- Waardering
- 27.813
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Als jij zorgt dat Poetin geen bommen gooit op Hlmond..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij zorgt dat Poetin geen bommen gooit op Hlmond..
Mei is net kut kwa planning ivm vakantie enzo dat jaar voor mij. December komt perfect uitJe kunt ook de Benelux en Siggi volgend jaar met mij doen![]()
Mag op mijn lengte 89 wegen lol
Veel minder. 89kg
Nee het is wat bullshark zei: 91.6kg
Bij siggis afgelopen jaar was het 89,0kg voor mij en ik was 177,7cm. Heb het formulier waar de weight cap opstaat nogNee het is wat bullshark zei: 91.6kg
En dat is tot 177.8 kom je daar net boven is het 94.8kg
Nee het is wat bullshark zei: 91.6kg
En dat is tot 177.8 kom je daar net boven is het 94.8kg
Bij siggis afgelopen jaar was het 89,0kg voor mij en ik was 177,7cm. Heb het formulier waar de weight cap opstaat nog
npcnewsonline.com
Zijn die regels 100% ook al doorgevoerd naar npc nederland? Heb die ss van de site van npc nederland namelijk![]()
Official Classic Physique Rules - NPC News Online
npcnewsonline.com
De weight caps zijn vorig jaar in Augustus verhoogt voor zowel pro als amateur npc.
Beetje eelt kweken, je voeten holtrekken en je hebt wat extra ruimte.Bij siggis afgelopen jaar was het 89,0kg voor mij en ik was 177,7cm. Heb het formulier waar de weight cap opstaat nog
Gaat om 4kg idd. Maar visueel een wereld van verschil (was maar 6 weken ook)Hoeveel kg ben je in de mini cut eigenlijk verloren?
Heb zo het idee dat dat over een 3-4kg gaat terwijl de calorieën zo laag waren?
Ja man hetzelfde weekend gelijk wereldwijd ingevoerd.Zijn die regels 100% ook al doorgevoerd naar npc nederland? Heb die ss van de site van npc nederland namelijk
Vorrige keer 86,5kgJa man hetzelfde weekend gelijk wereldwijd ingevoerd.
Maar als je echt 177.7 meet ben je idd ook nog maar 1 millimeter verwijderd van mijn klasse (94.8).
Hoeveel stond je de vorige keer op stage?