- Waardering
- 27.801
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik gebruik metformine. B12 word mee gemeten met bloedonderzoek dus ga het zienJasper, gebruik je ook metformine voor BS regulatie ?
Dit heeft ook de eigenschap je b12-status te verlagen !
Metformine kan wel zorgen voor een afwijking bij kinderen, meen me te herinneren dat jullie (op korte termijn) een kinderwens hadden toch?Ja ik gebruik metformine. B12 word mee gemeten met bloedonderzoek dus ga het zien
Ik zie het nu ik het terug heb gelezen inderdaad. Je neemt het pas zodra je waarden verminderen. Je overweegt tevens tren en volgens mij dumpt cholesterol bij iedereen die tren neemt dus veilige aanname dat je er medicatie voor cholesterol bij gaat slikken.Niet helemaal correct. Neem niks voor chesterol en neem telmisartan vooral voor de cardioprotective voordelen dan bloeddruk omdat mn bloeddruk altijd prima is.
Ik heb nog een paar willekeurige pagina's gelezen en daar voelde je je ook niet top.Voelde me altijd top, nooit last tijdens het kuren ect. Alleen nu sinds paar dagen heel moe en soms druk op de borst vandaar dat ik nu in wachtkamer huisarts zit om het even te laten checken
Je hebt niks aan je horloge voor apneu, naast dat je volgens je horloge gewoon rem slaap hebt.Houd laatste dagen Horloge om tijdens slapen om te checken of er wel slaapapneu plaatsvind. Word wel meerdere keren wakker volgens Horloge alleen idk of dit normaal is.
![]()
Heb eerder t gevoel dat t een hype isTegenwoordig heeft iedereen die 3 x in de gym is geweest slaap apneu.

Totdat je het wel echt hebt, het zuigt namelijk echtHeb eerder t gevoel dat t een hype is
Paar jaar geleden hoorde ik er niemand over
Ja dat geloof ik meteen, maar de CPAP maskers vliegen tegenwoordig om de oren alsof mensen slaap apneu "willen" hebben.Totdat je het wel echt hebt, het zuigt namelijk echt

Ik denk meer dat er steeds meer mensen bewust van worden en zodoende er eens achteraan gaan. En gelukkig maar!Heb eerder t gevoel dat t een hype is
Paar jaar geleden hoorde ik er niemand over
Heeft me bijna 10 weken gekost om te wennen met slapen er mee maar merk nu wel eindelijk verschil gelukkig. Ik kreeg maar 12 minuten rem slaap per nacht lolJa dat geloof ik meteen, maar de CPAP maskers vliegen tegenwoordig om de oren alsof mensen slaap apneu "willen" hebben.
Had toen begrepen bij een seminar van EP dat gasten letterlijk een CPAP masker kochten terwijl ze geen eens apneu hadden omdat ze dan het idee hadden dat ze betere kwaliteit slaap hadden
Lijkt mij helemaal kut met zo'n ding op pitten
Is ook kut.Ja dat geloof ik meteen, maar de CPAP maskers vliegen tegenwoordig om de oren alsof mensen slaap apneu "willen" hebben.
Had toen begrepen bij een seminar van EP dat gasten letterlijk een CPAP masker kochten terwijl ze geen eens apneu hadden omdat ze dan het idee hadden dat ze betere kwaliteit slaap hadden
Lijkt mij helemaal kut met zo'n ding op pitten