Fitness Seller

Jasper's Offseason Log

Gewoon im zetten met slinpin

subq is niks

Zet gewoon je weekdosis verdeeld over 7 dagen IM. Heb het tijdje ook geprobeerd sub, maar constant een bult en ik zette maar 0.5ml per spot. Zou je dit in een blast doen met ed sub prikken kan je 3.5ml kwijt, wat niet genoeg is en je dus 2/3/4 plekken pd sub moet prikken en dan schiet het allemaal niet op.

Prik ed na het douche bv en neem dit op in je routine dan ben je in 5min klaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.423
Zet gewoon je weekdosis verdeeld over 7 dagen IM. Heb het tijdje ook geprobeerd sub, maar constant een bult en ik zette maar 0.5ml per spot. Zou je dit in een blast doen met ed sub prikken kan je 3.5ml kwijt, wat niet genoeg is en je dus 2/3/4 plekken pd sub moet prikken en dan schiet het allemaal niet op.

Prik ed na het douche bv en neem dit op in je routine dan ben je in 5min klaar.
Welke spots inject jij allemaal intra m? Ik allen glutes en delts dus dat is voor ed te weinig

Welke spots inject jij allemaal intra m? Ik allen glutes en delts dus dat is voor ed te weinig
Kunt toch L/R rouleren dan heb je 4 plekken en als je 1ml per keer prikt zou dit goed moeten kunnen.

Prik zelf beetje overal en op begin kunnen sommige plekken wat moeilijk voelen, maar dit went wel. Quads, glutes, delts, biceps, borst, lats prik ik momenteel.

Pecs idd een goeie plek. Is mijn chest ook aardig van gegroeid volgens mij.

Quads doe ik niet meer na 1 keer een ontsteking te hebben gehad; f**k dat.

Overal, tepelhof ruim vrij houden
Pecs idd een goeie plek. Is mijn chest ook aardig van gegroeid volgens mij.

Quads doe ik niet meer na 1 keer een ontsteking te hebben gehad; f**k dat.
Prikken jullie dan in een ‘angle’ ? Of ‘recht’? Beetje kut om uit te leggen :o

Sta er eigenlijk niet voor te springen om nieuwe spots te proberen maar voel wel dat huidige spots wat beurs worden.

Sta er eigenlijk niet voor te springen om nieuwe spots te proberen maar voel wel dat huidige spots wat beurs worden.
Vanuit een “incline hoek”

Naald:

Doe er nu 0.5ml per keer in aangezien het ff moet wennen en miv volgende week pwo 2ml per kant L carnitine 800mg

Gewoon er in jenzen, je kunt ook korte naald gebruiken. 25G 16mm, of 27G 13mm

Ik prik gewoon recht. De naald staat zeg maar in een hoek van 90 graden tov het huidoppervlak.

Zou wel voor de eerste keer chest injecteren na een chest day. Als je pip hebt voor een aantal dagen gaat chest trainen flink tegenvallen.

Ik prik gewoon recht. De naald staat zeg maar in een hoek van 90 graden tov het huidoppervlak.

Zou wel voor de eerste keer chest injecteren na een chest day. Als je pip hebt voor een aantal dagen gaat chest trainen flink tegenvallen.
Zou juist voordat je chest gaat trainen doen. Pomp je hem gelijk vol met bloed.

Heb zelf tot 4.2ml pw subq gedaan.
Probeer gewoon eens 0.3ml (zou niet veel hoger dan dat gaan). Is op een gegeven moment wel beetje zoeken naar injectiespots.
Ik heb maten die tot 0.5 gaan en ken er ook die bij 0.15 een rood bultje krijgen.
Gewoon proberen.

Edit: prikte zelf per dag gewoon 2x0.3ml een cm uit elkaar

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.437
PUSH V2
maandag 16 okt. 2023, 16:05

Bench Press (Barbell)
Set 1: 80 kg × 8 [Warm-up]
Set 2: 100 kg × 5 [Warm-up]
Set 3: 140 kg × 3 [Warm-up]
Set 4: 160 kg × 3 [Failure]
Set 5: 140 kg × 7 [Failure]
Note: Workset 1: 6-10
Workset 2: 10-12

Shoulder Press (Plate Loaded)
Set 1: 100 kg × 13 [Failure]
Set 2: 80 kg × 13 [Failure]
Note: Workset 1 & 2: 12-15

Dip Machine
Set 1: 120 kg × 13
Set 2: 120 kg × 12
Note: Workset 1: 10-12
Workset 2: 12-15

Standing Incline Fly
Set 1: 10 kg × 14 [Failure]
Set 2: 10 kg × 13 [Failure]
Set 3: 10 kg × 11 [Failure]
Note: Rest Pauze

Cable Crossover
Set 1: 20 kg × 4
Note: Muscle Rounds

Lateral Raise (Machine)
Set 1: 60 kg × 14 [Failure]
Set 2: 50 kg × 13 [Failure]
Set 3: 40 kg × 11 [Failure]

Front Raise (Cable)
Set 1: 10 kg × 16 [Failure]
Set 2: 7,5 kg × 17 [Failure]
Note: Workset 1: 20-25
Workset 2: 15-20

Dumbbell Incline Skullcrusher
Set 1: 20 kg × 12 [Failure]
Set 2: 18 kg × 12 [Failure]
Note: Set 1: 8-12
Set 2: 10-14

Triceps Extension (Machine)
Set 1: 55 kg × 18 [Failure]
Set 2: 55 kg × 18 [Failure]
Set 3: 60 kg × 10 [Failure]

with Strong

Zou oppassen met benchen bro. Van 80, naar 100 en dan gelijk 140kg in 3 sets is vragen om een blessie wat mij betreft. Dan is je bb carrière afgelopen nog voordat ie goed en wel begonnen is. Zou zonde zijn.

Zou oppassen met benchen bro. Van 80, naar 100 en dan gelijk 140kg in 3 sets is vragen om een blessie wat mij betreft. Dan is je bb carrière afgelopen nog voordat ie goed en wel begonnen is. Zou zonde zijn.
Eens, 16 warm up reps alvorens een triple met 160 tot falen te doen is echt wachten op geouwehoer. Dat wil niemand.

Ik begin al met 25 reps met 60kg opwarmen voor BP..

Terug
Naar boven