- Waardering
- 1.745
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zelf dezeIk had allergische reactie op bacteriëel water van 1 merk en ook dikke bulten. Geswitched naar een ander merk en geen last van.
Die heb ik juist nu en geen problemen daarop😅Ik heb zelf deze
Bacteriostatisch Water kopen? | Anti-Bacterieel water kopen?
www.b-water.nl
Maar ga wel ff zoeken naar een ander

Net heerlijke pull workout gehad. Merk dat de volheid en pomp al aan toenemen is. Net weer npp en test gezet maar nu in ventroglute, ging heel easy.
Delt pomp terwijl ik rug train
Bekijk bijlage IMG_20230901_140004_425.webp
Bent over rows blijven mn fav oefening, ben alleen snel geneigd heel zwaar te gaan maar dan voel ik mn rug veel minder. Heb vandaag stapje terug in gewicht gedaan en wat gecontroleerder uitgevoerd. Hier het backoff setje:
Ik doe hem vooral voor upperback en romboids. Dat is namelijk een zwak punt van me.Je bent zo ook niet echt aan het rowen voor 'lats' meer romboids.
Ik zou je gewicht nog eens halveren en echt rowen. Borst omhoog, schouders laag, verder zakken etc.
Kijk eens serieus naar je filmpje en kijk of je überhaupt iets ziet bewegen in je rug.
Hij laat precies jouw vorm zien hier.Ik doe hem vooral voor upperback en romboids. Dat is namelijk een zwak punt van me.
Ik zal volgende trainings je tips eens uitproberen alsnog, thnx💪🏼
Omdat row(s) een van de beste massa bouwer(s) is voor lats?Waarom zou je een BOR voor lats doen als je je lats zoveel preciezer en beter kunt pakken? Upperback snap ik miss nog al zijn ook daar veel betere oefeningen voor ( denk aan basically elke chest supported row). BOR is erectors en een beetje upperback imo.
@wovano whats the sercret 🥵
Ik prik gh op TD only dus 4/5x pw. NTD zet ik geen gh. 3iu pre bed indien ik zet. Mijn coach is ook geen voorstander van ed gh prikken of nuchter/pre bed dosis opdelen.Ik lees veel over het EOD prikken van hgh ipv ED. Heb even wat onderzoeken opgezocht er er zijn best wat onderzoeken die dit ook aangeven, het heeft temaken met de gevoeligheid en natuurlijk pulses.
Ik prik nu 3iu per dag, dus dat zal dan 6iu om de dag zijn.
Is er iemand die hier ervating of meer info over heeft?
Ik train 6 dagen per week dus op TD only zal niet veel schelen met ED. Miss EOD eens proberen danIk prik gh op TD only dus 4/5x pw. NTD zet ik geen gh. 3iu pre bed indien ik zet. Mijn coach is ook geen voorstander van ed gh prikken of nuchter/pre bed dosis opdelen.
Ik ben daar op dit moment mee bezig. Ik zie niet veel verschil maar denk ook dat je dat dan moet vaststellen met bloedwaardes.Ik lees veel over het EOD prikken van hgh ipv ED. Heb even wat onderzoeken opgezocht er er zijn best wat onderzoeken die dit ook aangeven, het heeft temaken met de gevoeligheid en natuurlijk pulses.
Ik prik nu 3iu per dag, dus dat zal dan 6iu om de dag zijn.
Is er iemand die hier ervating of meer info over heeft?
Hoeveel zet jij eod?Ik ben daar op dit moment mee bezig. Ik zie niet veel verschil maar denk ook dat je dat dan moet vaststellen met bloedwaardes.
Wel heb ik minder vochtretentie.
6iu.
En wat merk je er tot nu toe van?