Jay93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Ok even hulp gevraagd mbt bovenbenen en billen. Ik ben dus half surinaams en merk gewoon dat mn benen en vooral billen erg snel groeien. Op zich vind ik het niet erg om grote benen te hebben maar vooral die billen die meegroeien vind ik gewoon lelijk. Krijg steeds vaker te horen dat mn billen uitsteken en heb dan liever wat extra massa op mn bovenbenen en vooral kuiten (want die zijn echt dun
). Enig idee wat ik aan mn legday kan aanpassen, misschien wat meer isolatie zoals leg extensions en leg curls of minder liep leg pressen omdat je volgens mij vooral je glutes aanspreekt als je diep gaat.
Ik deed eergister dit
Niet eens zo zwaar dus maar merk gewoon dat mn benen niet veel nodig hebben om te groeien. Dusja dit zijn dus 3 oefeningen waarmee je ook je glutes meepakt dus doe dan liever iets meer isolatie voor puur bovenbenen.
Bovenbenen meten bijna 65cm trouwens en armen 35cm dusja zijn bijna 2x zo klein, volgens mij is dat echt uit verhouding
). Enig idee wat ik aan mn legday kan aanpassen, misschien wat meer isolatie zoals leg extensions en leg curls of minder liep leg pressen omdat je volgens mij vooral je glutes aanspreekt als je diep gaat.Ik deed eergister dit
Niet eens zo zwaar dus maar merk gewoon dat mn benen niet veel nodig hebben om te groeien. Dusja dit zijn dus 3 oefeningen waarmee je ook je glutes meepakt dus doe dan liever iets meer isolatie voor puur bovenbenen.
Bovenbenen meten bijna 65cm trouwens en armen 35cm dusja zijn bijna 2x zo klein, volgens mij is dat echt uit verhouding