- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training man, presses liggen jou goed! Foto van benen is zo slecht nog niet, nu lekker doorbouwen!

Goeie trainingen weer neergezet bro! Benen vallen echt wel mee
Zolang je ze traint, komen de lijnen vanzelf! Merk ik vooral bij mezelf, als ik naar mijn eerdere pics kijk, zie je niks, maar ze gaan nu echt hard![]()

4x80kg bench, i'm proud son
Was weer een net push dagje!

Snap niet hoe je nog 2 biceps oefeningen kan doen na die rug man, ik heb zelf altijd al moeite met 1 bicep oefening daarna
Sterke training![]()

ik was dit weekend ook ziek gaat nu wel weer lekker, das echt balen als je een training moet missen
beterschap![]()

Lekkere combinatie's gemaakt met de oefeningen! Goeie trainingen
Vandaag aan een nieuw schema begonnen. Ik heb na lang nadenken weer besloten 4 dagen per week te gaan trainen. Die 5e dag werd qua herstel en tijd toch wel zwaar. Om eerlijk te zijn vind ik 4 dagen ook wel prima maar die 5 dagen per week was meer om te proberen zegmaar. Ik heb gekozen voor een push/pull schema omdat ik wat anders wilde dan ub/lb. Ik ben wel van plan om tussen die 2 schema's te blijven wisselen elke paar maanden omdat ik het gewoon prima schema's vind.
Ik heb ook een nieuwe trainingswijze bedacht voor mijzelf. Ik ga nu per oefening 2 werksetjes doen ipv 3 omdat ik meestal bij de 3e set significant minder reps/gewicht aankon in vergelijking met de 2 sets ervoor en bovendien ook veel meer rust moest nemen in vergelijking met de rust tussen de sets ervoor. Ik probeer 2x10-12 te hanteren voor de meeste oefeningen om toch nog aan een redelijk volume te komen (vergelijkbaar met 3x6-8). Ik doe dan ook best veel oefeningen in 1 training en neem weinig rust maar geef wel echt alles op die 2 setjes. Toen ik namelijk 3 setjes deed, hield ik mij soms in omdat ik anders wist dat ik bij die laatste set echt op zou zijn. Nu heb ik dat probleem dus niet en geef ik dus echt alles op die 2 setjes. Ik heb vandaag pull gedaan en ja rug had ik maandag al gedaan maar het was even niet anders. Anyway hier de training:
Pull
Deadlift
wu
7x90
4x110
Vertical traction5 maanden niet gedaan ofzo, ben niet ontevreden over het gewicht, wel over de grip want mn onderarmen kunnen echt weinig hebben
Ik moet wel zeggen dat ik in de sportschool dl echt een stuk lichter doe omdat die stang van mijzelf een stuk dunner is, oftewel betere grip. Voorheen deed ik in de gym 5x100 en thuis 5x120, toch een groot verschil. En de gewichten kloppen wel trouwens want bench kon ik thuis en in de gym even zwaar dus het is niet zo dat de gewichten van mij niet kloppen. Heb ze trouwens ook met de weegschaal gewogen en dat klopte ook gewoon. Wel jammer dat mn grip in de gym minder is maar ik moet het er maar ff mee doen, dan maar wat minder gewicht. Achja ik heb altijd vertical traction nog
wu
10x70
12x70
Wat een baasoefening is dit toch ook, zeker na deadlift
Lying leg curl
wu
12x30
10x30
Seated cable row
12x64
12x64
Volgende keer wel verhogen denk ik
Seated leg curl
12x50
12x50
Echt hele zieke burn, nog nooit zo gehad in hams.
Seated dumbbell shrugs
12x20
12x20
Zwaar voor onderarmen.
Barbell curl
12x25
12x25
Incline dumbbell curls
10x14
7x14
2kg verhoogd, ga geen moeite nemen om dit een pr te noemen
Seated calf raises
12x40
12x40
Hammer curls
10x10
12x10
Nieuw, beviel prima.
Facepulls
12x14
12x18 to 12x14
That burn
Back extensions
12x43
12x43
Ook nieuw, wel lekker om naast dl toch ff onderrug aan te pakken.
Trainigsduur: 65 min
Rating:
Back: 4.5/5; alles lekker opgepompt, dl was wel ff wennen
Hams: 5/5; nog nooit zo goed gevoeld volgens mij, ben benieuwd volgende keer met rdl ipv dl
Traps: 5/5; shrugs ging kapot lekker, dikke burn weer
Rear delts: 5/5; burn, goeie mmc
Biceps: 4.5/5; zaten goed vol, tijdje geleden
Kuiten: 5/5; bij leg curls ook al indirect aangepakt en bij calf raises lekker gepompt