- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch mooie DL na zo'n lange tijd man
Kuiten bij leg curl voel ik zelf ook, volgens mij vooral als de 'roller' dichter bij je hak ligt.
Flink wat oefeningen ook en dat in 65 min![]()
Lekker bezig man! Deadlift had ik afgelopen zomer 3 weken niet gedaan, eelt was weg had gewoon vrouwen handjesDan is je grip echt een b*ch wanneer je hem weer voor het eerst doet. Dus zeker niet slecht voor de 1e keer na lange tijd! Stevig volume ook kerel
![]()

Waarom doe je eigenlijk zo weinig echte werksets op bijv deadlift?
Daar kan je toch lekker je volume op pakken?![]()

Hmm fair enough bro.
Ik had sowieso niet gekozen voor die 110, maar gewoon puur 5x5x90 gepakt ofzo.
Zo heeft iedereen zijn eigen manieren.
Geen slechte training though.

Ja precies ieder heeft zn eigen manieren idd. Ik moet zeggen dat het wel de eerste training van een nieuw schema was dus dat ik nog een beetje aan het proberen ben
Bedankt voor het meedenken trouwens![]()

Moet zeggen dat ik wel echt op schouder failde terwijl dat vroeger op triceps was dus techniek is ook wel beter geworden 

Ik begin in mijn volgende schema met POF (Position Of Flexion) training voor de armen. Is wel veel sets, maar je pakt de spiergroep met volledige ROM. Denk dat je hiermee ook wel een paar cm winst kan boeken.

Lekkere push training man! En goed dat je nu de spieren gaat aanpakken die achter lopen. Nice dat je benen 2cm per maand groeienIk begin in mijn volgende schema met POF (Position Of Flexion) training voor de armen. Is wel veel sets, maar je pakt de spiergroep met volledige ROM. Denk dat je hiermee ook wel een paar cm winst kan boeken.