BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je bovenbenen dwarven de mijne op 4kg minder, terwijl ik toch het meeste vet opsla op me bovenbenen![]()

). Maar als je cm's wilt winnen op je benen raad ik je echt aan om leg press naast squat te doen en gewoon lekker diep te gaan. Leg extensions branden ook echt flink bij mij dus dat zou ook een optie kunnen zijn. Je blijft sterker worden, die BOR doe ik je niet na! Dat techniek dan minder is is gewoon normaal. Ook je romanian deadlift gaat lekker, ik voel hem ook vaak in mijn rug.. Maar ook in mijn hams, probeer als je zakt en dan weer omhoog komt goed de spanning op je hamstrings te houden.

Dankje Johan! Ja ik zal je tip meenemen voor volgende keer. Misschien dat ik ook ene training begin met RDL en andere met bor om het probleem te voorkomen.
Ja is goed, ik liet altijd de spanning vallen als ik weer het gewicht omhoog moest krijgen. Maar als je bij RDL ook puur het gewicht uit je hams omhoog trekt dan is het echt killing. Afwisseling is altijd goed, dan kan je ook de ene keer meer gas geven met BOR en andere training met RDL.

Die armen komen wel weer goed man ! Succes met je nieuwe methode

), rug ging eigenlijk ook prima qua kracht en ook voelen de oefeningen prima aan. Schouders ook wel eigenlijk, alleen armen en kuiten gaan k*t (de echt kleine spiergroepen dus) 
Benen groeien gewoon een stuk makkelijker. Mijn benen hebben monster gains gemaakt terwijl ik half mank loop van de blessures. Armen daarentegen zijn vrij klein, maar 2/3 cm groter dan die van jou en dat op mijn lengte. Gewoon wat vaker en meer armen doen, wat meer variëren. Meen me te herinneren dat toen ik dat deed het vrij hard ging, totdat uiteindelijk de onvermijdelijk volgende blessure de kop op stak. Je moet alleen wel een beetje een mentaliteit opbouwen om door die vermoeidheid door te trainen, ook vaak last van. Paar curls voor de compounds zie ik dan zelf minder de waarde van in, naar mijn idee word je daar juist alleen moeer van. Meeste compounds zijn meestal ook niet echt grote biceps bouwers (m.u.v. chinups)(met SS maakte ik ook 0,0 arm gains totdat ik uiteindelijk wat curls erbij gooide).

Doen waar je je goed bij voelt kerel, dat traint alleen maar fijner. Ik zou zelf niet een isolatie doen voor me compounds maar hey, misschien werkt het wel dondersgoed. Klinkt meer alsof je indd even een weekje rust nodig hebt om daarna weer vol te knallen. Zoek een trainingsmaatje die je erdoorheen sleept om je oefeninen voor die dag af te maken, uiteindelijk is het een mentale kwestie waar je gewoon even overheen moet![]()

Ja die rustweek heb ik echt nodig, ben echt chagrijnig merk ik en heb nergens zin in
Ja is ook zeker een mentale kwestie, ben dat zeker met je eens. Ben gewoon echt mentaal wel moe want train nu al iets van 4 maanden achtereen dus wordt wel tijd voor een rustweek idd
Trouwens jij traint bij gold's toch, is 5 minuten met de auto van mijn huis vandaan
Zouden weleens samen kunnen trainen als je wilt.
Waar woon jij dan?
Ik train indd bij golds , vind prima om eens samen te trainen, merk zelf ook dat ik veel minder gain dan toen ik nog een trainingsbddy had. Huidige schema is een split : borst triceps/ rug biceps/ benen overig en in theorie is dat de komende ma/di/do/zat/zon/dins/do/vrij/etc.