Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebruikte eerst ook geen ai omdat ik het niet nodig vond. Kreeg dinsdag erge last van jeukende tepes en appte coach en die zij neem nou gewoon je arimidex dus vandaar dat ik t weer begon te nemen. En meteen begonnen de darmklachtenDi zei je tegen wovano dat je geen ai gebruikt, en nu ben je er verrot van ?
Arimidex gebruik je ook niet bij mogelijke gynovorming, maar start je met 10mg Nolvadex. Maar om voor jeukende tepels al AI te gaan gebruiken ?
iets meer last van verhogen HCG is vaak ff wennen. als je echt gyno krijgt behandel je pas. het hele Ari verhaal komt telkens terug in dit topic, en Ari is ook niet zo 'gezond' zoals ik al eerder liet zien.
Waarom ga je nou niet gewoon bloedprikkenGebruikte eerst ook geen ai omdat ik het niet nodig vond. Kreeg dinsdag erge last van jeukende tepes en appte coach en die zij neem nou gewoon je arimidex dus vandaar dat ik t weer begon te nemen. En meteen begonnen de darmklachten
Voor elk klein dingetje bloedprikken?
Beter dan blindelings AI slikken voor een bietje jeuk aan je tiet toch? Tuurlijk, je coach geeft aan dat AI verstandig is, maar die weet ook niet precies wat je voelt of waar 't vandaan kan komen zonder metingen. Kheb ook wel eens jeuk aan m'n tiet, paar dagen daarna opeens een puistje.
Solid cut welDit is het resultaat ik afgelopen 6 weken. Meer dan tevreden ermee. Nu eerste echt goede leanbulk draaien met daily Cardio en super clean strikt eten
Voor elk klein dingetje arimidex erin duwen?
Ik snap zeker wat je bedoeld. Vind bloedprikken alleen zo duur om voor alleen zoiets te doen en heb er een giga hekel aan en val bijna flauw (ja ik ben een watje als iemand anders me prikt)
Gezondheid kent geen prijsIk snap zeker wat je bedoeld. Vind bloedprikken alleen zo duur om voor alleen zoiets te doen en heb er een giga hekel aan en val bijna flauw (ja ik ben een watje als iemand anders me prikt)
Vandaar dat ik sneller neig naar dit dan naar bloedtesten

Dit is het resultaat ik afgelopen 6 weken. Meer dan tevreden ermee. Nu eerste echt goede leanbulk draaien met daily Cardio en super clean strikt eten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind het persoonlijk nog een beetje te vroeg om nu alweer een lean bulk te beginnen. Je staat er een stuk beter voor dan 6 weken geleden, maar je bent plat gezegd nog steeds vrij vettig. Als je nu weer in een surplus gaat, kom je jezelf na x-aantal weken wéér tegen en begint de ellende weer opnieuw.
Ik functioneer gewoon 0,0 op een te laag vetprecentage, mn werk, relatie, alles lijd eronder. Heb ook nog een druk leven buiten alleen bodybuilding om. Voor een show prep oke dan moet ik ff paar maanden alles eronder laten lijden, maar mu is dat gewoon niet mogelijk.Ik zou ook dieper cutten anders zijn we in april alweer klaar met de bulk
Ik zit nu op 3200, toen ik niet goed funcioneerde was gemiddelde van 2100 waarvan meerdere 1700 dagen3200 is nog niet bijzonder laag om “0.0 te functioneren”. je bf% nu is ook niet dat je lichaam er alles aan doet om in leven te blijven. Eet gewoon meer verzadeging, als je nu te snel gaat bulken dan is je bulk kort. Als ik je laatste shape fotos zie zou ik er minimaal nog 5kg afhalen en wellicht wel meer als je het aankan.
Weet niet of dat gerelateerd is aan je bf% of het feit dat je in 1x naar 1700kcal dropte. Zou ik me ook aardig kut voelen.Ik functioneer gewoon 0,0 op een te laag vetprecentage, mn werk, relatie, alles lijd eronder. Heb ook nog een druk leven buiten alleen bodybuilding om. Voor een show prep oke dan moet ik ff paar maanden alles eronder laten lijden, maar mu is dat gewoon niet mogelijk.
Hoho ik ben dinsdag eindelijk verhoogd naar 3900 op TD en 3300 op NTD🥲. Heb me ook weken kut gevoeld, wakker worden met honger etc maar als dat nodig is voor optimale progressie it’s fine by me.Ondertussen @Diego1999 gedurende zijn hele bulk niet boven de 3600 kcal en hier loopt men al dood te gaan op 3200 😂