Fitness Seller

Jasper's Offseason Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
Vandaag 6iu gezet. Nu weer met de langere naald ipv die korte. De eerste week gebruikte ik de langere en had ik geen rode pijnlijke bulten.

Tot nu toe last, ben benieuwd of het dus daar aan lag

week geleden;

IMG_5909.jpeg

Geef iets de tijd om te wennen/ laten inwerken. Direct verhogen is niet bepaald verstandig.

• #1.305
week geleden;

IMG_5909.jpeg

Geef iets de tijd om te wennen/ laten inwerken. Direct verhogen is niet bepaald verstandig.
Zit nu dus 3iu pd. (6iu om de dag)

Ga naar 4 verhogen als ik na 4 weken geen sides heb en 4 weken erna naar 6

• #1.306
Denk dat ik die hgh maar ga droppen. Alles geprobeerd maar de pijn na injectie blijft maar elke keer en dik en rood.

Heb bac water geprobeerd, nacl0,9 water, korte naaldjes, langere naaldjes.

Nu alleen nog ff andere inj sites proberen en intra muscular.

Als dat niet werkt ga ik maar naar pharma en dan 2iu 5x per week en een lege bankrekening

Denk dat ik die hgh maar ga droppen. Alles geprobeerd maar de pijn na injectie blijft maar elke keer en dik en rood.

Als dat niet werkt ga ik maar naar pharma en dan 2iu 5x per week en een lege bankrekening
Quad al geprobeerd te prikken?

Sub kan je gh makkelijkste zetten, maar intra kan ook als je dat zelf liever wilt. Heb zelf quads ook tijdje gezet maar in me pens was gewoon iets handiger.

Weet niet hoe erg de ellende is, maar ik zou het nog wel paar weken de tijd geven indien je niet kapot gaat vd pijn.

Eens met AK, ff aankijken. 2iu 5/7 is echt eeuwig zonde, helemaal als je je daar scheel aan betaalt en niet een Turkse apotheek ofzo als bron hebt. 10iu per week is volgens mij voor een gezonde 21 jarige knaap niet in zoverre meer dan je natty productie dat 't de kosten 't waard maakt imo.

andere GH nemen. Ik kreeg van somatosatin ook bulten en die vlakte na een paar dagen wel af.
Heb nu Cinnatropin en geen last.

• #1.314
Dan maar quad proberen en miss glute. Hoop dat het gaat helpen.

Miss hem sterker doseren, ipv 1iu per 0,1ml 0,5iu doen bijvoorbeeld. Dus 0,6ml in een 12iu vial

Dan maar quad proberen en miss glute. Hoop dat het gaat helpen.

Miss hem sterker doseren, ipv 1iu per 0,1ml 0,5iu doen bijvoorbeeld. Dus 0,6ml in een 12iu vial
Dat zou niks moeten uitmaken, want weet vrij zeker dat je nu aan gear ook 1ml + per injectie zet.
Gewoon ff afwachten en je lichaam laten wennen. Heb je na paar weken nog steeds last dan haal je gh er gewoon uit, maar zou niet na paar keer prikken de hoop al opgeven tenzij je zo gigantisch veel last hebt en niet meer normaal kan functioneren.

• #1.316
Dat zou niks moeten uitmaken, want weet vrij zeker dat je nu aan gear ook 1ml + per injectie zet.
Gewoon ff afwachten en je lichaam laten wennen. Heb je na paar weken nog steeds last dan haal je gh er gewoon uit, maar zou niet na paar keer prikken de hoop al opgeven tenzij je zo gigantisch veel last hebt en niet meer normaal kan functioneren.
Ja maar mn gear zet ik niet subq

Terug
Naar boven