MuscleMeat

Jasper's Offseason Log

Probeer het eens met 0.5-0.6 te mixen. Dan zet je eod 0.25-0.3 subq voor 6iu toch? Scheelt een stuk denk ik in vergelijking met 0.5-0.6ml subq

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
Probeer het eens met 0.5-0.6 te mixen. Dan zet je eod 0.25-0.3 subq voor 6iu toch? Scheelt een stuk denk ik in vergelijking met 0.5-0.6ml subq
Zal dat maar lroberen dan. Ga weer terug naar 2iu voor even en dan dus die 16iu mixen met 0,6ml

• #1.325
Checkin op 98kg
Houd wel al wat meer vocht vast door de hgh en npp. Ook is mn onderkant buik flink opgezwollen door die ontstoken hgh injecties.

Feedback? :)
VideoCapture_20230905-131628.jpg
VideoCapture_20230905-131500.jpg
VideoCapture_20230905-131645.jpg
VideoCapture_20230905-131701.jpg
VideoCapture_20230905-131706.jpg

Beetje puffy voor een echte push imo, maar zit wel ontzettend potentie in voor zover mijn amateur-oog dat ziet.

Heb je test en npp gelijk in dosis ?
verder niet teveel kloten met Gh dosis, hou gewoon tijdje 2iu-2.4iu aan

Feedback is zoals al eerder gezegd; je hebt amper visible abs en je push/bulk/growth phase of hoe je het ook wil noemen begint pas… Imo is dat geen goed plan. Je gaat er gewoon niet het maximale uithalen zo en dat is zonde.

Had zelf nog wel een langere tidy up fase gedaan

• #1.332
Had zelf nog wel een langere tidy up fase gedaan
Feedback is zoals al eerder gezegd; je hebt amper visible abs en je push/bulk/growth phase of hoe je het ook wil noemen begint pas… Imo is dat geen goed plan. Je gaat er gewoon niet het maximale uithalen zo en dat is zonde.
Beetje puffy voor een echte push imo, maar zit wel ontzettend potentie in voor zover mijn amateur-oog dat ziet.
We merkte dat mn lichaam gewoon niet lekker reageerde, waarbij ik normaal giga afviel op 3500kcal viel ik nu nieteens af op 2500. Ook was de honger laatste maanden erg extreem.

Ik volg alles op was mn coach me verteld, dus bepaald dit niet allemaal zelf. Had zelf ook het liefst year round shredded geweest.

Buik is voor mij ook altijd zo'n plek waar ik supersnel aankom helaas. Stubborn kut plek haha

Daar zit ook nog 1000Kcals tussen. zou vlak op of net boven onderhoud gaan zitten. even uitproberen, zo zit ikzelf op 3400kcals hoog en 3000Kcals laag om op hetzelfde gewicht te blijven.
soms paar dagen nodig op 2700kcals. als ik met warme weer niet ga 'hardlopen'

We merkte dat mn lichaam gewoon niet lekker reageerde, waarbij ik normaal giga afviel op 3500kcal viel ik nu nieteens af op 2500. Ook was de honger laatste maanden erg extreem.
Is dat dan juist niet een teken dat je lichaam nog niet helemaal in orde is ?

• #1.335
Daar zit ook nog 1000Kcals tussen. zou vlak op of net boven onderhoud gaan zitten. even uitproberen, zo zit ikzelf op 3400kcals hoog en 3000Kcals laag om op hetzelfde gewicht te blijven.
soms paar dagen nodig op 2700kcals. als ik met warme weer niet ga 'hardlopen'
Huh je las hem verkeerd denkik, ik bedoelde hoe mn lichaam paar weken terug op mn aantal kcal reageerde.

Nu zit ik op
High 3500
Low 2700

• #1.336
Vraag gewoon niet om feedback kerel. Het is toch niet wat je wilt horen
Dit idd.

Ik snap dat je gewoon je coach volgt. Daar is ie letterlijk voor. Dat je in een bulk puffy wordt snapt ook iedereen hier. Dat je echter voor de start van je push al puffy bent is niet een ideale startpositie. Stel je gaint nu 10 kg ben je gewoon vet en dat is zonde want je hebt echt een prima fysiek.

• #1.339
Vraag gewoon niet om feedback kerel. Het is toch niet wat je wilt horen
Dit idd.

Ik snap dat je gewoon je coach volgt. Daar is ie letterlijk voor. Dat je in een bulk puffy wordt snapt ook iedereen hier. Dat je echter voor de start van je push al puffy bent is niet een ideale startpositie. Stel je gaint nu 10 kg ben je gewoon vet en dat is zonde want je hebt echt een prima fysiek.
Ja dat is waar. Ik hoop positieve dingen te horen maar weet zelf ook dat dit geen ideale Startpositie is.

Je start shape is niet ideaal en als je nu ook 0.5/1kg pw aankomt dan ben je klaar met kerst.

Overigens iedereen heeft die “fout” wel eens gemaakt met een mindere start shape gaan bulken, maar je eigen ervaring zal het leren en van fouten leer je.

Terug
Naar boven