- Waardering
- 1.477
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal dat maar lroberen dan. Ga weer terug naar 2iu voor even en dan dus die 16iu mixen met 0,6mlProbeer het eens met 0.5-0.6 te mixen. Dan zet je eod 0.25-0.3 subq voor 6iu toch? Scheelt een stuk denk ik in vergelijking met 0.5-0.6ml subq
Hoop dat t helpt voor je broZal dat maar lroberen dan. Ga weer terug naar 2iu voor even en dan dus die 16iu mixen met 0,6ml
Hoop het ook man
Yes 300/300Heb je test en npp gelijk in dosis ?
verder niet teveel kloten met Gh dosis, hou gewoon tijdje 2iu-2.4iu aan
Test iets verlagen naar 250. verder is het moeilijk om iets te duiden, omdat je ook met GH gekloot hebt.
Feedback is zoals al eerder gezegd; je hebt amper visible abs en je push/bulk/growth phase of hoe je het ook wil noemen begint pas… Imo is dat geen goed plan. Je gaat er gewoon niet het maximale uithalen zo en dat is zonde.
We merkte dat mn lichaam gewoon niet lekker reageerde, waarbij ik normaal giga afviel op 3500kcal viel ik nu nieteens af op 2500. Ook was de honger laatste maanden erg extreem.Beetje puffy voor een echte push imo, maar zit wel ontzettend potentie in voor zover mijn amateur-oog dat ziet.
Is dat dan juist niet een teken dat je lichaam nog niet helemaal in orde is ?We merkte dat mn lichaam gewoon niet lekker reageerde, waarbij ik normaal giga afviel op 3500kcal viel ik nu nieteens af op 2500. Ook was de honger laatste maanden erg extreem.
Huh je las hem verkeerd denkik, ik bedoelde hoe mn lichaam paar weken terug op mn aantal kcal reageerde.Daar zit ook nog 1000Kcals tussen. zou vlak op of net boven onderhoud gaan zitten. even uitproberen, zo zit ikzelf op 3400kcals hoog en 3000Kcals laag om op hetzelfde gewicht te blijven.
soms paar dagen nodig op 2700kcals. als ik met warme weer niet ga 'hardlopen'
Mn metabolisme is gewoon erg laag, vandaar langzaam verhogen in kcal en mn metabolisme weer naar een goed punt krijgenIs dat dan juist niet een teken dat je lichaam nog niet helemaal in orde is ?
Dit idd.Vraag gewoon niet om feedback kerel. Het is toch niet wat je wilt horen
Vraag gewoon niet om feedback kerel. Het is toch niet wat je wilt horen
Ja dat is waar. Ik hoop positieve dingen te horen maar weet zelf ook dat dit geen ideale Startpositie is.Dit idd.
Ik snap dat je gewoon je coach volgt. Daar is ie letterlijk voor. Dat je in een bulk puffy wordt snapt ook iedereen hier. Dat je echter voor de start van je push al puffy bent is niet een ideale startpositie. Stel je gaint nu 10 kg ben je gewoon vet en dat is zonde want je hebt echt een prima fysiek.