- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke spots inject jij allemaal intra m? Ik allen glutes en delts dus dat is voor ed te weinigZet gewoon je weekdosis verdeeld over 7 dagen IM. Heb het tijdje ook geprobeerd sub, maar constant een bult en ik zette maar 0.5ml per spot. Zou je dit in een blast doen met ed sub prikken kan je 3.5ml kwijt, wat niet genoeg is en je dus 2/3/4 plekken pd sub moet prikken en dan schiet het allemaal niet op.
Prik ed na het douche bv en neem dit op in je routine dan ben je in 5min klaar.
Kunt toch L/R rouleren dan heb je 4 plekken en als je 1ml per keer prikt zou dit goed moeten kunnen.Welke spots inject jij allemaal intra m? Ik allen glutes en delts dus dat is voor ed te weinig
Pecs niet vergeten, gaat prima met slin of 27G 19mm. quads ook natuurlijk, en ventro gluteWelke spots inject jij allemaal intra m? Ik allen glutes en delts dus dat is voor ed te weinig
Prik je dan upper/mid of lower pec?Pecs niet vergeten, gaat prima met slin of 27G 19mm. quads ook natuurlijk, en ventro glute
Overal, tepelhof ruim vrij houden
6/10 cm boven de tepel.
Prikken jullie dan in een ‘angle’ ? Of ‘recht’? Beetje kut om uit te leggenPecs idd een goeie plek. Is mijn chest ook aardig van gegroeid volgens mij.
Quads doe ik niet meer na 1 keer een ontsteking te hebben gehad; f**k dat.

Vanuit een “incline hoek”Prikken jullie dan in een ‘angle’ ? Of ‘recht’? Beetje kut om uit te leggen
Sta er eigenlijk niet voor te springen om nieuwe spots te proberen maar voel wel dat huidige spots wat beurs worden.
Gewoon er in jenzen, je kunt ook korte naald gebruiken. 25G 16mm, of 27G 13mmPrikken jullie dan in een ‘angle’ ? Of ‘recht’? Beetje kut om uit te leggen
Sta er eigenlijk niet voor te springen om nieuwe spots te proberen maar voel wel dat huidige spots wat beurs worden.
Prikken jullie dan in een ‘angle’ ? Of ‘recht’? Beetje kut om uit te leggen
Zou juist voordat je chest gaat trainen doen. Pomp je hem gelijk vol met bloed.Ik prik gewoon recht. De naald staat zeg maar in een hoek van 90 graden tov het huidoppervlak.
Zou wel voor de eerste keer chest injecteren na een chest day. Als je pip hebt voor een aantal dagen gaat chest trainen flink tegenvallen.
Idd, evt PIP merk je nadien pasZou juist voordat je chest gaat trainen doen. Pomp je hem gelijk vol met bloed.
Eens, 16 warm up reps alvorens een triple met 160 tot falen te doen is echt wachten op geouwehoer. Dat wil niemand.Zou oppassen met benchen bro. Van 80, naar 100 en dan gelijk 140kg in 3 sets is vragen om een blessie wat mij betreft. Dan is je bb carrière afgelopen nog voordat ie goed en wel begonnen is. Zou zonde zijn.