MuscleMeat

Jasper's Offseason Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Momenteel zit ik in een health phase (2e week)

Ik zet 125 test elke 5 dagen dus ongeveer 200 totaal per week.

Heb de eerste 3 jaar mn health niet al te serieus genomen. Nooit bloedwaarden gemeten, en veel te kort off tussen cycles in. Dus dat wil ik nu ff heel anders gaan aanpakken.

Ik wil over 4 weken bloedwaarden prikken, en kijken hoe ze ervoor staan. Ik wil de cruise dan nog doortrekken tot 10 a 12 weken waarvan laatste 6 in een kcal tekort.

Ik wil mijn health tijdens de kuur veel beter gaan bijhouden.

- 3x pw bloeddruk meten. Word deze te hoog verhoog ik mn telmisartan dosering van 40 naar 60 of 80.

- meerdere keren per week mijn hartslag in rust meten, als deze hoger word en blijft voeg ik Nebivolol toe om mijn hartslag lager te houden en druk op mn hart te verminderen.

- 3x pw nuchtere bloedsuiker meten. En hierop mijn insuline dosering aanpassen.

- En als nieuwe erbij: elke week hdl, ldl en Triglyceriden meten. Worden deze waarden slechter voeg ik 5mg rovuvastatin toe pre bed.

Dit is buiten mn grote bloedwaarden panelen om.

Heb al deze medicatie besteld dus heb ze altijd voor als ik ze nodig heb.

Volgende kuur gaat of een high test solo kuur worden of een low test en tren kuur worden. Ga erg lekker op tren heb ik gemerkt alleen is wel erg hard op je lichaam

Goeie coach ook die je dat laat doen lol

Uiteindelijk is de atleet daar imo zelf voor verantwoordelijk.

Een prep coach zijn taak is mensen preppen / wedstrijden helpen winnen, puinruimen moet je daarna toch echt zelf doen.

Een prep coach zijn taak is mensen preppen / wedstrijden helpen winnen, puinruimen moet je daarna toch echt zelf doen.
Dus een coach mag je ook van alles voorschrijven niet denkend aan je gezondheid? Ik vind dat een coach toch zijn atleten moet aansturen om gezondheid waardes te checken. Bloeddruk / hartslag en glucose minimaal 1x pw en bloed mag rustig wel 3x pj als je goed gebruikt. Een “ongelukje” kan altijd en kan een coach niet voor aangesproken worden, maar roekeloos rijd gedrag is de coach toch verantwoordelijk voor aangezien die het stuur vast heeft.

Andere kant ben je ook wel een oetlul als je zelf je gezondheid niet bijhoud.

• Like
Waarderingen: 6am

Tuurlijk ben je daar zelf verantwoordelijk voor, maar ik mag hopen dat je als coach niet iemand laat permablasten zonder eens in de tijd z'n bloedwerk tezien

Lijkt mij toch niet dat je op je naam wilt hebben dat een klant het ziekenhuis ingekuurd is onder jouw begeleiding
Alhoewel ik er wel een paar ken waarbij dat het geval is :o

Tuurlijk ben je daar zelf verantwoordelijk voor, maar ik mag hopen dat je als coach niet iemand laat permablasten zonder eens in de tijd z'n bloedwerk tezien

Lijkt mij toch niet dat je op je naam wilt hebben dat een klant het ziekenhuis ingekuurd is onder jouw begeleiding
Alhoewel ik er wel een paar ken waarbij dat het geval is :o

Mwa, ik denk dat de meeste coaches op hoog (wedstrijd)niveau niet al te begaan zijn daarmee. Ik denk niet dat Chris Aceto zijn klanten om blood work vraagt voor een prep.

Of het juist / correct is is een tweede, maar ik denk toch dat het meestal zo gaat in het wereldje.

Overigens zou ik bulken met tren sowieso afraden en high test only ook.

Gebruik gewoon conventionele shit, deca/npp, bold etc. Je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden.

• #1.888
Ik houd zelf nuchtere bloedsuiker en bloeddruk wel regelmatig bij. Alleen bloedwaarden niet, en dat was dom. Vandaar dat ik het nu strikt oppak

• #1.889
  • #1.890
1000024078.jpg

Bloeddruk is atm dit op 40mg telmisartan pd. Dus heel netjes

Mwa, ik denk dat de meeste coaches op hoog (wedstrijd)niveau niet al te begaan zijn daarmee. Ik denk niet dat Chris Aceto zijn klanten om blood work vraagt voor een prep.

Of het juist / correct is is een tweede, maar ik denk toch dat het meestal zo gaat in het wereldje.
Ik weet van een atleet van hem dat hij dat wel vraagt.

Overigens zou ik bulken met tren sowieso afraden en high test only ook.

Gebruik gewoon conventionele shit, deca/npp, bold etc. Je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden.
High test love it. Beste shit die ze ooit uitgevonden hebben.

• #1.896
Lol why zoveel haat naar een test solo kuur. De ene word idd een waterballon maar dar geld niet voor iedereen. Ga zelf heerlijk op high test

Jij zet er toch altijd nog iets van primo oid naast?
Verschillende dingen gedaan, voorkeur gaat sowieso uit naar high test. Primo vind ik echt kut, als ik moest kiezen voor een compound erbij dan zou het mast zijn.

Primo maakt m'n libido depressief lol plus ik krijg er geen drive van met trainen.

Sterker nog, onder mijn begeleiding wordt er niet gekuurd als er geen bloedwaardetest gedaan wordt.

Het gelul gaat ook rond op SM, dat wil je als coach ook liever niet.

Terug
Naar boven