AndroidHealthClinic

Jasper's Offseason Log

Mis vitamine B12

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.944
Wekelijkse at home checkup gehad.

Gewicht: 100,4kg
Bloeddruk: 122/66
Bloedsuiker nuchter: 4,1
ECG scan Horloge (net gekalibreerd):
1000025815.jpg

Ik neem die ecg met flink wat korrels zout maar is een prima indicatie of er iets met je hart aan de hand is gaf diederik smit aan.

1000025815.jpg

Ik neem die ecg met flink wat korrels zout maar is een prima indicatie of er iets met je hart aan de hand is gaf diederik smit aan.
Welk horloge heb je?

Klopt, net als vetmeting met Tanita.

• #1.950
Huidige shape momenteel week 5 health phase. Voeding is momenteel nog echt trash en heb sinds ik op mezelf woon echt moeite met het goed opakken.

1000026041.jpg
1000026042.jpg
1000026043.jpg
1000026044.jpg
1000026045.jpg

• #1.952
Als je voeding trash is, is het dan wel een health phase? Gezonde voeding lijkt mij een vrij essentieel onderdeel van zo’n fase.

Wanneer ga je weer preppen?
Voeding vooral trash kwa consistentie en hoeveelheid. Lukt me niet een strak plan vast te houden.

Moet gewoon ff koppie erbij en doen

Aankomende jaren geen prep, eerst massa. Ga over 2 weken kcals langzaam verlagen en een minicut van 8 weken doen. Tot ik een totale health fase van 14 weken heb gehad en dan weer blasten (als echo goed uitkomt teminste)

Tegenwoordig is voeding met sites als musclemeat e.d. makkelijker dan ooit.

• #1.956
Maakte iemand anders hiervoor jouw maaltijden dan? Op jezelf wonen en met niemand rekening te hoeven houden is juist de meest ideale situatie die er is imo.
Nee maar ik at altijd alleen en zelf en mocht van ouders maar 1x pd koken dus prepte alles. Nu heb ik andere werktijden en eet ik in avond samen met vriendin dus is stuk kutter kwa dat

Althans:

Jumbo: 11,65/kilo
Musclemeat: 11,98/kilo - bereidingstijd - geen watergewicht - geen bakspray nodig

En geen afval. Bij supermarkt kip hou je soms nog net 20 gram of hoeveel dan ook over die je dan weer in de koelkast legt en bij je volgende meal bent vergeten.

En geen afval. Bij supermarkt kip hou je soms nog net 20 gram of hoeveel dan ook over die je dan weer in de koelkast legt en bij je volgende meal bent vergeten.
Ik heb ongeveer 50gram afval over 2 kilo kipfilet. bij welke meal je telt maakt ook niet uit. maar voor velen is vooraf gemaakt maaltijden het handigst ja.
maar kan me voorstellen dat niet iedereen 6,- per meal kan missen.

Terug
Naar boven