Fitness Seller

Jasper's Offseason Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.441
Zou oppassen met benchen bro. Van 80, naar 100 en dan gelijk 140kg in 3 sets is vragen om een blessie wat mij betreft. Dan is je bb carrière afgelopen nog voordat ie goed en wel begonnen is. Zou zonde zijn.
Ik had ervoor pec deck en chest press superset als warming up gedaan. 3 sets per. Geen werksets dus die niet genoteerd. Maar ik snap je opmerking

• #1.442
Checkup: 101,8kg (+0,5 deze week)
Dont mind mn harige buik :)

Bijlagen

• VideoCapture_20231017-174908.jpg
    VideoCapture_20231017-174908.jpg
    111,8 KB · Weergaven: 71
  • VideoCapture_20231017-174925.jpg
    VideoCapture_20231017-174925.jpg
    112,4 KB · Weergaven: 69
  • VideoCapture_20231017-174936.jpg
    VideoCapture_20231017-174936.jpg
    112,8 KB · Weergaven: 69
  • VideoCapture_20231017-174943.jpg
    VideoCapture_20231017-174943.jpg
    113,3 KB · Weergaven: 64
  • VideoCapture_20231017-174952.jpg
    VideoCapture_20231017-174952.jpg
    114,4 KB · Weergaven: 64
  • VideoCapture_20231017-175000.jpg
    VideoCapture_20231017-175000.jpg
    113 KB · Weergaven: 62
  • VideoCapture_20231017-175006.jpg
    VideoCapture_20231017-175006.jpg
    112,4 KB · Weergaven: 56
  • VideoCapture_20231017-175011.jpg
    VideoCapture_20231017-175011.jpg
    110,7 KB · Weergaven: 69
Gaat lekker hier, hoe lang push je nog ?

• #1.447
Wat is jullie mening m.b.t hcg tijdens blast&cruise met een kinderwens over 2 a 3 jaar? Ik blast en cruise nu 3 jaar en ben geen moment helemaal off geweest dus mn aanmaak is 0. Hcg zou die aanmaak omhoog moeten krijgen ook als je op trt zit alleen hoor er veel mixende verhalen erover.

Zou het voor mn vruchtbaarheid over 2 jaar veel nut hebben nu bijvoorbeeld 3x 500iu ofzo per week te zetten?

Ben ook heel benieuwd, of is ook hmg nodig?

Wat is jullie mening m.b.t hcg tijdens blast&cruise met een kinderwens over 2 a 3 jaar? Ik blast en cruise nu 3 jaar en ben geen moment helemaal off geweest dus mn aanmaak is 0. Hcg zou die aanmaak omhoog moeten krijgen ook als je op trt zit alleen hoor er veel mixende verhalen erover.

Zou het voor mn vruchtbaarheid over 2 jaar veel nut hebben nu bijvoorbeeld 3x 500iu ofzo per week te zetten?
Ja, sowieso tijdens kuur en cruise.

@ricardovrol hmg is alleen nodig als blijkt dat HCG niet voldoende was. Dus ruim van te voor je zaadkwaliteit en volume laten testen. Zou kijken voor iets van ovitrelle en geen ugl hcg

Voorkomen is altijd beter dan genezen.

Vraag @mucci maar.

Voorkomen is altijd beter dan genezen.

Vraag @mucci maar.
Mee eens. Al ‘moest’ ik ook off gaan om het voorgeschreven te krijgen. Neem het nu wel omdat we in de toekomst een tweede willen maar heb geen zin om 2 jaar aan een stuk skinnier met de dag te worden :o

@RockOfAges @wovano zijn volgens mij gewoon vruchtbaar geworden door middel van hcg. Maar weet niet wat hun protocol was.

Kijk eerst eens überhaupt hoe je vruchtbaarheid is, testen dus. Voor dat je met van alles wilt beginnen.

@RockOfAges @wovano zijn volgens mij gewoon vruchtbaar geworden door middel van hcg. Maar weet niet wat hun protocol was.
Had al jaren geen hcg meer gebruikt en dacht eigenlijk dat ik onvruchtbaar was, maar dat had ik dus verkeerd gedacht. Ik zat zelfs op het einde van mijn blast toen mijn dochter verwekt is. Maar uiteraard heb ik daar enorm veel geluk mee gehad.

Je kunt ook maand of 6 vooraf starten. Nu je zaad testen zegt weinig over hoe het er over 2-3j voorstaat. Je wilt ook niet het risico lopen dat je traject in moet als @Vonk

• #1.457
Heb deze test besteld. Aangeraden door mn huisarts. Deze meet of er meer of minder dan 15 miljoen levende spermacellen in mn lichaam zitten. Ben benieuwd
Screenshot_20231020_110316_Chrome.jpg

Hoe gaat onderzoek van zaad?​

Bij het onderzoek wordt het zaad met een microscoop bekeken. Ze kijken naar hoeveel zaadcellen er zijn, welke vorm ze hebben en of ze goed bewegen.
  • Je krijgt op de huisartsenpraktijk een potje en een formulier.
  • Kijk op welke tijd je het zaad kunt inleveren. Meestal staat dit op het formulier. Je moet het zaad namelijk binnen 1 uur na het klaarkomen naar het laboratorium brengen.
  • Vang het zaad als je klaarkomt op in het potje. Vang het niet op in een condoom. Daar zit vaak iets in dat zaad doodt.
    Het zaad van 1 keer klaarkomen is genoeg.
  • Doe het potje onderweg in een binnenzak of broekzak. Dan blijft de temperatuur goed.
  • Is het zaad ouder dan 1 uur? Of is het te warm of te koud bewaard? Dan heeft het onderzoek geen zin meer. De kwaliteit van zaad is dan al minder geworden.

• #1.460

Hoe gaat onderzoek van zaad?​

Bij het onderzoek wordt het zaad met een microscoop bekeken. Ze kijken naar hoeveel zaadcellen er zijn, welke vorm ze hebben en of ze goed bewegen.
  • Je krijgt op de huisartsenpraktijk een potje en een formulier.
  • Kijk op welke tijd je het zaad kunt inleveren. Meestal staat dit op het formulier. Je moet het zaad namelijk binnen 1 uur na het klaarkomen naar het laboratorium brengen.
  • Vang het zaad als je klaarkomt op in het potje. Vang het niet op in een condoom. Daar zit vaak iets in dat zaad doodt.
    Het zaad van 1 keer klaarkomen is genoeg.
  • Doe het potje onderweg in een binnenzak of broekzak. Dan blijft de temperatuur goed.
  • Is het zaad ouder dan 1 uur? Of is het te warm of te koud bewaard? Dan heeft het onderzoek geen zin meer. De kwaliteit van zaad is dan al minder geworden.
Dit is idd volgende stap. Die zelftest geeft een snelle indicatie of er meer of minder dan 15 miljoen levende cellen zijn. Als die test negatief uitkomt kunnen we een uitgebreide specifiekere test doen gaf ze aan

Terug
Naar boven