk/push doortrekken 30 weken+++. Ook al kom je weekje niks aan gemiddeld zou ik niet direct kcal verhogen en kijken naar andere data oa omtrekken/kracht output. Kcal verhogen elke week met 200 is gewoon toegeven naar de drang om meer te eten, maar je eetlust blijft niet maanden non stop optimaal en vroeg of laat gaat dit je tegenwerken. Hoe langer je aankomt met zo min mogelijk kcal hoe makkelijker je bulk zal lopen. Succes met maanden achter mekaar 5/6/7k kcal pd eten als je te snel toegeeft.
Aan zijn billen te zien zou ik eerst leaner worden dan nu.

Ik snap werkelijk niet waarom jullie die moeite met slinpins doen. 2ml spuit + 0.45x16mm gaat als water, praktisch even dunne en korte naald.

Geen gezeur met backloaden en de rest.

Jij hebt lekker veel massa om in te prikken
Wij moeten oppassen dat we onze botten niet raken als we een iets langere naald gebruiken

• #1.267
Boys ik heb een coach he die alles bepaald en die volg ik.

Mn metabolisme is trash op dit moment. Om nog lager te gaan en cutten zag jannes niet zitten.

Hij gaf aan nu langzaam te klimmen met High / low days tot 105 redelijk lean.

• #1.268
Sinds ik van dat nac water naar bac water ben geswitcht heb ik na hgh prikken elke keer rode bulten die jeuken op mn buik. Ook best opgezwollen.

Zal dat aan dat water liggen? Of miss hoe sterk je het mixt? Heb 12iu met 1,2ml dus 1ml per iu
Heb dit water:
16935022388383960203343506011615.jpg

En zo zien die bulten eruit:
16935022760032461479108198245856.jpg

Sinds ik van dat nac water naar bac water ben geswitcht heb ik na hgh prikken elke keer rode bulten die jeuken op mn buik. Ook best opgezwollen.

Zal dat aan dat water liggen? Of miss hoe sterk je het mixt? Heb 12iu met 1,2ml dus 1ml per iu
Heb dit water:

Had dat op het begin ook, maar gebruikte te lange naalden. Meen uit me hoofd dat ik toen van 13mm lengte naald naar 8mm naald ging en toen was het direct over. Zon bult heb ik nu nog aangezien je vloeistof sub inspuit en dit niet in 3 seconden opgenomen word, maar dagdeel later is dit compleet weg.

Heb dit water:

Ik gebruik zelf maar 0,4 ml per 10 iu hgh en geen last.

• #1.271
Had dat op het begin ook, maar gebruikte te lange naalden. Meen uit me hoofd dat ik toen van 13mm lengte naald naar 8mm naald ging en toen was het direct over. Zon bult heb ik nu nog aangezien je vloeistof sub inspuit en dit niet in 3 seconden opgenomen word, maar dagdeel later is dit compleet weg.
Ben juist naar kleinere gegaan en heb meer last nu, heb nu U-100 0,3ML 8MM 30G

Ik pinch en douw hem er dan in
Misschien dat het ff gewenning is, maar dat je met 1ml mengt zou niks uit moeten maken en is iemands voorkeur. Wellicht dat de bult minder is doordat je minder inspuit, maar zou jezelf er iig niet druk om maken

Ik heb daar ook wel eens last van gehad toen ik pas begon met hcg te mengen met bac water. Het jeukte / brandde onderhuids een beetje en is toen vanzelf na een paar injecties weggegaan. Als het blijft gebeuren is je water misschien kut

Hoezo,ben je geswitched dan? Als je met dat andere geen last had?

Terug
Naar boven