- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heavy men.Laatste weken gaat ruk, veel prive problemen, vaak ziek.
Alles dus even kut nu.
Jannes apje gestuurd en hopen dat we even plan kunnen wijzigen om motivatie even omhoog te krijgne
Ja dat is zeker waar. Het maakt het allemaal wel even lastig en moet het allemaal even op een rijtje zetten.Heavy men, ben maar blij dat je er nu achter komt ipv over paar jaar als de omstandigheden wat complexer zijn.
Begrijpelijk mennn, hard times. Geen domme dingen doen nu je mentaal wat onstabieler bent.Ja dat is zeker waar. Het maakt het allemaal wel even lastig en moet het allemaal even op een rijtje zetten.
Zit gelukkig niet aan de tren nu anders had ik t mentaal echt niet getrokken hahaBegrijpelijk mennn, hard times. Geen domme dingen doen nu je mentaal wat onstabieler bent.
Had je misschien wel meer een 'f**k-it' mentaliteit gehad, een 3-day bender met enkele grammen coke en h**ren gehad. Kan altijd ontspannend werken.Zit gelukkig niet aan de tren nu anders had ik t mentaal echt niet getrokken haha
) kut is het altijd en weet niet wat je bedoelt met 'iet zo erg te vertrouwen was als gedacht'. Als ze wat aan het sturen is geweest met gasten ofzo kan je het er mss nog wel eens overhebben. Als ze over al de buurmannen en hun vrienden zijn geweest, zie mijn eerste zin.Het is puur flirterige gesprekken met iemand om complimenten en aandacht te krijgen geweest. Is allemaal in mn wedstrijd prep gebeurd in de periode dat ik het heel zwaar had en mn vriendin 0,0 liefde en aandacht gaf dus toen ging ze het ergens anders zoeken.Had je misschien wel meer een 'f**k-it' mentaliteit gehad, een 3-day bender met enkele grammen coke en h**ren gehad. Kan altijd ontspannend werken.
Nee ff serieus (alhoewel, is niet volledig gelogen) kut is het altijd en weet niet wat je bedoelt met 'iet zo erg te vertrouwen was als gedacht'. Als ze wat aan het sturen is geweest met gasten ofzo kan je het er mss nog wel eens overhebben. Als ze over al de buurmannen en hun vrienden zijn geweest, zie mijn eerste zin.
Het is puur flirterige gesprekken met iemand om complimenten en aandacht te krijgen geweest. Is allemaal in mn wedstrijd prep gebeurd in de periode dat ik het heel zwaar had en mn vriendin 0,0 liefde en aandacht gaf dus toen ging ze het ergens anders zoeken.
Als je een serieuze relatie hebt moet je er ook gewoon mee kunnen dealen dat dit soort shit kan voor komen (alsin even tijdelijk niet zoveel aandacht krijgen)Als ze gewoon een beetje met andere gasten aan het appen etc was terwijl jij je als een autist gedroeg zou ik er niet zo’n probleem van maken.
Een serieuze relatie tussen 2 volwassen mensen moet bestand zijn tegen dat soort dingetjes imo.
Als je een serieuze relatie hebt moet je er ook gewoon mee kunnen dealen dat dit soort shit kan voor komen (alsin even tijdelijk niet zoveel aandacht krijgen)
Als je je aandacht dan ergens anders gaat zoeken moet je er gewoon een punt achter zetten
Een prep duurt geen jaren
Als iemand die zelf jaren IIFYM heeft gedaan snap ik niet hoe een vast voedingsschema niet werkt als je het druk hebtDoor alles wat er prive gebeurd en hoe druk ik het heb met werk, pt, 3n mn bedrijf waarmee ik nu ook supps verkoop merk ik det een strak Voedingsschema niet werkt.
Met jannes afgesproken om IIFYM tegaan doen met grotendeels clean food. Heb macro's en kcal doorgekregen en daar houd ik me aan alleen hoe ik het indeel mag ik zelf bepalen.
Zal vooral haver, kip, rijst ect gaan eten maar kan nu wat makkelijker schuiven
Als iemand die zelf jaren IIFYM heeft gedaan snap ik niet hoe een vast voedingsschema niet werkt als je het druk hebt
IIFYM kost je juist veel meer tijd met constant denken wat je moet eten om je macro’s te halen
Kost veel meer tijd omdat je dingen niet in grote hoeveelheden kunt bereiden
En het “grotendeels clean food” gaat je death trap zijn want dat gaat zich op een gegeven moment gewoon uiten in troep eten om je macro’s/kcals te halen als je het druk hebt
Ik heb zelf gewoon ~ 7 meals die ik elke week rouleer met ongeveer dezelfde kcal en macro’s, scheelt zoveel keuzestress
Lekker wel 😁Voeding van de high day van gisteren IIFYM
4000kcal 550c 280p 60f
Ontbijt (2 uur pre workout)
1150Kcal / 150C / 75P / 24F
- 500g skyr 0%
- 200 Jordans Cruesli
Pre (1 uur pre)
320Kcal / 75C / 5P / 0,4F
- 500ml 100% Sinaasappelsap
- 1 banaan
Post Workout
717Kcal / 100C / 60P / 5F