MassOrPass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.818
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik las eerder ergens dat je pds hebt, zelf word ik daardoor heel vermoeid soms.Morgen afspraak bij huisarts staan ivm extreme vermoeidheid ondanks minimaal 8 uur slaap. Vermoed zelf slaapapneu omdat ik ook erg snurk en dus zo moe wakker word. Heb ook sinds paar dagen steeds flinke druk op linker borst dus ga t maar ff laten checken allemaal. Ik houd jullie up to date
Vermoeidheid bij pds (crohn en colitis) is vaak een b12 tekort. Slik het eens bij en kijk of het beter word.Ik las eerder ergens dat je pds hebt, zelf word ik daardoor heel vermoeid soms.
Dank zal het een proberen.Vermoeidheid bij pds (crohn en colitis) is vaak een b12 tekort. Slik het eens bij en kijk of het beter word.
geen dingen eten die een opvlamming veroorzaken. Juist de constante ontstekingen en verlittekening is de oorzaak dat je darm veel vitamines en voedingsstoffen slecht opneemt.Dank zal het een proberen.
Zelf denk ik omdat ik vaak produten eet die ik slecht verdraag waardoor mijn darmen tijdens de nacht bezig is met het eten verteren etc.
Hij kan prima een maandje b12 gaan slikken en aanzien of het beter word. Een potje kost geen drol en is minder gedonder dan bloed prikken en wachten op uitslag. En het is niet lukraak het is een veel voorkomend probleem bij mensen met crohn of colitis wat hij zelf aangeeft te hebben.Ik zou bloedprikken om te kijken of je überhaupt een b12 tekort hebt of ergens een ander tekort en gericht te werk kan gaan dan lukraak vitamine b12 slikken.
Snap ik maar als je in t bloedonderzoek meer meeneemt kan je gericht te werk gaan. Ben zelf dietist ben het verder met je eens en snap ook je gedachtengang hoor.Hij kan prima een maandje b12 gaan slikken en aanzien of het beter word. Een potje kost geen drol en is minder gedonder dan bloed prikken en wachten op uitslag. En het is niet lukraak het is een veel voorkomend probleem bij mensen met crohn of colitis wat hij zelf aangeeft te hebben.
is dat niet gebeurt dan? kan me dat niet voorstellen.Ik ben van mening dat een coach het moet adviseren en dat de atleet er dan zelf verantwoordelijk voor is.
Ik raad het mn klanten zelf ook altijd aan, maar geef zelf weinig kuuradviezen want train veel natty's
Had zelf gewoon vaker bloed moeten meten. Gewoon 4x pj
Sterker nog, onder mijn begeleiding wordt er niet gekuurd als er geen bloedwaardetest gedaan wordt.
Dat weten jullie nooit zeker. Maar wel super dat je er zo instaat. Dat is ook mijn cup of thee.Idem hier. ook als ze een eerste kuur willen laat ik ze ervoor bloedprikken
Eiwit inname naar? Heb op dit forum wisselingen voorbij zien komen, variërend van de gebruikelijke 2gr/kg tot 4.5 gr/kg.Dat weten jullie nooit zeker. Maar wel super dat je er zo instaat. Dat is ook mijn cup of thee.
Maar ik schrijf niets voor. Wil het wel weten als ze gebruiken omdat dan je eiwit inname gewoon omhoog moet.
1000mcg vitamine B12 suppleren kan totaal geen kwaad. Je doet net of wanneer je het doet, het erg slecht voor je is.Ik zou bloedprikken om te kijken of je überhaupt een b12 tekort hebt of ergens een ander tekort en gericht te werk kan gaan dan lukraak vitamine b12 slikken.
1.8gr per lbs bodyweight. ~1.8x2.2 dus grofweg 4g per kg lichaamsgewichtEiwit inname naar? Heb op dit forum wisselingen voorbij zien komen, variërend van de gebruikelijke 2gr/kg tot 4.5 gr/kg.
Is wetenschappelijk de logaritme van het aantal malen je herstel vermogen si vermeerderd tov natty.Eiwit inname naar? Heb op dit forum wisselingen voorbij zien komen, variërend van de gebruikelijke 2gr/kg tot 4.5 gr/kg.
De uitslag van de bloedwaardetest verwacht ik ook gewoon in te kunnen zien.Dat weten jullie nooit zeker. Maar wel super dat je er zo instaat. Dat is ook mijn cup of thee.
Maar ik schrijf niets voor. Wil het wel weten als ze gebruiken omdat dan je eiwit inname gewoon omhoog moet.
Niet helemaal correct. Neem niks voor chesterol en neem telmisartan vooral voor de cardioprotective voordelen dan bloeddruk omdat mn bloeddruk altijd prima is.Ik bemoei me graag zo min mogelijk met wat mensen doen maar ik heb hier een paar pagina's gelezen en als ik het goed begrijp ben je 22 jaar jong en heb je medicijnen voor bloeddruk, hartslag, cholesterol en ben je daarnaast nog eens oververmoeid met mogelijk apneu en ook nog eens een fikse druk op je borst?
Voor je doelen gaan is een prachtig iets en zou toegejuicht moeten worden, maar om die doelen te behalen is het erg raadzaam om niet voor de tijd tussen 6 planken te eindigen. Doen alsof je weer flink kunt gaan kuren de seconde dat je bloedwaardes weer enigszins genormaliseerd zijn is dan op zijn zachtst gezegd dom te noemen. Je zult het eerste forumlid niet zijn dat voor zijn 30e levensjaar in het ziekenhuis komt met problemen aan zijn tikker.
Hebben het 1x over bloedwaarden gehad 4 weken voor prep starte. Maar toen eerder met prep gestart dus toen niet gebeurd. Verder nooit eigelijkis dat niet gebeurt dan? kan me dat niet voorstellen.