ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stemmetje in me hoofd zat me uit te dagenen de stang moest gewoon wat hoger in het rack + geen zin om te upright rowen of gewichten eraf te halen

Ga zelf ook eens rack pulls proberen volgende keer
Waarom als laatste oefening eigenlijk?

Dankje man. Ja vond het volume er ook wel goed uit zien. Maarja blijft toch allemaal proberen. Qua spierprikkel is 2x per week wel het beste maar heb daar gewoon echt geen tijd voor doordat ik met mn vader train. Anders zou ik zeker benen 2xpw gepakt hebben.

Heb volgende week het split schema dat jij ook hebt (geloof ik), omdat ik maar 3 dagen kan trainen waarschijnlijk.
Dag 1. Rug & schouders
Chin-ups
T-bar row
Seated cable row
Rack pull
MP
Dumbell shoulder press
Dumbell lying rear delt raise
Dumbell side raises
shrugs zijn optioneel.
Ook bij mijn standaard pull schema zien me rug oefeningen er ongeveer zo uit, switch soms iets voor one arm dumbell row oid.
4 rug oefeningen vind ik mooi en denk dat rack pulls wel een mooie afmaker is idd![]()

Jazeker wel, pak je alles wel goed aan. Herkenbaar, zou ook beter zijn als ik 2x in de week benen zou trainen, maar past niet echt in schema. Wie weet je volgende schema wel.![]()

Flink wat volume man, vooral die leg extensions!
Sta zelf bij squats ook altijd gigantisch breed![]()

Ik sta bij squats ook iets breder, en met de voeten naar buiten.. Anders raak ik ook gauw uit balans.
Sterke bench ook, logisch dat dumbell shoulder press dan minder goed gaat.![]()

Kijk is aan, er wordt thuis getraind. Wat heb je aan gear?
Trainingen gaan goed, veel volume bij de leg extensions. Why?
Tja shoulder press, dat resultaat is logisch.

Ja breed staan voelt echt veel chiller aan, kon meteen een stuk dieper komen. Ja ben wel tevreden met bench en was wel te verwachten dat het ten koste ging van shoulder press![]()
Die shoulder press komt wel weer, gewoon blijven doen 
Heb ik dus ook, zo is het prima te doen.. hoewel squatschoenen mij ook wel wat lijken, alleen ****ing prijzigDie shoulder press komt wel weer, gewoon blijven doen
![]()

)
(kwam door rust bij rackpulls en door vrij veel curls)Hoezo heb je minder geslapen?
Verder nette training gast, beetje jammer van je grip
en ja 75 min, who cares. Zolang jij je maar gegeven hebt.