XXL Nutrition

Jasper's Offseason Log

Checkin gehad met coach. Hij is erg tevreden. Hij ziet dat ik al een stuk voller sta dan vorrige week, vooral rug en borst.

Enige minpunt is mn buik door de tientallen ontstoken injecties maar dat trekt al steeds meer weg.

Gewicht vorrige chekcin was 98,4 en deze checkin 98, dus 400g eraf.

Hier zie je vorrige week en deze week mooi naast elkaar

GridArt_20230906_172735827.jpg
Je zegt hier nog dat je een stuk voller staat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Je zegt hier nog dat je een stuk voller staat?
Denk dat ik me beetje gek loop te maken lol. Laatst iemand die op UP lage test waardes had ondanks 250 test en daan die bunk UP had enzo.

300 npp 300 test is ook niet extreem veel dus had er miss meer van verwacht lol

Is volgens mij ook niet super spul, maar wel het makkelijkst te verkrijgen

Waarom doe je geen homebrew? Eenmaal all die raws laten testen en dan ben je zeker van wat je zet

• #1.385
Al 2 dagen ziek in bed met corona, shape dus flink soft en plat.

Stuggle nogsteeds ziek erg met mn benen goed aanspannen in poses. Al de trucjes geprobeerd maar het lukt maar niet. Binnekort ff scheermes erover en goed oefenen tot het lukt
VideoCapture_20230926-094555.jpg

Beterschap pik :heart:

Je hebt klachten, komt bij HA en zegt doe maar testje, of dat het daar is gedaan. Denk niet dat iemand nu nog random een test gaat doen bij griepklachten
Zijn er dan serieus jonge fitte mensen die met griep gerelateerde klachten naar de huisarts gaan? Lig ook al 3 dagen plat met koorts, gaat vanzelf weer over.

Zijn er dan serieus jonge fitte mensen die met griep gerelateerde klachten naar de huisarts gaan? Lig ook al 3 dagen plat met koorts, gaat vanzelf weer over.
Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk. maar zoals ik zei zal niet iemand uit zichzelf een test doen bij klachten, lijkt mij

Hier heb je een doktersbriefje nodig als je afwezig bent door ziekte. Dus ja, de jonge mensen gaan nog naar de dokter als ze griepgerelateerde klachten hebben. Anders onwettig afwezig.

Hier heb je een doktersbriefje nodig als je afwezig bent door ziekte. Dus ja, de jonge mensen gaan nog naar de dokter als ze griepgerelateerde klachten hebben. Anders onwettig afwezig.
Lekkere extra druk op de zorg. Aan de andere kant wel een hogere drempel voor alle mensen die veel kort verzuimen

• #1.400
Eerste training weer na 1 week 0,0 gedaan te hebben. In maanden niet zo'n zieke pomp gehad en volheid. Rust kan soms goed doen
VideoCapture_20231001-151127.jpg
VideoCapture_20231001-151145.jpg
VideoCapture_20231001-151203.jpg
VideoCapture_20231001-151323.jpg

Terug
Naar boven