MuscleMeat

Jasper's Offseason Log

Ik had allergische reactie op bacteriëel water van 1 merk en ook dikke bulten. Geswitched naar een ander merk en geen last van.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
  • #1.284
Net heerlijke pull workout gehad. Merk dat de volheid en pomp al aan toenemen is. Net weer npp en test gezet maar nu in ventroglute, ging heel easy.

Delt pomp terwijl ik rug train :)
Bekijk bijlage IMG_20230901_140004_425.webp

Bent over rows blijven mn fav oefening, ben alleen snel geneigd heel zwaar te gaan maar dan voel ik mn rug veel minder. Heb vandaag stapje terug in gewicht gedaan en wat gecontroleerder uitgevoerd. Hier het backoff setje:

Net heerlijke pull workout gehad. Merk dat de volheid en pomp al aan toenemen is. Net weer npp en test gezet maar nu in ventroglute, ging heel easy.

Delt pomp terwijl ik rug train :)
Bekijk bijlage IMG_20230901_140004_425.webp

Bent over rows blijven mn fav oefening, ben alleen snel geneigd heel zwaar te gaan maar dan voel ik mn rug veel minder. Heb vandaag stapje terug in gewicht gedaan en wat gecontroleerder uitgevoerd. Hier het backoff setje:

Je bent zo ook niet echt aan het rowen voor 'lats' meer romboids.

Ik zou je gewicht nog eens halveren en echt rowen. Borst omhoog, schouders laag, verder zakken etc.

Kijk eens serieus naar je filmpje en kijk of je überhaupt iets ziet bewegen in je rug.

• #1.286
Je bent zo ook niet echt aan het rowen voor 'lats' meer romboids.

Ik zou je gewicht nog eens halveren en echt rowen. Borst omhoog, schouders laag, verder zakken etc.

Kijk eens serieus naar je filmpje en kijk of je überhaupt iets ziet bewegen in je rug.
Ik doe hem vooral voor upperback en romboids. Dat is namelijk een zwak punt van me.

Ik zal volgende trainings je tips eens uitproberen alsnog, thnx💪🏼

Waarom zou je een BOR voor lats doen als je je lats zoveel preciezer en beter kunt pakken? Upperback snap ik miss nog al zijn ook daar veel betere oefeningen voor ( denk aan basically elke chest supported row). BOR is erectors en een beetje upperback imo.

Waarom zou je een BOR voor lats doen als je je lats zoveel preciezer en beter kunt pakken? Upperback snap ik miss nog al zijn ook daar veel betere oefeningen voor ( denk aan basically elke chest supported row). BOR is erectors en een beetje upperback imo.
Omdat row(s) een van de beste massa bouwer(s) is voor lats?

Ik doe praktisch alleen maar row variaties voor lats.

Als jij je lats niet voelt zegt dat meer iets aan jou uitvoering dan de oefening.

• #1.291
Focus ligt aankomende tijd op de adductoren, die gaan hopelijk mn benen die sweep naar binnen geven die ik nu mis.

Legs V2
zaterdag 2 sep. 2023, 10:18

Unilateral Seated Leg curl
Set 1: 32,5 kg × 10 [Failure]
Set 2: 25 kg × 13 [Failure]
Note: Work set 1; 8-12 reps
Work set 2: 12-15 reps

Hip Adductor (Machine)
Set 1: 70 kg × 17 [Failure]
Set 2: 70 kg × 10 [Failure]
Set 3: 70 kg × 8 [Drop Set]

Sumo Squat
Set 1: 150 kg × 6 [Failure]
Set 2: 120 kg × 11 [Failure]
Note: Work set 1; 6-8 reps
Work set 2; 10-12 reps

Leg Press (Plate Loaded)
Set 1: 300 kg × 15 [Drop Set]
Set 2: 210 kg × 13 [Drop Set]
Set 3: 120 kg × 14 [Drop Set]
Note: Work set 1; 15-20-30 reps

Leg Extension (Machine)
Set 1: 60 kg × 14 [Failure]
Set 2: 60 kg × 10 [Failure]
Set 3: 60 kg × 7 [Failure]
Note: Rest Pauze

with Strong

• #1.294
Ik lees veel over het EOD prikken van hgh ipv ED. Heb even wat onderzoeken opgezocht er er zijn best wat onderzoeken die dit ook aangeven, het heeft temaken met de gevoeligheid en natuurlijk pulses.

Ik prik nu 3iu per dag, dus dat zal dan 6iu om de dag zijn.

Is er iemand die hier ervating of meer info over heeft?

Ik lees veel over het EOD prikken van hgh ipv ED. Heb even wat onderzoeken opgezocht er er zijn best wat onderzoeken die dit ook aangeven, het heeft temaken met de gevoeligheid en natuurlijk pulses.

Ik prik gh op TD only dus 4/5x pw. NTD zet ik geen gh. 3iu pre bed indien ik zet. Mijn coach is ook geen voorstander van ed gh prikken of nuchter/pre bed dosis opdelen.

• #1.296
Ik prik gh op TD only dus 4/5x pw. NTD zet ik geen gh. 3iu pre bed indien ik zet. Mijn coach is ook geen voorstander van ed gh prikken of nuchter/pre bed dosis opdelen.
Ik train 6 dagen per week dus op TD only zal niet veel schelen met ED. Miss EOD eens proberen dan

Ik ben daar op dit moment mee bezig. Ik zie niet veel verschil maar denk ook dat je dat dan moet vaststellen met bloedwaardes.
Wel heb ik minder vochtretentie.

Terug
Naar boven