- Waardering
- 2.046
Ik merk er niet veel van. Vet% blijft meer onder controle. En wellicht wordt mijn herstel beter ondersteund. Vocht retentie is minder door om de dag t.o.v. elke dag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik merk er niet veel van. Vet% blijft meer onder controle. En wellicht wordt mijn herstel beter ondersteund. Vocht retentie is minder door om de dag t.o.v. elke dag.
Klinkt logisch idd, iets minder frequent zetten waardoor sides minder worden. :')Ik merk er niet veel van. Vet% blijft meer onder controle. En wellicht wordt mijn herstel beter ondersteund. Vocht retentie is minder door om de dag t.o.v. elke dag.
week geleden;
Zit nu dus 3iu pd. (6iu om de dag)week geleden;
![]()
Geef iets de tijd om te wennen/ laten inwerken. Direct verhogen is niet bepaald verstandig.
Quad al geprobeerd te prikken?Denk dat ik die hgh maar ga droppen. Alles geprobeerd maar de pijn na injectie blijft maar elke keer en dik en rood.
Heb bac water geprobeerd, nacl0,9 water, korte naaldjes, langere naaldjes.
Nu alleen nog ff andere inj sites proberen en intra muscular.
Als dat niet werkt ga ik maar naar pharma en dan 2iu 5x per week en een lege bankrekening
Intram of subq?
Sub kan je gh makkelijkste zetten, maar intra kan ook als je dat zelf liever wilt. Heb zelf quads ook tijdje gezet maar in me pens was gewoon iets handiger.
Ligt aan de naaldlengte hoe diep het gaat. Begin met GH met lage dosis voor dag of 5. 08iu, 1.6iu, 2.4iu zo opbouwen. ook ivm CTS klachten
andere GH nemen. Ik kreeg van somatosatin ook bulten en die vlakte na een paar dagen wel af.Denk dat ik die hgh maar ga droppen. Alles geprobeerd maar de pijn na injectie blijft maar elke keer en dik en rood.
Heb bac water geprobeerd, nacl0,9 water, korte naaldjes, langere naaldjes.
Nu alleen nog ff andere inj sites proberen en intra muscular.
Als dat niet werkt ga ik maar naar pharma en dan 2iu 5x per week en een lege bankrekening
Dat is ook een PG penandere GH nemen. Ik kreeg van somatosatin ook bulten en die vlakte na een paar dagen wel af.
Heb nu Cinnatropin en geen last.
Dat zou niks moeten uitmaken, want weet vrij zeker dat je nu aan gear ook 1ml + per injectie zet.Dan maar quad proberen en miss glute. Hoop dat het gaat helpen.
Miss hem sterker doseren, ipv 1iu per 0,1ml 0,5iu doen bijvoorbeeld. Dus 0,6ml in een 12iu vial
Ja maar mn gear zet ik niet subqDat zou niks moeten uitmaken, want weet vrij zeker dat je nu aan gear ook 1ml + per injectie zet.
Gewoon ff afwachten en je lichaam laten wennen. Heb je na paar weken nog steeds last dan haal je gh er gewoon uit, maar zou niet na paar keer prikken de hoop al opgeven tenzij je zo gigantisch veel last hebt en niet meer normaal kan functioneren.
Je zou het keer kunnen proberen en dan kijken of je daar ook wellicht issues mee hebt. Zou niet 1ml sub prikken, maar begin met 0.2ml etc.
Hiermee ook last of niet ?Heb bij de hgh geen bac water maar Nacl 0,9% gekregen (foto in bijlage)
Ik dit ook prima? En hoelamg kan ik een 12iu vial daarmee bereidt bewaren in koelkast?![]()
Vandaag met nacl geprobeerd en ook weer last
Klote, wat een gedoe. Dacht eerst misschien last van BA subc