- Waardering
- 32.573
- Massa
- 160kg
Ja dat is idd andere koek 😜Ik zit nu op 3200, toen ik niet goed funcioneerde was gemiddelde van 2100 waarvan meerdere 1700 dagen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat is idd andere koek 😜Ik zit nu op 3200, toen ik niet goed funcioneerde was gemiddelde van 2100 waarvan meerdere 1700 dagen
Nou, t zorgt anders voor grote problemen.... iedereen geeft je hetzelfde advies 😉.
Wij testen zelf ook alleen bij uitzondering de oestradiolwaarde. Bijvoorbeeld als er verdenking is op een Leydig- of Sertoliceltumor bij een gynaecomastie work-up zonder duidelijke oorzaak. Voor de rest zegt die waarde vrij weinig. Als iemand gynaecomastie heeft schrijven we tamoxifen voor, daar verandert een oestradiolwaarde verder niks aan nee.Ik ben eigenlijk ook niet helemaal mee. Wat moet een bloedtest precies uitwijzen voor TS? Als hij last heeft van opkomende gyno, dan heeft hij last van opkomende gyno. Of zijn oestrogeen op dat moment X of Y is, is toch niet bepaald relevant? Of mis ik iets?
Overigens zijn er imo een paar betere opties om hiermee te dealen dan gelijk maar weer die t*fus ai’s te nemen. Je moet eerst de a:e verhouding van je cycle even onder de loep nemen en anders kan je nog altijd good old tamoxifen gebruiken. Mijn persoonlijke ervaring is dat SERMS een stuk gebruiksvriendelijker zijn dan AI’s en ook nog eens effectiever tegen gyno.
Mee eens idd. Mn coach is op een of andere manier erge fan van ai's, vooral in een cut wilt ie mn oestrogeen erg laag hebben en altijd standaart een ai ook als ik 0,0 oestrogeen sides heb.Ik ben eigenlijk ook niet helemaal mee. Wat moet een bloedtest precies uitwijzen voor TS? Als hij last heeft van opkomende gyno, dan heeft hij last van opkomende gyno. Of zijn oestrogeen op dat moment X of Y is, is toch niet bepaald relevant? Of mis ik iets?
Overigens zijn er imo een paar betere opties om hiermee te dealen dan gelijk maar weer die t*fus ai’s te nemen. Je moet eerst de a:e verhouding van je cycle even onder de loep nemen en anders kan je nog altijd good old tamoxifen gebruiken. Mijn persoonlijke ervaring is dat SERMS een stuk gebruiksvriendelijker zijn dan AI’s en ook nog eens effectiever tegen gyno.
Wat was je prolactinewaarde? En was die wel op nuchtere maag en in de ochtend? Wij zien best veel lichtverhoogde prolactines, beetje tussen de 20-30 μg/l. Vaak blijkt de bloedtest dan niet op nuchtere maag of in de ochtend gedaan, en vaak is een herhaalmeting ook normaal. Dit zijn tegelijk ook waardes die nergens impact op hebben, en al helemaal niet bij kuurders. De keren dat het écht verhoogd was kan ik vooralsnog op één hand tellen, en dan is er vaak sprake van een prolactinoom (tumor) en daar wil je ook echt wat mee.Mee eens idd. Mn coach is op een of andere manier erge fan van ai's, vooral in een cut wilt ie mn oestrogeen erg laag hebben en altijd standaart een ai ook als ik 0,0 oestrogeen sides heb.
Heb normaal nooit last van oestrogene Bijwerkingen, alleen snel van prolactine. Maar door de hcg kreeg ik wel last maar miss ook prolactine gerelateerd ipv oestrogeen.
Ik volg puur mn coach zn orders op
Heb nooit mn prolactine waarden gemeten. Alleen bij tren of npp dan zwelt binnen 2 weken mn gyno klier al flink op en word hij al snel 3x zo groot. Als ik hige dosering caber neem of de tren eruit haal krimpt ie binnen paar weken weer tot een kleine erwt. Echter heb ik op solo 900mg test zonder ai of iets 0,0 last van gyno. Vandaar mn conclusie dat het prolactine gerelateerd is.Wat was je prolactinewaarde? En was die wel op nuchtere maag en in de ochtend? Wij zien best veel lichtverhoogde prolactines, beetje tussen de 20-30 μg/l. Vaak blijkt de bloedtest dan niet op nuchtere maag of in de ochtend gedaan, en vaak is een herhaalmeting ook normaal. Dit zijn tegelijk ook waardes die nergens impact op hebben, en al helemaal niet bij kuurders. De keren dat het écht verhoogd was kan ik vooralsnog op één hand tellen, en dan is er vaak sprake van een prolactinoom (tumor) en daar wil je ook echt wat mee.
Zou ik het dan toch een keer laten testen. Wij horen het vaak, maar zien het tot nu toe nooit in de bloedonderzoeken. We hebben 370 bloedonderzoeken met prolactine gedaan (eigenlijk iets minder, sommige rapporten zijn dubbel vanwege nabepalingen, maar laat het er in elk geval ruim 300 zijn), en we hebben er nog geen 5 tussen gehad met een écht verhoogd prolactine. Ik weet het niet helemaal zeker omdat we dit niet specifiek bijhouden, maar geen van deze gevallen had gynaecomastie van wat ik weet.Heb nooit mn prolactine waarden gemeten. Alleen bij tren of npp dan zwelt binnen 2 weken mn gyno klier al flink op en word hij al snel 3x zo groot. Als ik hige dosering caber neem of de tren eruit haal krimpt ie binnen paar weken weer tot een kleine erwt. Echter heb ik op solo 900mg test zonder ai of iets 0,0 last van gyno. Vandaar mn conclusie dat het prolactine gerelateerd is.
De gyno is gekomen tijdens mn 2e kuur waar ik anadrol nam. Anadrol is niet oestrogeen maar kan wel iets met de receptoren doen, zat op anadrol solo toen namelijk
Hmm okey interessant. Wat zou er dan voor zorgen dat ik dit alleen bij tren en npp krijg en cabergoline het stopt.Zou ik het dan toch een keer laten testen. Wij horen het vaak, maar zien het tot nu toe nooit in de bloedonderzoeken. We hebben 370 bloedonderzoeken met prolactine gedaan (eigenlijk iets minder, sommige rapporten zijn dubbel vanwege nabepalingen, maar laat het er in elk geval ruim 300 zijn), en we hebben er nog geen 5 tussen gehad met een écht verhoogd prolactine. Ik weet het niet helemaal zeker omdat we dit niet specifiek bijhouden, maar geen van deze gevallen had gynaecomastie van wat ik weet.
Kan van alles zijn. Ik zou er sowieso niet vanuit gaan dat je dan alleen tren of NPP injecteert (of überhaupt tren of NPP). Diederik Smit heeft bijna 300 vials laten onderzoeken tussen 2014 en 2018, en slechts in 13% van de gevallen zaten alleen de AAS die op het label stonden in de vial. In 35% van de gevallen zaten er ook andere AAS in, en in 47% van de gevallen zaten er alléén andere AAS in. In 2019 is er ook nog middelenonderzoek door de WUR verricht met enkele tientallen middelen. In géén van de vials met trenbolon zat alleen trenbolon. Er zaten altijd ook andere AAS in (vrijwel altijd testosteron, maar ook boldenon, en vaak was de testosteronconcentratie ook hoger dan de trenbolonconcentratie). Nandrolon zelfde verhaal, waarbij er soms ook simpelweg geen nandrolon in zat. De caber zou ook heel goed iets anders in kunnen zitten, al is dat nooit onderzocht hier in NL naar mijn weten. Wel andere tabletten: de tamoxifen bevatte dan weer wel vaak tamoxifen, maar de proviron bevatte bijvoorbeeld nooit proviron (en ironisch genoeg wel tamoxifen bijv.).Hmm okey interessant. Wat zou er dan voor zorgen dat ik dit alleen bij tren en npp krijg en cabergoline het stopt.
Interessant dit! Zal me er even verder in verdiepen iddKan van alles zijn. Ik zou er sowieso niet vanuit gaan dat je dan alleen tren of NPP injecteert (of überhaupt tren of NPP). Diederik Smit heeft bijna 300 vials laten onderzoeken tussen 2014 en 2018, en slechts in 13% van de gevallen zaten alleen de AAS die op het label stonden in de vial. In 35% van de gevallen zaten er ook andere AAS in, en in 47% van de gevallen zaten er alléén andere AAS in. In 2019 is er ook nog middelenonderzoek door de WUR verricht met enkele tientallen middelen. In géén van de vials met trenbolon zat alleen trenbolon. Er zaten altijd ook andere AAS in (vrijwel altijd testosteron, maar ook boldenon, en vaak was de testosteronconcentratie ook hoger dan de trenbolonconcentratie). Nandrolon zelfde verhaal, waarbij er soms ook simpelweg geen nandrolon in zat. De caber zou ook heel goed iets anders in kunnen zitten, al is dat nooit onderzocht hier in NL naar mijn weten. Wel andere tabletten: de tamoxifen bevatte dan weer wel vaak tamoxifen, maar de proviron bevatte bijvoorbeeld nooit proviron (en ironisch genoeg wel tamoxifen bijv.).
Prolactine veroorzaakt ook bij patiënten met een prolactinoom géén gynaecomastie, tenzij het de eigen testosteronaanmaak onderdrukt. Want dat kunnen hoge prolactinewaardes natuurlijk wel doen. Zodra je die patiënten echter aan de TRT zet trekt de gynaecomastie ook weg, ondanks enorm verhoogde prolactinewaardes. Daar zie je dikwijls prolactinewaardes tot (ver) boven de 100 μg/l.
Sta je met @ak samen, gezelligZou 2 jaar offseason nemen maar zit toch te twijfelen om over 40 weken de iron man en bonac mee te doen..
Zou da nu nog een 18 weken push kunnen doen, dan 4 weken hold en dan start prep op 18 weken uit.
Ik twijfel alleen of ik genoeg vebeteringen heb sinds mn laatste wedstrijd en of ik groot genoeg ben.
Hier een vergelijking start prep vorrig jaar februari (ongeveer jaar legeden) en mn huidige shape. Ongeveer 7kg verschil
Ik ga ook alleen bb doen. Ben te zwaar voor classic